Битва за кольори: Lidl домігся через суд, щоб британський ритейлер Tesco змінив логотип Clubcard

Битва за кольори: Lidl домігся через суд, щоб британський ритейлер Tesco змінив логотип Clubcard

27.03.2024 08:45
  892
Дарія Осіїк

Найбільша мережа супермаркетів Великої Британії програла апеляцію на рішення про те, що вона порушила права на торговельну марку німецького дискаунтера.
Tesco припинить використовувати свій логотип Clubcard у його нинішньому вигляді та здійснить дорогий ребрендинг, оскільки програв судову справу проти Lidl.

19 березня цього року мережа супермаркетів програла апеляцію на рішення минулого року про те, що вона порушила права на торговельну марку німецького дискаунтера через використання жовтого кола на синьому квадраті для реклами своєї схеми знижок лояльності після багаторічної суперечки щодо торгової марки.

Tesco оновить свій логотип Clubcard Prices найближчими тижнями, повідомила виданню Financial Times особа, знайома з думкою компанії.

Минулого року кількість учасників Clubcard перевищила 20 млн, і супермаркет поставив свою систему лояльності, що дозволяє заощаджувати гроші, в основу своєї стратегії, щоб залучити та утримати більше покупців у своїх магазинах в умовах різкого збільшення вартості життя.

У квітні 2023 року Верховний суд постановив, що Lidl може заборонити Tesco використовувати логотип, але зазначив, що це не набуде чинності, доки не буде рішення в апеляції. У той час Tesco попередила, що ребрендинг усієї системи лояльності коштуватиме йому близько восьми мільйонів фунтів стерлінгів через «надзвичайно широке використання» логотипу з мільйонами вивісок у магазинах.

Нагадаємо, що раніше компанія Lidl звинуватила Tesco у навмисному прагненні подолати свою репутацію «дискаунтера» та стверджувала, що промо-акція Clubcard Prices була прийнята Tesco як частина кампанії, щоб допомогти їй конкурувати з такими, як вона сама.

19 березня суд заявив, що метою Tesco було просувати цінність свого власного бренду, але в процесі «вона визнала себе відповідальною за порушення прав на торговельну марку».

Лорд-суддя Льюїсон, цитуючи суддю Верховного Суду у непов’язаній справі, сказав: «Якби я міг знайти спосіб уникнути цього результату, я б це зробив. Але складність полягає в тому, що фактичні висновки судді першої інстанції, якими б дивовижними вони не здавалися, не підлягають оскарженню. Зважаючи на ці висновки, я стриманий. . . Прийняття висновку судді [про порушення прав на торговельну марку та видачу — ред. FT] не може бути порушником закону. З неприхованим небажанням погоджуюсь. . . що апеляцію Tesco слід відхилити».

Однак суд задовольнив апеляцію Tesco проти висновку, що вона порушила авторські права Lidl. Після рішення апеляції Tesco заявила: «Ми розчаровані рішенням щодо кольору та форми логотипу Clubcard Prices, але хотіли б запевнити клієнтів, що це жодним чином не вплине на нашу програму Clubcard Prices».

Lidl заявив, що в захваті від результату, і звинуватив Tesco у «затягуванні суперечки шляхом подання апеляції». «Ми очікуємо, що Tesco поважає рішення суду та змінить свій логотип Clubcard на такий, який не буде схожий на наш», – додала компанія.

ДжерелоFinancial Times


До останніх новин До популярних новин Підтримати редакцію

Раз на тиждень

ми будемо відправляти Вам 

найцікавіші новини тижня


Поділіться цією новиною в соціальних мережах


Читайте також

Усі новини ринку