Комерційним директором Фокстрот призначений В’ячеслав Склонний
Пост комерційного директора мережі магазинів побутової техніки та електроніки Фокстрот зайняв В’ячеслав Склонний. Раніше він обіймав посаду начальника служби управління асортиментом рітейлера.
Цей матеріал доступний російською мовою
Як повідомила RAU прес-служба компанії, В’ячеслав працює у сфері рітейлу побутової техніки та електроніки з 2012 року. У мережі Фокстрот – з квітня 2019 року. Головний акцент у роботі підзвітної йому служби за останній рік було зроблено на розробці та впровадженні системи форматів магазинів у контексті ребрендингу та репозиціонування компанії.
Зокрема, на посаді керівника відділу товарного асортименту було переглянуто й запроваджено товарні матриці з усіх груп товарів, оновлено та запроваджено принципи розташування, систему викладки товару.
«Досягнення В’ячеслава Склонного на попередній посаді дозволили, починаючи з вересня 2019-го, нарощувати долю й товарообіг, утримуючи дохідність компанії. Переконаний, що його досвід і професіоналізм, глибоке знання всіх бізнес-процесів, чітке бачення у побудові дієвих стратегій і тактик сприятимуть ефективному менеджменту в заданому напрямку задля досягнення поставлених цілей», – прокоментував призначення директор омніканального рітейлера Фокстрот Олексій Зозуля.
Наразі перед новим CCO Фокстрот стоїть завдання забезпечення виконання стратегічних цілей компанії, підвищення ефективності комерційної моделі та посилення позицій бренду на ринку.
«Оскільки нинішня команда управління комерції стояла практично у витоків формування нового позиціонування Фокстрот, вважаю за найголовніше продовжити заданий курс, працювати над подальшим органічним розвитком формату мережі, розробляти та впроваджувати рішення, які допоможуть утримувати лідерство в категорії продажів побутової техніки та електроніки», – зазначив В’ячеслав Склонний.
Нагадаємо, з лютого 2019 року до березня 2020 року посаду комерційного директора мережі Фокстрот обіймав Юрій Поліщук, який залишив компанію. В прес-службі також зазначили, що згідно зі звітом з прогресу ГК Фокстрот за 2019 рік, 60% керівних посад в компанії закриваються за рахунок власного кадрового резерву.
Читайте також –
Від лисиці до лисиці: як зміна фірмового стилю впливала на продажі мережі Фокстрот