На всіх вітрилах: мережа КОЛО вперше відкриє магазин в бізнес-центрі класу «А»
Продуктовий рітейлер КОЛО підписав договір оренди приміщення для відкриття магазину в столичному бізнес-центрі Парус.
Як повідомила RAU консалтингова компанія Retail & Development Advisor, яка виступила брокером при підписанні договору оренди, відкриття торгової точки заплановано вже на початок серпня. За інформацією компанії, загальна площа нового столичного магазину КОЛО на вулиці Мечникова, 2 А, складе 54,2 кв. м, торгова – 51,4 кв. м. Для обслуговування покупців в новому КОЛО встановлять дві каси.
«Відкриття КОЛО в столичному БЦ Парус – знакова подія для однієї з найбільш динамічних українських торгових мереж. Цей магазин рітейлера стане першим об’єктом, розташованим на території бізнес-центру класу «А». Ми впевнені, що формат КОЛО повністю відповідає аудиторії БЦ Парус і зможе задовольнити існуючий в БЦ попит на FMCG-товари і сегмент food to go. У свою чергу, вдала і зручна локація на першому поверсі, в лобі бізнес-центру, зможе забезпечити рітейлера високим рівнем трафіку і максимізувати його продажі з квадратного метра», – прокоментувала угоду директор Retail & Development Advisor Таїсія Литовченко.
«Залучення продуктового маркету КОЛО в бізнес-центр Парус дозволить істотно підвищити рівень комфорту наших орендарів. У сучасному світі найважливішим ресурсом стає час, а споживач все більше цінує близькість і доступність товарів або послуг. Тому можливість придбання їжі та інших продуктів першої необхідності безпосередньо в бізнес-центрі стане важливим елементом покращення сервісної складової БЦ», – додала керівник департаменту оренди Парус Ксенія Галаган.
У свою чергу директор мережі КОЛО Євгеній Кулинич уточнив, що в асортименті торгової точки буде представлено близько 1200 SKU. «Зокрема, тут можна буде придбати каву, випічку, кондитерські вироби, молочну продукцію, сендвічі, снеки, алкогольні та безалкогольні напої. Крім цього, клієнти магазину зможуть замовити приготування піци і кави з собою, а також скористатися автоматом для приготування фрешу», – сказав він.
За його словами, паралельно із відкриттям в БЦ Парус компанія продовжує динамічне розширення торгової мережі. Вже найближчим часом рітейлер планує відкриття ще близько 15-ти об’єктів. Крім Києва та міст-супутників столиці, КОЛО також планує і вихід в новий для себе регіон – Одесу, де компанія має намір вже в червні відкрити два магазини.
Нагадаємо, мережа КОЛО була заснована в 2017 році, а зараз об’єднує більше 140–ка торгових точок в Київському регіоні. У минулому році рітейлер відкрив 53 нових магазина і увійшов до трійки лідерів українського ринку FMCG–рітейлу за темпами розвитку, поступившись лише АТБ–маркет і Volwest Group (мережі Наш Край і Spar).
Читайте також –
Директор мережі Коло: В планах на 2020-й вихід в Одесу, франшиза і 250 магазинів