Як трансформується клієнтський досвід у fashion-рітейлі: досвід Nike, Timberland і Barneys
Бренди хочуть популярності та продажів, а покупці, як і раніше, вимагають уваги, доппослуг, емоцій, ексклюзивності та вигідних цін. Однак клієнтський досвід в fashion-рітейлі постійно змінюється. Цей матеріал доступний російською мовою Як саме – в колонці для журналу Retail&Loyalty розповіла Наталія Чиненова, головний консультант з бізнес-технологій в рітейлі Fashion Consulting Group. Портал RAU публікує адаптовану версію матеріалу. … Читати далі Як трансформується клієнтський досвід у fashion-рітейлі: досвід Nike, Timberland і Barneys
Скопіюйте та вставте це посилання до свого WordPress сайту, щоби вставити
Скопіюйте та вставте цей код собі на сайт, щоби вставити