Друга цифрова: клієнтський досвід стає новою ключовою відмінністю в рітейлі
Після широкого розповсюдження інтернет-торгівлі, що можна вважати першою революцією в сучасному рітейлі, настав час нових глобальних трансформацій. Адекватні ціна і прийнятна якість товару стали звичайною вимогою, а головною конкурентною перевагою стає кращий досвід здійснення покупок Цей матеріал доступний російською мовою Нова реальність рітейла Очікування споживачів від рітейлу та їх купівельний досвід різко змінилися під час … Читати далі Друга цифрова: клієнтський досвід стає новою ключовою відмінністю в рітейлі
Скопіюйте та вставте це посилання до свого WordPress сайту, щоби вставити
Скопіюйте та вставте цей код собі на сайт, щоби вставити