Бездоганна якість і демократичні ціни: як новинки від Київського КПК оптимізують витрати у HoReCa

Бездоганна якість і демократичні ціни: як новинки від Київського КПК оптимізують витрати у HoReCa

2 дні(в) тому
  181
rau

Літо у розпалі, а разом з ним – і гарячий сезон у сегменті HoReCa. Проте реалії війни негативно вплинули на функціонування галузі. Тож, аби втримати бізнес на плаву в період високого попиту, готельно-ресторанна індустрія потребує креативних ідей і мінімізації витрат на якісні «розхідники», серед яких продукція ККПК.

«Споживати українське» – саме під таким гаслом днями у Києві пройшла Hospitality Connect Conference 2024, на якій професіонали сфери гостинності обговорили нові підходи та інновації HoReCa. У тренді – відмова від імпорту і пошук оптимальних за критерієм ціна/якість вітчизняних рішень.

Київський картонно-паперовий комбінат, акціонером якого є австрійський Pulp Mill Holding, виготовляє папір-основу з макулатурної та целюлозної сировини і переробляє його в готову продукцію. Лінія санітарно-гігієнічних товарів ККПК включає паперові рушники (розрізні та в рулонах), промислові рушники для прибирання, одноразові простирадла, туалетний папір під брендами «Диво», «Диво Бізнес» та «Диво Premio».

Комбінат співпрацює з закладами й мережами у сфері гостинності та ресторанного бізнесу в різних куточках України. Клієнтів приваблюють збалансоване співвідношення вартості та якості продукції, стабільність відпускних цін, повне нормативне забезпечення, універсальність та сумісність із більшістю диспенсорів. Важливою перевагою є 3D-тиснення, що робить вироби ККПК приємними як візуально, так і на дотик.

Одна з головних новинок цього літа у серії ТМ «Диво Premio» – двотришарові паперові рушники «Grande Maxi» зі 100%-ї целюлози у високому рулоні й зі зручною ручкою на упаковці. Продукт лише почав з’являтись у продажу, але вже став безумовним бестселером. Рол включає 600 відривних рушничків, при цьому вартість одного аркушу до 30% вигідніша  порівняно зі стандартним рулоном.

Незамінним помічником на кухні будь-якого закладу є целюлозні тришарові паперові рушники Chef Assist. Завдяки додатковому шару цей продукт краще поглинає вологу і є більш витривалим. Ще один корисний лайфхак для рестораторів – використання рушників «Диво Premio Menu», які за рахунок додаткової перфорації дозволяють витрачати папір економніше.

Своєю чергою, у лінійці «Диво Бізнес» представлені розрізні рушники з тисненням та ламінацією V-складання, для диспенсорів, які користуються заслуженим попитом серед компаній HoReCa. Зауважимо, використання автоматичного диспенсору заощаджує до 50% витратних матеріалів, оскільки забезпечує подачу паперових рушників по одному аркушу.

Купуючи паперові вироби, виготовлені на Київському картонно-паперовому комбінаті, ви не лише оптимізуєте власні витрати, а й робите потужний внесок у підтримку вітчизняної економіки. Адже близько 40% вартості продукції надходять до бюджету України у вигляді податків і зборів, забезпечуючи фінансовий кровообіг держави і достатній рівень платоспроможності населення, що зрештою стимулює і розвиток сфери HoReCa.


До останніх новин До популярних новин Підтримати редакцію

Раз на тиждень

ми будемо відправляти Вам 

найцікавіші новини тижня


Поділіться цією новиною в соціальних мережах


Читайте також

Запрошуємо на спільний вебінар Consulting for Retail і Competera Pricing Platform «Мистецтво ціноутворення: як завоювати лояльність клієнтів»

Запрошуємо на спільний вебінар Consulting for Retail і Competera Pricing Platform «Мистецтво ціноутворення: як завоювати лояльність клієнтів»

Компанії Consulting for Retail і Competera Pricing Platform раді запросити професіоналів зі сфери роздрібної торгівлі на унікальний вебінар,...
time icon  
  33
Усі новини ринку