Ролики тижня: Київстар, KFC, Uber, Coca-Cola та LinkedIn
Щотижня з’являються нові креативні рекламні ролики відомих брендів і рітейлерів. У даній рубриці ми збираємо кращі.
Київстар
В основу нової рекламної кампанії Київстар “Зв’язок між нами” лягли роздуми її інженера. Що можна побачити з вежі зв’язку? Понівечене снарядами поле чи відновлені після бойових дій села. Інженери Київстар цілими днями споглядають ці пейзажі, коли після обстрілів відновлюють базові станції або мчать з генераторами у блекаути. Їх робота вкрай важлива, тому агенція Shots спільно з Київстар присвятили цей кампейн тим, хто стоїть на варті наших розмов з рідними, можливості швидко скинути донат чи просто подивитись мем від друзів.
«Зараз хвилина без зв’язку може коштувати надто дорого. Тому нічого не залишається, як брати інструменти і знову їхати на вишку, яку ви ж наче вчора лагодили. Іноді складно, іноді страшно, але ми робимо все, що треба», – розповідає інженер Олександр Рожок, котрий і зіграв самого себе в новій рекламі.
Історія розкривається через буденні моменти, у яких кожен може впізнати себе. Сюжет делікатно нагадує нам, що звична можливість зателефонувати близьким приховує за собою стійку та системну працю інженерів. І все це для того, щоб ми не втрачали зв’язок одне з одним.
«Увесь цей час ми будували комунікацію «Київстар», у якій прагнули передати, що зв’язок – це не тільки про гігабайти та залишок хвилин у тарифі. Зв’язок – це те, що народжується та живе між нами, людьми. І ця робота, яка вийшла простою, чесною та дуже теплою, зайвий раз це підтверджує», – ділиться враженнями креативний директор SHOTS Стас Качановський.
Реалізацією історії займалася продакшен-компанія NoStars разом з режисером Інді Хайт. Фільмування тривали два дні та кожен мікросюжет вимагав особливої уваги, щоб у глядача не виникло жодних сумнівів: герої цих історій – такі ж люди, як і вони.
KFC
Мережа фаст-фуду KFC разом з французьким агентством Havas Paris в рамках кампанії «Crispy» зняла рекламний ролик під назвою «Forever Crispy», натхненний фільмами «Той, хто біжить по лезу» та «П’ятий елемент». У відео показано футуристичний Париж та можливе майбутнє планети: в авто помахом руки можна перемикати музику, яку виконують голограми співаків; голографічний гігантський восьминіг рекламує новий фільм; вітрина магазину пропонує використати VR-гарнітуру для годинної віртуальної відпустки; барбершоп, що перетворює зачіски у куби. Меню KFC також буде голографічним, але спосіб приготування фірмової курки та її смак залишаться незмінними.
«Ідея полягала в тому, щоб спроектувати KFC у найближче майбутнє, у Париж, де все стало віртуальним і голографічним, — розповіли асоційовані креативні директори Havas Paris Джордан Моліна і Людовік М’єж. — Разом з режисером Роменом Шассеном ми черпали натхнення в класиці наукової фантастики, такій як «Той, хто біжить по лезу» для атмосфери та дизайну декорацій, і «П’ятий елемент» для певних костюмів. Завдання полягало в тому, щоб створити щось видовищне, з ноткою гумору та великою кількістю деталей».
Uber
Компанія Uber створила два рекламних ролики, щоб розповісти британцям, що у її додатку можна бронювати поїздки у поїздах.
«Trains, now on Uber» — це робота креативного агентства Mother. У жартівливих відео показано пасажирів потяга, які забронювали поїздку через Uber і поводились точно так само, як пасажири автомобілів: помах рукою водієві, підтвердження того, що вони сідають у потяг, або попередження іншого пасажира, що цей потяг їхній. Також в ролику з гумором показано, як пасажири взаємодіють з машиністами потягів так, ніби вони є водіями Uber: перевіряють назву бронювання та просять висадити їх біля станції.
Coca-Cola
Coca-Cola презентувала свою святкову кампанію «The World Needs More Santas», яка транслюватиметься з 17 листопада у Великобританії. У відеоролику прославляється доброта Санта Клауса і показано, що кожен насправді може бути для когось справжнім Сантою через маленькі хороші вчинки, привітність та доброзичливість.
У відео показано місто, вулицями якого ходять сотні Санта-Клаусів, які допомагають і підтримують інших та один одного, наповнюючи світ добротою та створюючи святкову атмосферу.
«Кампанія «The World Needs More Santas» ґрунтується на ідеї, що завдяки добрим вчинкам кожен може розбудити свого внутрішнього Санту. Доброта є однією з ключових цінностей бренду», — зазначив глобальний керівник з креативу, стратегії та контенту Coca-Cola Іслам Ель-Дессукі.
Нагадаємо, що Coca-Cola вже давно асоціюється з образом Санта-Клауса, який вперше з’явився у різдвяній рекламі бренду ще у 1920-х роках.
LinkedIn зараз працює над зміцненням свого статусу провідної платформи для B2B-професіоналів. З цією метою бренд запустив інтегровану кампанію «No One Knows What You Do». В двох роликах, створених креативним агентством Maximum Effort, з гумором показано як старіші покоління по своєрідному сприймають і розуміють технології та сферу B2B-маркетингу.
У ролику «Cloud Sales» показана спантеличена матір, яка з великими труднощами намагається пояснити, як саме її син продає «хмари».
https://www.youtube.com/watch?v=QIu7gmmkaFw
А у ролику «Acronym Daughter» показано, як розгублений батько турбується про стрімке погіршення комунікативних навичок своєї доньки, ставлячи під сумнів значення таких термінів, як KPI, CPG та SEO.
https://www.youtube.com/watch?v=XTf48p8X2jM
«Ми особливо пишаємося цією кампанією, оскільки відчуваємо, що вона зачепить за живе кожного, хто працював у сфері B2B-маркетингу. Складність пояснення того, що ми насправді робимо, що багато хто з нас буде робити за святковим столом, здається, є спільним досвідом, — розповів віце-президент з маркетингу LinkedIn Marketing Solutions Джим Хабіг. — Тому нам подобається, як Maximum Effort використали цю ідею і втілили її в життя у характерній для них жартівливій манері, а також підкреслили, що на LinkedIn ви можете знайти всіх людей, які насправді розуміють, чим ви займаєтеся».
Ця кампанія, яка транслюється на власних каналах та платних медіа на ринках США та Великобританії, вперше знаменує собою використання бізнес-орієнтованою соціальною мережею підключеного телебачення та таких платформ, як Reddit, у своїй кампанії.
Президент Maximum Effort Джордж Дьюї прокоментував цю рекламну кампанію наступним чином: «Десятиліттями мої батьки не могли описати те, чим я займався, окрім як одним словом «реклама». Як людина з робочими обов’язками, які батьки не могли точно описати, я відчуваю особливу емпатію до працівників B2B. Ми любимо цю кампанію за її проникливість та людяність. LinkedIn — це місце для B2B саме з тієї причини, чому вони одразу ж підтримали цю кампанію — вони її розуміють».