Київський картонно-паперовий комбінат: австрійський власник розвиває сегмент подарункового паковання
Різдвяні дари, що вражають: у переддень зимових свят індустрія ритейлу традиційно переживає сезонний «бум», і важливу роль у сприйнятті презентів відіграє зручне й стильне паковання. Безумовним лідером вітчизняного ринку в цій галузі є Київський КПК, який за підтримки власника з Австрії удосконалює і розширює лінійку швидких, трендових, надійних та економних пакувальних рішень з гофрокартону.
2024 рік відкрив для Київського картонно-паперового комбінату, власником якого є австрійська PMH на чолі з д-ром Хайнцом Ціннером (Dr. Heinz Zinner), нові можливості у пакувальному сегменті. Окрім вже звичних гофрокартонних коробок для e-commerce, виробник вивів на український ринок унікальні продукти: брендовані б’юті-бокси для наборів доглядової косметики від онлайн-магазину Beauty Systema, а також святкові лотки та кошики на картонній платформі під вино і делікатеси для мережі гастромаркетів WineTime.
Б’юті–бокси від ККПК поєднують у собі привабливий вигляд та зручність паковання.
Цьогорічні нововведення у ККПК торкнулись і вже звичних форматів Wine box та Book-mailer box
Модернізовану версію паковання для вина Київський картонно-паперовий комбінат презентував восени на майданчику Wine&Spirit-2024. З ініціативи власника в особі д-ра Хайнца Ціннера (Dr. Heinz Zinner) та на запит клієнтів технологи вдосконалили конструкцію боксів:
- на 30-40% зменшено собівартість;
- скорочено до мінімуму час на складання та розпаковку.
«Тренд сьогодення – раціональна витрата ресурсів, і хоча в боксах відправляють елітні напої, на ринку існувала потреба знизити вартість паковання. Тому ми знайшли економ-рішення, що поєднують у собі зручність використання та надійність з компромісною ціною. Ці формати пройшли краш-тест, були успішно апробовані, і вже маємо багато замовлень», – зазначають представники ККПК.
Що стосується книжкового паковання, нині масовим попитом користується весь спектр пропозицій Київського картонно-паперового комбінату – від дорогих надзахищених боксів для подарункових видань до стандартних форматів. За рік портфель замовлень цієї лінійки продуктів зріс утричі.
Паковання для книжок e-commerce може інтригувати не менш, ніж зміст самого твору.
У тренді – витончена простота: рішення ККПК мають елегантний вигляд за демократичної ціни
Для виготовлення подарункового паковання Обухівський комбінат використовує еко-крафт-картон власного виробництва. Цей матеріал – доступний, безпечний для довкілля (принциповою позицією власника та особисто д-ра Хайнца Ціннера є екологічність діяльності), щільний та естетичний.
«Конкуренція на ринку e-commerce зросла, і продавці усвідомили, що зовнішня обгортка має бути не лише надійною і міцною, а й привабливою. У споживачів сформувався чіткий запит на недорогі, але стильні пакувальні формати. Замовники готові вкладати в це кошти, розуміючи, що витрати окупляться з надлишком», – коментують у комбінаті.
На етапі проєктування паковання для Beauty Systema клієнт залучив дизайнерське бюро, яке розробило візуальний концепт. А три конструктивні рішення в єдиному графічному стилі втілили в життя вже конструктори ККПК. Своєю чергою, при розробці рішень для WineTime конструктори комбінату орієнтувалися на цьогорічні і європейські тренди.
Як обухівське підприємство стало трендсеттером ринку e-commerce? Ключ до успіху – системні інвестиції власника
Як наголошує австрійський бенефіціар Київського картонно-паперового комбінату д-р Хайнц Ціннер, саме розвиток пакувального сегменту визначає майбутнє світової індустрії картону й паперу. Тому власник постійно вкладає кошти в оновлення устаткування. Сучасне обладнання, яке планують встановити на заводі в Обухові вже у 2025 році, дозволить суттєво масштабувати виробництво та додати до паковання нові опції, зокрема можливість створення принтів всередині боксу.
Інноваційна продукція комбінату вже зацікавила багато вітчизняних брендів. Серед партнерів комбінату – як великі поштові оператори і ритейлінгові мережі (Нова пошта, Meest Express, Maudau, WineTime, Rozetka тощо), так і маленькі алкомаркети, косметичні бутики, книгарні з усіх куточків країни. Наразі новий формат паковання від ККПК тестує відома крафтова майстерня шоколаду. Тож у компанії прогнозують зростання клієнтської бази і наступного року.