Дитячий парк професій Кідландия починає продаж франшизи

Дитячий парк професій Кідландия починає продаж франшизи

11.01.2019 08:00
  1476
rau

Компанія розвиває сімейні розважальні центри під брендом Кідландія в форматі edutainment (education + entertainment).

Цей матеріал також доступний російською мовою

Ексклюзивним агентом проекту з продажу франшизи виступає компанія SQM Experts. Створення такого масштабного ДРЦ має ряд вимог до місця розташування, а також до самого приміщення. Для розміщення парку професій Кідландія необхідно приміщення площею 2500 кв. м з висотою стелі не менше 7 метрів.

Сума інвестицій в проект складе $ 3-4 млн. Прогнозований термін окупності проекту – від 4-5 років.

Слід пам’ятати, що точні дані розраховуються по кожному проекту окремо, так як на фінансові показники впливає багато чинників: розташування, потенціал конкретного міста/регіону, зона охоплення, демографічні дані в зонах охоплення, залучення бренд-партнерів, загальна економічна ситуація в країні.

Власники Кідландія ставлять перед собою завдання розвинути мережу дитячих парків професій в великих містах України. Надалі планується експансія проекту в країни ближнього зарубіжжя.

«Перш за все, ми збираємося створити всеукраїнську мережу і розвивати проект в містах з мільйонним та близьким до мільйона населенням, – зазначає Женя Баглай, концептолог і засновник SQM Experts, – також активно розглядаємо ринки Казахстану, Грузії, Азербайджану, та, можливо, Біларусі».

За її словами, компанія також планує вихід на ринок Європи. Концепція Кідландія адаптована до міст з відносно невеликим населенням, що дозволяє відкриватися і працювати в містах з населенням близько мільйона жителів.

Довідка. Перший дитячий парк професій Кідландія був відкритий в березні 2014 року в сімейному розважальному центрі Блокбастер в місті Київ за адресою: пр. Степана Бандери, 34 В. Площа парку становить 4700 кв. м. Містить 50 ігрових станцій з близько 100 активностями.

и – компанія-консультант із торгівельної та розважальної нерухомості, створена в 2005 році. Компанія є ексклюзивним агентом з продажу франшизи, що представляє інтереси власників проекту дитячого парку професій Кідландія.

Читайте також –

У столичному ТРЦ РайON відкрився інноваційний дитячий центр Multiland


До останніх новин До популярних новин Підтримати редакцію

Поділіться цією новиною в соціальних мережах


Читайте також

20 мільйонів гривень на розвиток ветеранського бізнесу: Аврора та Дія.Бізнес запускають освітньо-грантову програму «Траєкторія 2»

20 мільйонів гривень на розвиток ветеранського бізнесу: Аврора та Дія.Бізнес запускають освітньо-грантову програму «Траєкторія 2»

Мережа центрів підтримки підприємців Дія.Бізнес та мережа мультимаркетів Аврора оголосили про старт прийому заявок на...
time icon  
  177
Усі новини ринку