Реклама тижня: кривавий кетчуп Heinz, мантра бізнесу від ПриватБанк та суперсила від Київстар

Реклама тижня: кривавий кетчуп Heinz, мантра бізнесу від ПриватБанк та суперсила від Київстар

24.10.2021 09:00
  1163
Дарія Осіїк

Щотижня з’являються нові креативні та цікаві рекламні ролики українських і зарубіжних брендів. У цій рубриці ми збираємо кращі. 

Читати російською мовою

Найбільша 3D-інсталяція в Європі в ТРЦ Gulliver 

29 вересня на мультимедійних екранах ТРЦ Gulliver вперше в Україні було представлено унікальне 3D-шоу. Технології з «Назад у майбутнє 2» відтепер можна побачити в самому центрі столиці. Новий проект присвячений восьмому дню народження Gulliver і темі космосу. Він буде щодня транслюватися на екранах з 19:00 до 22:00 кожні півгодини. «Космічну» інсталяцію розробила компанія Expolight, яка спеціалізується на світловому дизайні. Фахівці компанії в своїй роботі створили оптичну ілюзію з глибиною зображення, що дозволяє створити «вау-ефект» і відтворити на екрані незвичайної геометричної форми ілюзію об’ємних вильотів. Тож, тепер всі кияни та гості столиці зможуть побачити «тривимірний» ефект без 3D-окулярів. Завдяки тому що інсталяція супроводжується звуком, у перехожих буде створюватися відчуття, що космічний корабель ось-ось приземлиться в самому центрі Києва. 

Для отримання максимального ефекту глибини зображення «космічне шоу» потрібно дивитися на екрані під певним кутом, для чого організатори відзначили кращі місця спеціальними наклейками. 

Київстар

У своєму новому проморолику, створеному креаторами агентства Shots, Київстар з гумором презентував “суперсили”, якими може володіти кожен абонент цього оператора, скориставшись новою тарифною лінійкою “Твій”. Ролик у епічно-комічній формі транслює момент вибору суперсили. Кожні чотири тижні абонент може вибрати додаткові надможливості свого тарифу: додаткові гігабайти, хвилини на розмови, домашній інтернет, Київстар ТБ або інші послуги без додаткової оплати.

ПриватБанк

Щоб прорекламувати лізинг та кредити на розвиток бізнесу від Приватбанку, креативники сформували комунікаційне повідомлення – бізнесу треба зміни, поклали його на біт і створили мантру для підприємців. Агентство banda зробило таку тематичну структуру ролика, яка чітко показує на що саме в банку можна оформити грошову позику, щоб змінити свій бізнес на краще:

Apple

Apple записав пісню, використавши 45-річний досвід створення звуків. У відеоролику продюсер, співак і автор пісень А. Г. Кук у себе в гаражі записує пісню з різних звуків, які видають девайси Apple.  Пісня включає в себе звуки запуску iMac G3, запуску MacBook Pro, закриття корпусу AirPods, сповіщення iOS, мінімальної гучності HomePod, коліщатко управління iPod Click Wheel, звуки повідомлень, електронної пошти, зарядного пристрою MagSafe, мелодії дзвінка Night Owl, HomePod Nope, HomePod PingPong, оповіщення Mac 2020 року, звуки очищення кошика, відправленого повідомлення, отриманого повідомлення, ідентифікації пристрою HomePod, клавіатури iPhone, Airdrop Invite, Mac Sosumi та Apple Pay.

https://www.youtube.com/watch?v=OxJpZtp2ItE

Heinz

Бренд Heinz для святкування Хеллоуїна випустив лімітований тираж кетчупу Tomato Blood Ketchup та у своїй новій рекламній кампанії агітує покупців використовувати його як штучну кров. Сезонна пропозиція також включає в себе різні комплекти костюмів і маски. Їх бренд просуває через мікросайт електронної комерції HeinzHalloween.com. 

На підтримку нового продукту агентство Wieden + Kennedy NY створили 15-секундний ролик, в якому показують, як можна креативно використати кетчуп, щоб створити криваві образи до Хеллоїна.

Читайте також –

Реклама тижня: Casta, IKEA, Ашан, Nova Poshta Global та Територія мінімальних цін з Мамахохотала


До останніх новин До популярних новин Підтримати редакцію

Поділіться цією новиною в соціальних мережах


Читайте також

Усі новини ринку