Керувати магазинами мережі WOG буде колишній топ-менеджер Коло, Фуршет і ЕКО маркет

Керувати магазинами мережі WOG буде колишній топ-менеджер Коло, Фуршет і ЕКО маркет

18.11.2019 11:02
  457
Виктор Нагорский

Посаду керівника дирекції управління магазинами мережі автозаправних комплексів WOG з 15 листопада зайняв Павло Шибаєв.

Цей матеріал доступний російською мовою

Як повідомила RAU прес-служба WOG, він буде відповідати за розвиток непаливного бізнесу компанії. Практично весь професійний шлях Шибаєва пов’язаний з ринком рітейлу. Більше 15-ти років Павло займався управлінням закупівлями і категорійним менеджментом, працюючи як в національних продуктових мережах (ЕКО маркет, Фуршет), так і в регіональних проектах (МД-Рітейл, Бі-маркет). Топ-менеджер також брав участь в розробці й запуску проекту магазинів ультрамалого формату Коло, де відповідав за організацію комерційної діяльності компанії.

У коментарі для прес-служби WOG Шибаев зазначив, що серед першочергових кроків на новій посаді буде проведення аудиту існуючих процесів в області асортименту й ціноутворення.

«Основним завданням моїм та моєї команди вважаю детальне і комплексне опрацювання максимальної кількості потенційних потреб клієнтів. Не меншу увагу варто приділити формуванню асортименту. Клієнт проводить на станції значно менше часу, ніж в супермаркеті, і рішення про покупку він повинен прийняти набагато оперативніше. Відповідно, і діяти необхідно на зовсім іншому рівні раціональності й емоцій: унікальні торгові марки, висока частка імпульсного товару, оптимальне зонування торгового залу, власна торгова марка, нестандартні для рітейлу товарні категорії та послуги», – зазначив Павло Шибаєв.

За його словами, розмір мережі дозволяє експериментувати в багатьох асортиментних рішеннях без ризиків для товарообігу і зниження оборотності в масштабах всієї компанії. Ще одним стратегічним напрямком рітейл-бізнесу компанії буде розвиток власної торгової марки. «Однозначно будемо працювати над збільшенням частки ВТМ в товарообігу. В яких категоріях і яких товарах – покаже час, обсяги попиту. Але точно можна сказати, що товарні категорії, попит в яких має малу прив’язку до бренду, повинні максимально розкривати свій потенціал через якісно виконані проекти у ВТМ », – додав топ-менеджер.

Нагадаємо, раніше у WOG заявляли, що частка WOG Market і WOG Cafe в обороті компанії складає близько 20%. У планах компанії було досягти співвідношення з паливними продажами 30% на 70% вже до кінця 2019 року.

Читайте також – 

WOG відмовилася від розвитку мережі міських кав’ярень: тільки аеропорти та Intercity


До останніх новин До популярних новин Підтримати редакцію

Поділіться цією новиною в соціальних мережах


Читайте також

Усі новини ринку