Кейс Vizard: коли криза не заважає підкорювати світові ринки
Ми живемо у такий час, коли дуже складно зберегти стабільність позиції власникам бізнесу, а тим паче динамічно розвиватись.
Хочемо розповісти про успіх української компанії Vizard, яка швидко набирає оберти і завойовує серця споживачів. Вона є прикладом того, як створити унікальну нішу та вдихнути свіже повітря у, здавалося б, класичний споживчий напрямок.
Про компанію
- Компанія Vizard була заснована в 2014 році у місті Дніпро.
- Напрямок діяльності – виробництво попкорну.
- Vizard – компанія, яка першою в Україні запустила виробництво попкорну для мікрохвильової печі та має найширший асортимент продукції на ринку попкорну.
Компанія не шукає легких шляхів, тому поки інші закуповували попкорн за кордоном для перепродажу на нашому ринку, Vizard поступово налагоджувала виробництво і досягла значних успіхів. Продукція стала користуватися великим попитом та зайняла лідируючі позиції на ринку.
Vizard не боїться ризиків: компанія з’явилась у скрутні кризові часи, але виробництво розвивалось дуже динамічно. Попит на якісний та смачний попкорн постійно зростає, тому компанія поступово масштабується та розширює товарну лінійку, розробляє нові смаки.
Продукція
Наразі попкорн від Vizard представлений під двома торговими марками – Panda і Boomza.
Лінійка смаків наразі включає більш ніж десять різновидів в асортименті, але команда технологів продовжує вдосконалювати товарні позиції, створює унікальні поєднання смаків, постійно працює над новинками. Такої кількості смаків не пропонує жоден інший виробник.
Окрім попкорну для мікрохвильової печі, компанія також виробляє готовий попкорн – в пакетах, зручних пластикових стаканчиках, відерцях.
Окремий повод пишатися – карамелізований попкорн Boomza, який випускається у п’яти смаках: кава, кокос, шоколад, класична карамель та мікс. Хоча це новинка, та вже сьогодні цей смачний попкорн став улюбленцем дорослих і дітей по всій Україні.
А от зручна, ексклюзивна упаковка з кришкою «Easy open», що є візитівкою Boomza, вигідно виділяє смачну новинку серед конкурентів. Завдяки їй максимально зберігаються всі якості попкорну.
Масштаби виробництва та експорт
Виробництво компанії Vizard базується у місті Дніпро та займає площу близько 3000 кв. м. Кожен виробничий процес виконується та контролюється висококваліфікованими фахівцями. Та доки ви читали цей абзац, з конвеєру зійшло близько трьох одиниць товару.
Вся продукція виготовляється виключно за європейськими стандартами якості. У 2020 році компанія отримала сертифікати ISO 22000 та ISO 9001, які підтверджують безпечність та якість продукції. Тож, попкорном від Vizard можуть ласувати навіть дітлахи.
Якість та смак українського попкорну оцінили й закордоном – компанія поставляє свою продукцію в Норвегію, Білорусь, Узбекистан та інші країни. Багато країн обрали українське, бо їх споживачі захоплюються продуктом та є постійний попит на нього. Це вражає!
В Україні продукція компанії представлена у великих торговельних мережах, таких як АТБ, Велика Кишеня, Клас, WOG, BILLA.
Споживачі створюють власні традиції, купують попкорн для корпоративів, свят, сімейних вікендів, зустрічей з друзями, дитячих заходів тощо.
Тому можна сміливо пишатися таким вітчизняним виробником, який добре робить свою справу!
Читайте також –
Павло Кожухар, Domino’s Pizza: Для нас однаково важливий як онлайн, так і офлайн-маркетинг