Марія Казанцева, City Capital Group: Прагнемо в Даринок залучити милленіалів

Марія Казанцева, City Capital Group: Прагнемо в Даринок залучити милленіалів

22.03.2018 08:15
  1298
Микола Маранчак

Марія Казанцева, член ради директорів City Capital Group, про нові девелоперські проекти компанії, public-маркети, успіхи і провали market-mall Даринок в 2017 році і подальші плани.

Масштабні плани на 2018 рік компанії City Capital Group, в число проектів якої входять market-mall Даринок, «БАZАR на Лісовий» та Арт-завод Платформа, вражають. Вже до кінця року CCG планує створення «міста в місті» – своєрідної еко-системи на базі Coworking Platforma і Арт-заводу «Платформа», площею 100 000 кв. м. Без уваги не залишиться й market-mall Даринок. Тут компанія хоче зосередитися на проектах для милленіалів, зберігаючи при цьому свою постійну аудиторію. Чого ще чекати від девелопера в найближчому майбутньому, як змінюється Даринок, що зараз відбувається з проектом «БАZАR на Лісовий» і де буде розташований новий масштабний офісний комплекс компанії, RAU розповіла член ради директорів City Capital Group Марія Казанцева.

– З якими підсумками закінчили 2017 рік?

– City Capital Group демонструє впевнене зростання. Для порівняння: у 2015 році відвідуваність market-mall Даринок склала 10 млн осіб, у 2016 році ми збільшили аудиторію на 10%. За результатами ж 2017 року приріст склав 5% (11,6 млн осіб на рік). Вакантність за минулий рік дорівнювала 1-2,7 % (порівняно з 3% 2016 року). Загальне число орендарів в 2017 році – 3500.

Другий наш об’єкт – «БАZАR на Лісовій» – також завершив 2017-й з відмінними показниками. Трафік відвідувачів в будні становив 40 000, а у вихідні дні – 50 000 осіб. Плюс 100% заповнюваності, вакантності немає зовсім.

«Арт-завод Платформа» – наш інтелектуальний кампус. Серед активностей 2017 року були Кураж-Базар, Вулична їжа, масштабна IT-конференція SOFTWARE ENGINEERING CONFERENCE 2017, Charity Weekend з Машею Єфросиніною, Kiev Coffee Festival та інші події.

– Наскільки змінився вигляд market-mall Даринок за останні роки?

– Наша цільова аудиторія змінюється в бік динамічної молоді. У зв’язку з цим в 2017 році на Даринку з’явилося багато нових мережевих орендарів: польський бренд нижньої білизни ESOTIQ, магазин французької косметики на рослинній основі Yves Rocher, торгова точка Conte, центр обслуговування клієнтів modnaKasta, ресторан швидкого харчування національної мережі Крила і багато інших. Крім того, торгова мережа «Територія мінімальних цін» відкрила на market-mall Даринок додатковий магазин, загальною площею 3350 кв. м. Всього за 2017 рік підписано 22 договору оренди на загальну площу майже 5000 кв. м.

– Яку кількість магазинів зараз представлено на Даринку? Як часто відбувається ротація?

– При формуванні tenant-mix, ми, знову ж таки, орієнтуємося на потреби нашої цільової аудиторії. Згідно з нашим останнім соціологічним дослідженням, споживач при виборі товару у першу чергу керуються його ціною (50,5% респондентів) і якістю (57,3%).

Виходячи з цих даних, ми і плануємо розширювати пул орендарів. Основна вимога залишається незмінною – висока якість за доступними цінами.

В цілому ж Даринок відкритий для співпраці як з мережевими, так і немережевим рітейлерами. Ми завжди намагаємося запропонувати відвідувачам ексклюзивний асортимент, тому раді роботі з українськими виробниками, які ще не представлені в столичних торгових центрах.

– У планах компанії на 2017 рік стояло розширення фуд-корту під відкритим небом. Наскільки вдалося реалізувати цей план?

– Ми плануємо завершити дане розширення в цьому році.

– Ще однієї заявленою метою було відкриття дитячого розважального центру загальною площею близько 2200 кв. м. Вдалося, або плани змінилися?

– Ми трохи змінили концепт і відкрили на третьому поверсі сектора критий мотузковий парк «Малеча» для активного відпочинку малечі. Але в теж час ми продовжуємо вести переговори з орендарем дитячого розважального центру, який розміститься на весь поверх.

– Розкажіть про «БАZАR на Лісовій». Що зараз відбувається з цим проектом? Чи не застарілий формат?

– У нас не зовсім звичайний базар, у нас об’єкт, аналогів якому в Києві немає. Це фермерський ринок нового покоління. Інфраструктура, якісні продукти і пропаганда здорового харчування. Лояльність до локального виробника сформували позитивну репутацію – за покупками сюди приїжджають не тільки кияни, а й жителі передмістя. Загальна площа проекту складає 10 400 кв. м. Об’єкт розрахований на 260 торгових місць, площею від 6 до 200 кв. м, з яких 80% відведено для продажу продуктів харчування, 15% – для промислової групи товарів.

Застаріває такий формат? Навпаки, за кордоном зараз активно розвиваються простори, які називаються «public-маркети».

По суті, це ринок, у звичному розумінні слова, на території якого розміщують також ресторани і розваги. Саме за цим форматом майбутнє, саме цей формат – відповідь на попит покоління мілленіалів.

– Чи зростає відвідуваність Даринка? Які кроки для цього робляться?

– У той час як у столиці посилено зводяться нові ТРЦ, а старі проводять реконцепцію, Даринок зберіг лояльність клієнтів і навіть збільшив відвідуваність.

– На що спрямована маркетингова стратегія Даринка?

– Ми намагаємося розробити максимально широку розважальну програму для усієї родини. Наша стратегія в цьому напрямку укладається в поєднання двох ключових понять — retail + entertainment.

Традиційно щоліта, починаючи з 2011 року, у нас відкривається сезонний парк розваг Summer Park. У 2017 році його площа склала близько 2000 кв. м, кількість відвідувачів перевищила 50 000 чоловік. Взимку ми запрошуємо всю родину на розваги в Новорічне місто. Це розважальний комплекс під відкритим небом. На території містечка гостям зазвичай пропонується безліч активностей, серед яких каток, площею 900 кв. м, оригінальні гірки і неймовірна кількість каруселей для малюків.

Користуються попитом також масові заходи. Наприклад, в лютому минулого року Масляну разом з нами святкували 60 000 чоловік. Були грандіозні гуляння: кулінарні майстер-класи з приготування млинців, лабіринт із сіна, тематична ярмарок, виступ Олега Скрипки та гурту Воплі Відоплясова. Спеціально для дітей був організований контактний зоопарк.

Причому, розважальна програма на Даринку охоплює не тільки святкові і вихідні дні, – тут є чим зайнятися і в будні: це циркові шоу-програми, навчальні ігри, вистави. Пул заходів формується максимально різноплановим, щоб зацікавити широку аудиторію.

– Чи приділяєте увагу просуванню market-mall Даринок онлайн?

– Так як частина нашої аудиторії – молоді люди, то ми не можемо ігнорувати даний канал. Сьогодні в принципі не можна формувати ефективну маркетингову стратегію без цифрових каналів. Особливу увагу останнім часом приділяємо нашим соціальним мережам, сайту (займаємося зараз апгрейдом) і PR-комунікаціям в інтернеті.

– Які плани на розвиток на цей рік?

– Наша головна мета на 2018-й: залучити й утримати відвідувачів. Даною задачею можна досягти синергії комплексної роботи В2С і В2В :

  • Відповідати вимогам споживачів (правильний tenant mix, який буде задовольняти потреби цільової аудиторії, наявність місць для зустрічей з друзями і розваги для всієї родини, широкий спектр додаткових сервісів і т. д.)
  • Використовувати класичні та нові сучасні підходи маркетингу (пряма реклама, програми лояльності, подієвий, цифрової та мобільний маркетинг, соціальні мережі, ін)

Digital-напрям зараз стало найбільш успішним інструментом для залучення потенційних покупців. Також добре себе зарекомендував подієвий маркетинг, але для того щоб цей інструмент був ефективний, необхідно розробити унікальна пропозиція, яка викличе інтерес і бажання поділитися ним, наприклад, у соціальних мережах, а також відвідати даний захід. Традиційно популярними серед відвідувачів є розпродажі та акції. Так у 2017 році ми провели перші Black Friday. Крім залучення до участі у різноманітних активностях, ми плануємо додатково продовжити на безоплатній для орендарів основі займатися їх просуванням в ЗМІ.

– Які цілі CCG ставить перед собою в цьому році?

– Основна мета – не збавляти обертів, рухатися тільки вперед. Крім того, ми хочемо розгорнути ще більше унікальних, прогресивних проектів для мілленіалів. Настає їх ера, а у цієї аудиторії зовсім інші цінності.

Ми плануємо створення своєрідної еко-системи на базі Coworking Platforma і Арт-заводу «Платформа» – такого собі «міста в місті», де люди будуть працювати, вчитися, відпочивати і жити.

– CCG планує нові девелоперські проекти?

– Компанія планує почати облаштування нових офісних площ і коворкінг на території Арт-заводу «Платформа», загальна площа яких складе 100 000 кв. м. Перша стадія реалізації проекту почнеться в 2018 році, а завершити ми плануємо в 2019 році. В рамках цього проекту будуть створені офісні приміщення, площею 45 000 кв. м.; коворкінг в два поверхи, загальною площею 8000 кв. м.; міні-индастріс – 5000 кв. м. На території об’єкта планується і творчий простір з оригінальними локаціями: навчальний і арт-простір по 6000 кв. м кожний, івент-зона близько 20 000 кв. м. А також зона кафе і ресторанів, спортивний комплекс і зелена територія.

На стадії проектування знаходиться наш новий масштабний офісний комплекс на Подолі. Його загальна площа складе близько 11 000 кв. м.

Читайте також

Офер Керцнер: Правила життя та бізнесу власника ТЦ Даринок


До останніх новин До популярних новин Підтримати редакцію

Поділіться цією новиною в соціальних мережах


Читайте також

Усі новини ринку