
“Не жіноча” справа: як велика війна вплинула на гендерне співвідношення в ритейлі


Лідируючі українські IT-компанії Kasta.ua, Оmnicore і Хорошоп об’єдналися, щоб в період карантину запропонувати українському бізнесу швидкий та ефективний вихід в онлайн з мінімальними витратами часу і коштів.
Цей матеріал доступний російською мовою
Введення карантинних обмежень змушує компанії і бренди шукати нові шляхи розвитку. ТРЦ, ринки, бутіки й дрібні роздрібні магазини закриті, а продавці багатьох категорій товарів позбулися основного каналу збуту. Закупівлі сезонних колекцій були зроблені восени 2019 року, ключові місяці продажів колекцій збіглися з карантином. Підприємці розуміють, що високий сезон упущений і потрібно терміново шукати нові канали продажів.
Kasta, Omnicore і Хорошоп спільно пропонують таке рішення. Головна мета проекту – дати можливість брендам вийти в онлайн зі своїми товарами всього за один тиждень. Тобто відкрити інтернет-магазин, навчитися керувати онлайн-каналом продажів і використовувати карантинний період, як нову можливість для розвитку в період кризи.
Зокрема, проект пропонує все необхідне для старту онлайн-бізнесу:
Це дозволить запустити онлайн-продажу всього за тиждень без зайвих узгоджень і розробки. Заявку можна залишить на спеціальному сайті і там же отримати всю необхідну інформацію.
Читайте також –
Все буде онлайн: як рітейлери переходять в інтернет через карантин