
Ролики тижня: Moyo, Uklon, Сільпо, Файно Маркет, Comfy


Погорелов пропрацював генеральним директором мережі магазинів гаджетів Цитрус близько трьох місяців.
Як повідомляє портал Retailers.ua, в одній з провідних вітчизняних мереж магазинів гаджетів та електроніки чергові кадрові зміни: генеральний директор компанії Олексій Погорелов пішов зі свого поста, а директором з маркетингу призначена Надія Фоміна, яка раніше обіймала аналогічну посаду в мережі магазинів drogerie Prostor. За словами Погорєлова, він «виконав свої зобов’язання, які були передбачені договором. У ньому спочатку було обумовлено про такий строк моєї співпраці з компанією».
Це далеко не перші суттєві зміни топ-менеджерів в Цитрус. Олексій Погорелов прийшов в компанію тільки в квітні цього року, змінивши на посту генерального директора Віталія Кузнєцова. Тоді відставку СЕО мережі пов’язували зі скандалом навколо крадіжки персональних даних і фотографій клієнтки, яка здала поламаний iPhone, що повинен був виїхати на утилізацію, але раптово опинився в продажу на вторинному ринку. Втім, в самому Цитрус стверджували, що рішення про відставку Кузнєцова було прийнято задовго до цих подій – ще в лютому.
Віталій Кузнєцов також пропрацював гендіром мережі всього сім місяців – він був призначений в кінці вересня 2017 року. Тоді ж – в серпні-вересні минулого року – в Цитрус стався ще ряд змін. Так, пост директора по маркетингу покинув Денис Лущишин, який виконував обов’язки маркетинг-директора з травня. Також з компанії пішов в.о. креативного директора Данило Дубінін і керівник онлайн-просування мережі Олег Вереітін, який працював в Цитрус з березня.
Першою ознакою значних прийдешніх змін стала відставка багаторічного директора з маркетингу мережі гаджетів і електроніки Віктора Шолошенко у травні 2017-го. Після шести років роботи на цій посаді він зважився на зміну сфери діяльності, очоливши напрямок маркетингу в ресторанному проекті 4City.
Читайте також –
Призначення в рітейлі: NOVUS, Алло, Lamoda, Multiplex, Metro та інші компанії