Виручка української мережі JYSK в минулому році перевищила 1 млрд грн
Датська мережа товарів для дому та затишку вже довела загальну кількість торгових точок в Україні до 47-ми, і планує подальший розвиток.
Цей матеріал також доступний російською мовою
Про це на прес-брифінгу, присвяченому оновленню магазинів, розповів виконавчий директор JYSK Україна Євген Іваниця. “У цьому році ми також продовжимо оновлювати торгові об’єкти нашої української мережі та готові інвестувати в цей проект значні кошти, – підкреслив він. – Наприклад, вартість оновлення магазину в столичному універмазі “Україна” склала близько 4 млн грн”.
Крім оновлення існуючих торгових точок, датська компанія продовжить відкривати нові магазини: так, за 2019-й рітейлер планує розширити мережу на 12 об’єктів. Всі нові точки будуть відкриватися в новому покращеному форматі “JYSK 3.0”. Всього за найближчі 4 роки данці розраховують подвоїти кількість магазинів в Україні – до 100 торгових точок.
Паралельно з розвитком фізичного роздробу, компанія продовжить приділяти багато уваги онлайн-напрямку. За словами Іваниці, в минулому році частка продажів через інтернет в українському JYSK досягла 10% (з урахуванням сервісу pick-up, коли клієнт замовляє товари в інтернеті, а забирає – в пунктах видачі у фізичних магазинах) .
Читайте також –
В столичному ТРЦ Retroville відкриється магазин JYSK нового формату 3.0