Юлія Бадрітдінова, McDonald’s Ukraine: Ми не будемо працювати під час повітряних тривог

Юлія Бадрітдінова, McDonald’s Ukraine: Ми не будемо працювати під час повітряних тривог

24.06.2022 08:45
  9995
Костянтин Симоненко

СЕО українського представництва провідної світової компанії у сегменті fast-service розповіла чи готується мережа до відкриття, на чому зараз зосереджена, і що компанія робила під час простою.

Цей матеріал доступний російською мовою

Мережа ресторанів McDonald’s закрила всі свої заклади в Україні ще 24 лютого. Компанія пояснила це міркуваннями безпеки та не поспішає відкривати свої ресторани. Тема настільки важлива й гостра, що в перемовини про відкриття ресторанів включилося навіть МЗС. Міністр Дмитро Кулеба написав, що відомство обговорює проблему McDonald’s не лише з українським представництвом та глобальною штаб-квартирою компанії, а й з урядом США на офіційних зустрічах.

В інтерв’ю виданню Forbes.ua CEO McDonald’s в Україні Юлія Бадрітдінова розповіла про можливість відкриття та діяльність компанії в Україні. Проте вона не назвала строки відкриттів ресторанів і відмовилася коментувати перемовини з МЗС. RAU пропонує ознайомитися з основними тезами цієї бесіди.

Як McDonald’s готується до відкриття

Зараз працюємо над оновленням протоколів безпеки. Цей процес, поміж іншого, включає перегляд кожної локації на предмет наявності поряд бомбосховищ. Коли спрацьовує повітряна тривога, ресторани терміново мають зачинятися, що само по собі є досить непростим процесом, оскільки ресторан — це міні-завод зі складним обладнанням і великою кількістю відвідувачів. McDonald’s не буде працювати під час повітряних тривог.

Також працюємо над тим, щоб відновити мережу поставок. Переважна більшість постачальників працюють, але через зруйновану інфраструктуру є певна категорія продуктів, які доведеться закупати в інших регіонах чи країнах. Наприклад, пакування, чи соки тривалого зберігання, соуси, тощо.

Коли почалася війна всі продукти, які зберігалися в ресторанах, віддали міськрадам. Загалом віддали понад 200 т продукції на суму близько 70 млн грн. Міські ради самостійно розподіляли продукцію відповідно до нагальних потреб.

Зараз ми працюємо над тренінгами для відновлення знань і навичок людей. А також розробляємо тренінги з роботи з ПТСР. Дуже багато українців пережили реальні жахи. І ми розуміємо, що травмовані люди будуть як серед наших клієнтів, так і серед співробітників. І нам потрібно розуміти, як будуть управлятися наші команди.

Про зарплату співробітникам

Платимо повну зарплату тим, хто є на ставці. А тим, хто працював погодинно – робимо виплату в розрахунку середньої кількості годин за попередні, довоєнні, три місяці. Також залишили всі додаткові блага, такі як медична страховка, службовий автомобіль, а також здійснювали додаткові виплати. У нас є поранені співробітники, які також отримували додаткову матеріальну допомогу.

Виплати відбуваються за рахунок корпоративних коштів. Виплачуємо зарплати, сплатили всі рахунки партнерів за надані послуги і продовжуємо сплачувати, всі, які приходять. Сплачуємо, звичайно, всі податки. Це десятки мільйонів доларів за ці місяці для команди в більш ніж 10 000 людей.

Скільки ресторанів McDonaldʼs постраждало

Загалом постраждало девʼять ресторанів в різній мірі. Всі їх будемо ремонтувати. До деяких ще не мали доступу, наприклад, у Харкові. Згідно власних протоколів безпеки не можемо туди потрапити і оцінити втрати, поки там йдуть бойові дії. Однозначно будемо все документувати, збирати інформацію, але скільки це займе часу — не відомо. В системі McDonald’s більше 40 000 ресторанів. В Україні поки що 107, це маленька частка в бізнесі.

Чим зараз займається McDonald’s поки ресторани в Україні зачинено

На другий місяць війни  McDonald’s реорганізували у велику волонтерську організацію. Найкраще що можемо робити – це управління ланцюжком постачання. А в країні з цим перебої. Є потреба в тому, щоб швидко зрозуміти потребу, перевірити, що допомога потрапить саме тим людям. Тому ми стали волонтерами Фундації Дім Рональда Макдональда, яка ні на мить свою діяльність не припиняла. Проте, додали до традиційних напрямів її діяльності — впровадження сімейно-орієнтованої медицини — ще три напрямки. Це — надання продуктових наборів першої необхідності, закупка обладнання для лікарень, а третій — задоволення швидких гуманітарних невеликих потреб лікарень та громад.

Напрямок «Продукти першої необхідності» очолив на волонтерських засадах керівник з управління ланцюжками поставок. Продуктові набори надаються туди, де відбуваються бойові дії, або де велика кількість переселенців. Це набір продуктів для родини, якого вистачає на чотири-пʼять днів. Процес збирання наборів подібний до того, як збирають замовлення у ресторані. За півтора місяці, які існує ця програма, розповсюдили 41 000 наборів на суму 20 млн грн.

Друга програма — це медичне обладнання. Фундація виявила потребу через консультації з МОЗ і лікарнями і купила 200 апаратів для вакуумної терапії, які заживляють рани, та витратні матеріали до них. Фундація виділила на цю програму 18,3 млн грн. Чекаємо, що до кінця червня обладнання прийде і одразу розподілимо по лікарнях.

Третя програма – гуманітарна допомога родинам та лікарням. Є такі потреби, які виникають тут і зараз в тих громадах, в яких люди знаходяться. Наприклад, треба купити додатковий операційний стіл. Було потрібно переобладнати прихисток для переселенців. Купували туди для дітей меблі, килимки, іграшки.

Фактично волонтери – співробітники компанії – працюють як SCRUM-команди. Такі ж підходи ми застосовували й раніше, в крос-функціональних командах McDonalds. Є кілька пар людей, одні перевіряють запити, інші шукають альтернативні ціни, треті організовують процес придбання, на виході маємо швидкий результат. Таким чином уникаємо помилок, переплат, затягування, все як ми робимо в McDonald’s.

На останню програму направлено близко 9 млн гривень. Але тут вражає не сума, а велика кількість маленьких закупок, які зроблені з нормальною перевіркою і впевненістю, що вони дійдуть до адресата.

Про «український бургер» в Польщі

На продуктові набори використовуємо в тому числі кошти, які зібрали в McDonald’s Польща. Вони створили «український бургер». Планували продавати його шість тижнів, а продали за два. Вони зібрали 510 000 євро. Швейцарські франчайзі McDonald’s передали нашій Фундації 100 000 франків. Просто тому, що переймаються. Хоча зазвичай вони своїй фундації допомагають. Є велика підтримка в системі McDonald’s.

Про майбутнє

Ми віддані Україні, й постійно оцінюємо ситуацію з амбіціями відновити роботу в деяких областях. На даному етапі ми не можемо озвучити конкретні деталі чи плани.

Читайте також –

В МЗС переконані, що McDonald’s може відновити роботу в Україні


До останніх новин До популярних новин Підтримати редакцію

Раз на тиждень

ми будемо відправляти Вам 

найцікавіші новини тижня


Поділіться цією новиною в соціальних мережах


Читайте також

Усі новини ринку