Юлія Бадрітдінова, McDonald’s: Базова історія на наступний рік – не допустити, щоб заклади знову закрилися

Юлія Бадрітдінова, McDonald’s: Базова історія на наступний рік – не допустити, щоб заклади знову закрилися

18.10.2022 08:45
  2479
Дарія Осіїк

СЕО McDonald’s на ринках України, Чехії та Словаччини Юлія Бадрітдінова під час онлайн-конференції «Без рожевих окулярів. Бізнес і держава під час війни», яку провів Forbes, розповіла про адаптацію компанії до війни. RAU пропонує ознайомитись з головними тезами її виступу.

McDonald’s – це синонім до слова «швидкість», тож нам, мені здається, було важче зупинитися, ніж багатьом іншим компаніям. Ми завжди ухвалюємо якісь рішення через людей. Тому у перші місяці війни найголовнішим завданням для нас було матеріальне забезпечення наших співробітників та їхня безпека. На момент закриття у нас було 10 000 співробітників.

Ми швидко зрозуміли, що люди хочуть бути корисними, тому вирішили очолити цей процес і створили програми всередині компанії, які обʼєднували волонтерські зусилля співробітників. Так, близько 400 людей працювали над проектом з доставки харчових наборів постраждалим. У нас для цього було все: і постачальники, і експертизи, і люди, які можуть організувати процес.

Далі, на другому етапі, ми почали думати, як все ж таки перезапустити бізнес. Ні в кого не було мануалу «Що робити, якщо почалася війна?». Новим челенджем стало не тільки відновлення операційної діяльності, але й адаптованість до нових умов.

Навіть не йшлося про те, щоб відкритися, а далі «як буде». Завданням було зрозуміти, як організувати процес так, щоб зберегти звичайні стандарти McDonald’s, але при цьому забезпечити безпеку.

Мене часто запитували, що, мабуть, найважче було відновити ланцюги поставок, але це не так, хоча й supply chain є важливою історією. Але McDonald’s – це компанія, у якій давно побудовані та налаштовані процеси, тож вимкнути їх повністю неможливо.

Тому основна причина, чому ми так довго відкривалися – нам треба було перепідготувати людей. Як тільки ми зрозуміли, в яких ресторанах будемо відкриватися, нам потрібно було зібрати команди (йдеться про близько 100 людей на ресторан), відновити їх навички та подумати над тим, як забезпечити стабільну якість, безпеку, не втрачаючи при цьому звичайної швидкості обслуговування.

Ми знаходимося у процесі планування на 2023 рік. Хороший знак – наш ринок проходить цей процес за тими ж стандартами, що й інщі країни. Тобто незважаючи на війну, Україна теж сприймається крізь призму розвитку.

Базова історія на наступний рік – не допустити, щоб McDonald’s знову закрився, тож перший пріоритет – це безпека. Інша важлива річ — ми не повинні відставати від глобальних стратегічниїх ініціатив McDonald’s, щоб після того, як війна закінчиться, ми не потребували ще певного часу, щоб наздогнати інші країни.

Читайте також – 

McDonald’s відкрив для відвідувачів десять закладів у Києві


До останніх новин До популярних новин Підтримати редакцію

Поділіться цією новиною в соціальних мережах


Читайте також

Metro Україна доєдналась до масштабного проєкту зі збору використаних батарейок різних типів за ініціативи “Батарейки, здавайтеся!”

Metro Україна доєдналась до масштабного проєкту зі збору використаних батарейок різних типів за ініціативи “Батарейки, здавайтеся!”

 У кожному торговельному центрі незабаром з’являться спеціальні контейнери. Компанії, що є власником бренду...
time icon  
  53
Усі новини ринку