Огляд Jewelry&Accessories: Pandora, SOVA, True Tannery, Tiffany & Co та інші
Відкриття магазинів SOVA в ТРЦ Gulliver і True Tannery в ТРЦ Retroville, перехід Pandora на перероблене золото та срібло та інші новини ринку ювелірних прикрас і аксесуарів.
Цей текст доступний також російською мовою
SOVA відкрив ювелірний бутік в ТРЦ Gulliver
Завершення карантину ювелірний бренд SOVA відсвяткував переїздом із невеликого острова в магазин, загальною площею 33 кв. м. Нова торгова точка рітейлера розташована на першому поверсі ТРЦ Gulliver навпроти ліфтів і ділить сусідство поруч з преміальними міжнародними брендами. Новий магазин зберіг характерну для SOVA концепцію дизайну – зонований підхід до оформлення кожної колекції. Всього в асортименті представлені 16 колекцій, а також дизайнерські колаборації LITKOVSKAYA і For Love.
“Корнер SOVA в Gulliver стабільно показував хороші продажі, тому ще до карантину ми прийняли рішення переїхати в окремий магазин. В першу чергу перевагу такого рішення відчує клієнт – магазин дуже просторий, система подвійного входу і виходу дозволяє провітрювати простір. Зараз це дуже важливий момент. Крім того, зі збільшенням площі торгової точки у нас з’явилася можливість надати ширше асортимент, збільшити штат, й організувати невеликі зони відпочинку та примірки для клієнтів. Ми отримуємо багато приємного зворотного зв’язку і раді, що за час карантину наші клієнти скучили за SOVA”, – коментує Анна Коваль, директор з маркетингу і роздрібних продажів компанії SOVA.
У планах на найближчі два місяці SOVA – відкрити ще чотири нових об’єкти.
Pandora перейде на перероблене золото та срібло
Ювелірний бренд Pandora оголосив, що до 2025 року повністю перейде на використання переробленого золота і срібла. Як повідомляє Liga.net з посиланням компанію, на даний момент 71% дорогоцінних металів для прикрас Pandora є переробленими. Повний перехід на них скоротить викид вуглецю в атмосферу на дві третини для срібла і більш ніж на 99% для золота. “Бізнес повинен реагувати на кліматичну кризу і виснаження природних ресурсів”, – зазначив гендиректор компанії Олександр Лачик.
Після оголошення про перехід на перероблені метали акції Pandora на біржі виросли на 5%, – пише Bloomberg. Бренд Pandora був заснований в Копенгагені (Данія) в 1982 році. У компанії понад 7000 точок продажів в більш ніж 100 країнах. Ринкова капіталізація компанії становить близько 35 млрд данських крон ($5,2 млрд).
Магазин True Tannery в ТРЦ Retroville
30 травня в новому столичному ТРЦ Retroville відкрився магазин шкіргалантереї та аксесуарів True Tannery. Як повідомляє офіційний сайт торгово-розважального центру, в асортименті торгової точки можна знайти ремені та пояси, портмоне, гаманці, візитниці, сумки, рюкзаки, валізи тощо.
Історія бренду True Tannery почалася в серпні 2008 року. В 2016 році компанія відкрила оптовий склад в Києві. Продукція True Tannery виробляється в Туреччині.
LVMH має намір переукласти угоду з Tiffany
Французька компанія має намір або вийти з угоди, або добитись нижчої оплати, ніж $16,2 млрд, за поглинання. Як повідомляє RetailDetail, акції Tiffany & Co впали до $114 за кожну, що набагато нижче ціни $135 за кожну акцію бренду, яка була узгоджена в кінці минулого року. Однією з причин такого падіння називають пандемію коронавірусу COVID-19.
Чисті продажі в минулому кварталі Tiffany & Co впали майже вдвічі до $555,5 млн, а збиток склав $64,6 млн, або 53 центи на акцію, в порівнянні з прибутком у розмірі $125,2 млн, або $1,03 на акцію, за аналогічний квартал роком раніше.
Читайте також
Огляд Jewelry&Accessories: Золотий Вік, Pandora, SOVA, Люксоптика та інші