П’ятиріччя Glovo в Україні: як змінилися поведінка та вподобання користувачів

П’ятиріччя Glovo в Україні: як змінилися поведінка та вподобання користувачів

01.12.2023 08:15
  1516
Костянтин Симоненко

Восени 2023 року виповнилося п’ять років із початку діяльності Glovo в Україні. За цей час компанія не лише зміцнила лідерські позиції на ринку, а й вплинула на сприйняття швидкої доставки як звичної частини повсякденного життя українця. Попри війну в Україні все більше користувачів і частіше замовляють доставку в багато категорійному додатку.

Зокрема, як повідомили RAU в прес-службі сервісу, цього року кількість замовлень зросла на 50%. Проаналізувавши дані платформи за останні роки, компанія підготувала інфографіку про те, як змінилися поведінка та вподобання користувачів.

Географія та кур`єри

Наразі Glovo працює в 37 містах з понад 8000 партнерами — ресторанами, супермаркетами, непродовольчими магазинами та аптеками. Компанія систематично розширює зону доставки й кількість закладів та магазинів у додатку, щоб якомога більше українців могли замовити будь-що в межах міста. З жовтня 2018 року понад 50 000 кур’єрів виконали принаймні одне замовлення й проїхали більш ніж 200 млн км. За цей час кур’єр-рекордсмен доставив понад 30 000 замовлень. Середній дохід кур’єра становить від 15 000 до 40 000 грн залежно від кількості виконаних замовлень. Кур’єри можуть приєднатися до платформи Glovo лише з 18 років, а от верхньої вікової межі немає — найстаршому кур’єру виповнилося 73 роки. Середня тривалість доставки будь-якого замовлення становить менш ніж 35 хвилин.

Поведінка користувачів

Дані платформи за 2018-2023 роки відображають, як в українців формувалася звичка користуватися послугами швидкої доставки: середня кількість замовлень на 1 користувача на рік зросла з 2,6 у 2018 році до 10,3 замовлення за неповний 2023 рік, що вже більш ніж було до повномасштабного вторгнення (9,7 замовлення у 2021 році). Загальна кількість замовлень у 2023 році зросла на 50%, що свідчить про те, що швидка доставка стає частиною щоденного життя. Найвідданіший шанувальник Glovo здійснив 3500 замовлень у додатку з лютого 2019 року. Найдорожчим замовленням цього року було замовлення китайської їжі на суму 19 000 грн. Найбільше замовлень користувачі роблять у п’ятницю та вихідні, особливо вдень з 12.00 до 14.00 та ввечері — з 18.00 до 20.00. Усе більше замовлень користувачі в Україні оплачують безготівковим розрахунком: від 52% у 2018 році до 80% у 2023 році.

Улюблені кухні, страви й інші популярні товари та послуги в додатку

Протягом останніх двох років улюблені кухні українців майже не змінились. Однак українська кухня піднялась на дві позиції й увійшла до п’ятірки найпопулярніших, у якій залишаються американська, італійська, міжнародна та азійська кухні. Борщ посів третє місце серед улюблених страв, в той час, як бургер є лідером замовлень. Також користувачі полюбляють нагетси та крильця, картоплю та кебаб. Найулюбленішими напоями користувачів є Coca Cola, апельсиновий сік, лате, капучино та Pepsi.

Наразі користувачі мають можливість зробити замовлення з 12 Glovo Express — власних дарксторів Glovo. З понад 3000 товарів в асортименті найчастіше вибирають мінеральну воду, банани, Coca Cola, тютюнові вироби та пиво. Тривалість доставки з Glovo Express становить в середньому 20 хвилин.

Крім ресторанів та супермаркетів, користувачі Glovo також мають змогу замовити товари з непродовольчих магазинів. За рік попит на зоотовари зріс майже в шість разів: наразі кожне третє замовлення у «Магазини та сервіси» — це зоотовари. Кожне п’яте замовлення з магазинів — це квіти, попит на які за рік зріс утричі. Також утричі збільшилась кількість замовлень дитячих іграшок і у 2,5 рази — іграшок для дорослих. З 2022 року у додатку Glovo з’явилась можливість замовити не лише товари, а й послуги. Найпопулярнішою послугою у 2023 році є прибирання однокімнатної квартири, а серед медичних послуг — онлайн-консультація терапевта та виклик додому сімейного лікаря.

Допомога Україні

24 серпня разом з фандрейзинговою платформою UNITED24 компанія Glovo запустила ініціативу «Доставка безпечного майбутнього». Метою є збір коштів на автомобілі для доставлення працівників і обладнання до місць виявлення вибухонебезпечних предметів та розмінування. У жовтні Glovo здійснив перший внесок — 2 млн грн.

Довідка. Glovo — це технологічна платформа, яка дозволяє придбати, доставити, передати будь-який предмет чи продукт у межах міста. Компанія, що заснована у Барселоні, працює у понад 1500 містах у 25 країнах світу. В Україні сервіс Glovo розпочав роботу у жовтні 2018 року і наразі представлений у 37 містах. Переглянути детальний перелік міст, де працює сервіс Glovo, можна за посиланням: https://glovoapp.com/ua/uk/map/mista/. Більше про компанію Glovo за посиланням: http://about.glovoapp.com/en/.


До останніх новин До популярних новин Підписатись на TG канал

Поділіться цією новиною в соціальних мережах


Читайте також

Три супермаркети Сільпо увійшли до переліку найкращих магазинів Європи за дизайном (фотоогляд)

Три супермаркети Сільпо увійшли до переліку найкращих магазинів Європи за дизайном (фотоогляд)

До вибору найкращих супермаркетів Європи за версією конкурсу Europe’s Finest Store 2025 потрапили три дизайнерські супермаркети...
time icon  
  3529
Усі новини ринку