Володимир Поліщук: Як технології змінюють споживчий досвід та що буде з ритейлом через 10 років

Володимир Поліщук: Як технології змінюють споживчий досвід та що буде з ритейлом через 10 років

10.03.2025 08:30
  525
rau

Володимир Поліщук, колишній топ-менеджер у таких мережах як Родинна ковбаска, Територія мінімальних цін і Жжук, засновник Must marketing agency, викладач бренд-менеджменту в Kyiv School of Economics та IT Step University розповів про зміну вподобань клієнтів у food ритейлі, важливість програми лояльності та інвестицій у технології.

Про маркетинг та технології

У будь-якому сегменті ритейлу – техніка, fashion, медицина – маркетинг всюди працює за схожим принципом: аналіз, стратегія та реалізація. Основне – розуміти потреби споживачів і пропонувати рішення, які викликають емоції та підвищують лояльність. Наприклад, у мережі гаджетів Жжук ми стимулювали відвідування магазинів, відкривши кав’ярні. Це дало зростання продажів аксесуарів на 50%. У мережі Родинна ковбаска працювали над розширенням кулінарних пропозицій, додаючи нові категорії продуктів і власні торгові марки.

Технології змінюють споживчий досвід, додаючи зручність і швидкість. Смартфони розширюють взаємодію з ритейлом: через додатки, чат-боти та пуш-повідомлення бізнес може нагадувати про себе і залучати клієнтів, а через QR-коди покупці можуть швидко отримувати інформацію. А зважаючи на те, що українці швидко адаптуються до технологій, вибагливі до дизайну та зручності сайтів, тож компаніям потрібно інвестувати в цифрові інструменти, програми лояльності та автоматизацію. 

До того ж наразі в Україні дефіцит кадрів, що стимулює бізнес до впровадження автоматизованих рішень, як-то каси самообслуговування.

Про зміну вподобань клієнтів у food-ритейлі та програму лояльності

Останніми роками спостерігається загальна тенденція: люди все рідше готують вдома, бо дедалі більше цінують зручність та швидкість. Це пов’язано зі зміною способу життя. Зростає кількість людей, які живуть самі. Тож сегмент кулінарії буде зростати.

До того ж програма лояльності може стати драйвером зростання продаж, але важливо, щоб вона була не просто бонусною, а базувалася на даних про клієнтів і пропонувати персоналізовані пропозиції. У моїй практиці ми сегментували базу клієнтів і надсилали релевантні повідомлення, що підвищувало конверсію до 18%. Лояльний клієнт завжди приносить більше, тому інвестиції в аналітику та IT-рішення окупаються.

Про майбутнє ритейлу

Майбутнє — за автоматизацією та гібридними форматами. Водночас спілкування з людьми стане унікальним і цінним сервісом. Наша країна залишається потужним ІТ-центром, тому ми можемо очікувати на прориви саме у технологічних рішеннях.

Джерело: Retailers


До останніх новин До популярних новин Підтримати редакцію

Поділіться цією новиною в соціальних мережах


Читайте також

Як автоматизація створення цифрового контенту спрощує роботу постачальників: досвід компанії Проденерго із платформою Listex

Як автоматизація створення цифрового контенту спрощує роботу постачальників: досвід компанії Проденерго із платформою Listex

У сучасному роздрібному бізнесі якісний цифровий контент має вирішальне значення для успішних продажів. Але для...
time icon  
  175
Дослідження Deloitte: які товари та способи купівлі домінують в Україні та як змінилися купівельна поведінка в 2024 році

Дослідження Deloitte: які товари та способи купівлі домінують в Україні та як змінилися купівельна поведінка в 2024 році

Як з’ясували фахівці компанії Deloitte в Україні, на третій рік повномасштабного вторгнення українці менше обмежують себе...
time icon  
  411
Усі новини ринку