Боротьба за клієнта: як офлайн-магазинам виграти у електронної комерції
Щоб залучити сучасного покупця у свою торгову точку, бізнесу варто інтегрувати різні платформи: розвивати свій сайт, підтримувати офлайн магазини, додатки, комунікувати в месенджерах. Retailer підібрав кілька тенденцій, в рамках яких можна развивати свою торгову мережу. Про що важливо пам’ятати офлайн-рітейлу сьогодні Після пандемії рітейл має справу з “гібридним покупцем”, який починає покупку в онлайн-магазині, завершує … Читати далі Боротьба за клієнта: як офлайн-магазинам виграти у електронної комерції
Скопіюйте та вставте це посилання до свого WordPress сайту, щоби вставити
Скопіюйте та вставте цей код собі на сайт, щоби вставити