Іван Портной, Prom.ua: наші продавці зможуть продавати не тільки на Prom і Bigl, але і на Rozetka

Іван Портной, Prom.ua: наші продавці зможуть продавати не тільки на Prom і Bigl, але і на Rozetka

19.09.2018 03:45
  428
Ukrainian Retail Association

В кінці минулого тижня Антимонопольний комітет дав дозвіл на злиття EVO і Rozetka.ua. Як угода року в українському e-commerce відіб’ється на бізнесменах, які працюють на найбільшому з проектів EVO, маркетплейсі Prom.ua?

CEO маркетплейсу Prom.ua Іван Портной розповів ресурсу Еvo.business, що після злиття EVO і Rozetka зміниться для підприємців Prom.ua та до чого їм готуватися.

— Навіщо потрібне об’єднання і чому Rozetka?

— Це об’єднання дасть і нам, і Rozetka, більше можливостей для розвитку, і в подальшому принесе користь усім нашим клієнтам – і продавцям, і покупцям, навколо яких ми вибудуємо повноцінну екосистему сервісів.

Ми працюємо на одному ринку, але ми різні. Rozetka – торгова компанія, за якою потужна інфраструктура, в тому числі складська і логістична. EVO – продуктова IT-компанія, за якою технології і нові затребувані продукти і сервіси.

Клієнтові потрібно і те, і інше одночасно, вже зараз. Об’єднання допоможе обмінятися експертизою.

Незважаючи на те, що ринок електронної комерції України зростає на 20-30% в рік, за обсягами ми дуже відстаємо від світових лідерів, зокрема Китаю, Великобританії, США. Наприклад, в Китаї вже 20% всіх покупок – в онлайні. У нас, за різними оцінками, не більше 3-4%. Тобто потенціал для зростання величезний, і наше об’єднання дозволить вирощувати цей ринок, розвиваючи культуру покупок в інтернеті.

— Prom і Rozetka тепер будуть одним маркетплейсом?

Ні. Prom і Rozetka продовжать розвиватися автономно, кожен під своїм брендом.

Об’єднання спрямоване не на те, щоб замінити одне на інше, а на те, щоб прискорити розвиток існуючих проектів завдяки обміну ресурсами.

Уже котрий рік поспіль ми ростемо швидше ринку, і збираємося тільки прискорюватися. За перше півріччя 2018 року, наші співвітчизники придбали на маркетплейсах EVO (Prom.ua, Bigl.ua, Shafa.ua, Crafta.ua. – прим. Ред) товарів на 10 млрд гривень, що на 50% більше, ніж за аналогічний період минулого року.

Ми продовжимо розвивати функціонал Prom, будемо робити ведення бізнесу на нашій платформі простіше і зручніше; підвищувати рівень сервісу і безпеку; ростити аудиторію покупців, в тому числі за рахунок реклами, а також шукати нові можливості для наших підприємців.

У нас десятирічний досвід розвитку маркетплейсів, і ми допоможемо Rozetka в розвитку її власного маркетплейсу. В результаті деякі наші продавці зможуть продавати не тільки на Prom і Bigl, але і на Rozetka.

—  Як це відіб’ється на бізнесі підприємців Prom.ua?

—  Головне – у них буде більше можливостей для зростання і розвитку бізнесу на Prom. Як тільки у нас будуть з’являтися готові рішення, ми будемо про них інформувати.

—  Коли ми відчуємо зміни?

—  Швидких змін не буде, нам буде потрібен час, щоб досконально вивчити бізнес один одного і знайти можливості для взаємного розвитку. У будь-якому випадку, всі проекти продовжать свою роботу, плани по запуску нових залишаються в силі. Ми продовжимо роботу над поліпшенням сервісу і розвитком усіх маркетплейсів.

Читайте також –

Ефект метелика: якими будуть наслідки злиття Rozetka.ua та групи EVO


До останніх новин До популярних новин Підтримати редакцію

Раз на тиждень

ми будемо відправляти Вам 

найцікавіші новини тижня


Поділіться цією новиною в соціальних мережах


Читайте також

Усі новини ринку