Підсумки 2017 року Делівері: плюс 22% у вантажоперевезеннях і 3% в адресних доставках
За підсумками роботи за 2017 рік Делівері Delivery Group наростила обсяги вантажоперевезень на 22,6% в порівнянні з 2016 роком, а частка адресного обслуговування зросла на 3,3%.
Про це RAU повідомила прес-служба компанії. Крім вантажоперевезень і адресного обслуговування, значно укрупнилися і самі відправки: середній розрахунковий вага по одній декларації збільшився на 17,5%.
Одночасно з нарощуванням обсягів вантажообігу компанія продовжила розвивати клієнтську мережу: в минулому році послугами Делівері скористалися понад 517 000 унікальних клієнтів, 90% з яких – представники малого і середнього бізнесу.
З січня по грудень 2017 року Делівері відкрила 41 представництво, включаючи склади за системою франчайзингу. Найбільша активність у розвитку мережі припала на західні області України, що пов’язано з економічною привабливістю даного регіону.
Основні показники безпеки вантажоперевезень в компанії, які обчислюються відкритими KPI, склали: 0,0061% або 1 місце з 16 393 – частка втрат, 0,1061% або 1 місце з 943 перевезених – частка пошкоджень.
Протягом 2017 року компанія продовжила розширювати цифрові можливості для своїх клієнтів. На сайті Делівері був реалізований новий сервіс по розрахунку вартості: калькулятор в двох версіях – розширений і light – надав можливість калькуляції за основними типами пересилається: посилки і документи, вантажі, палети, галузеві тарифи. Light версія також була оновлена для мобільних додатків. За відгуками клієнтів компанії новий сервіс зробив прорахунок вартості більш швидким і зручним.
Наступним етапом digital-оновлень стала виписка квитанцій з калькулятора, а також введення режиму шаблонів квитанцій і збереження розрахунків.
Крім чинного сервісу електронного документообігу M.Е.Doc Делівері запустила більш сучасний – Вчасно. Інтеграція з особистим кабінетом клієнтів дозволила підписувати документи на сайті, спростивши таким чином взаємодію з компанією за запевненням актів наданих послуг, актів звірок, договорів, листів та інших документів.
Постійне вдосконалення особистого кабінету і розширення функцій призвело до зростання числа його користувачів: за минулий рік кількість унікальних клієнтів зросла до 60 000.
З жовтня Делівері реалізувала на сайті мобільне робоче місце Кабінет перевізника. Власникам найманого транспорту сервіс дозволив оперативно управляти рейсами, документообігом, контролем оплат, надав доступ до показників роботи автомобілів в режимі реального часу, а також пропонувати транспорт для перевезення.
За неповний рік дії програми лояльності до Клуб Delivery Group підключилися 3100 організацій. У 2018 році планується розширення списку послуг і доступних подарунків.
У планах Делівері на 2018 рік стоїть основний акцент відведено своєчасності прибуття вантажів, чий показник планується довести до 90% (доставка до складу) і до 94% (доставка до адреси). За результатами 2017 року зазначені показники становили 83% і 91% відповідно. Як і в попередній рік активно буде розширяться представницька мережа компанії: з’являться 50 нових вантажних складів. Підвищення рівня безпеки перевезення вантажів буде досягнуто через зниження частки втраті до 0,002% і частки пошкоджень до 0,05%. Делівері продовжить активний розвиток фінансових і страхових послуг, а також IT-сервісів для клієнтів.
Читайте також –
Час купувати: найгучніші угоди 2017 року у ритейлі і девелопменті