Ідеальний баланс: історія компанії New Balance

Ідеальний баланс: історія компанії New Balance

Сьогодні
  111
Дарія Осіїк

Як New Balance пройшов шлях від бренду функціонального спортивного взуття до статусу культової модної ікони – дізнайтеся більше про історію цього потужного бренду кросівок і про те, як вони продовжують розвиватися.

1906

Вільям Джей Райлі, англійський іммігрант у Бостоні, США, заснував компанію з виробництва супінаторів New Balance Arch. Спочатку компанія відповідала за забезпечення ортопедичних засобів та супінаторів у взутті, зрештою, надаючи своїм клієнтам «новий баланс».

1927-1941

У цей час у США комівояжери були звичним явищем, і Райлі найняв джентльмена на ім’я Артур Хол, щоб той допомагав компанії New Balance Arch Support продавати її продукцію на виїзді. Пізніше Холл став партнером компанії. Бізнес зосередився на продажі своєї продукції тим, хто працював у професіях, які змушували їх цілий день бути на ногах, як-от працівники аварійних служб та роздрібної торгівлі.

У 1941 році, змінивши бізнес-модель, Райлі створив свій перший силует кросівок для бігу. Компанія також розробляла кросівки ручної роботи для тенісу, боксу і навіть бейсболу.

1956

Дочка Артура Хола, Елеонора Кідд, викупила долю в компанії у свого батька і пообіцяла продовжувати виробництво кросівок для спортивного взуття, сподіваючись задовольнити специфічні потреби спортсменів.

1960

Елеонора Кідд разом зі своїм чоловіком розробляє модель Trackster, бігові кросівки New Balance, які пропонувалися в різних варіантах ширини. Це була справжня еволюція спортивного взуття.

1972

Джим Девіс викупив бізнес у Елеонори та її чоловіка (за збігом обставин в один день з Бостонським марафоном). У цей час вся продукція все ще вироблялася на підприємстві, шість членів команди, які працювали на повну ставку, виготовляли 20-30 пар кросівок на день.

1976

Випущено New Balance 320 – перші кросівки, на яких з’явився знаменитий логотип N збоку. Саме в цей час New Balance почав випускати продукцію з номерами, а не назвами.

Чому? Цифри визначають тип взуття, його призначення і те, чи було воно сконструйоване для стійкості. 1976 року журнал Runner’s World назвав модель 320 кросівками номер один на ринку.

1993 – 2001

Бренд починає робити великі кроки в подоланні розриву між спортом і модою, коли такі відомі особистості, як Білл Клінтон і Стів Джобс, з’являються у взутті від New Balance (1500 і 991 модель відповідно). У 1998 році модель 576 перевидана і з’являється на обкладинці журналу Elle – ще один знаковий момент, коли ми бачимо, як New Balance переходить у сферу моди.

2009

Вперше бренд відмовляється від мантри «ніким не схвалений» і починає співпрацювати з професійними спортсменами, зокрема бейсболістами та баскетболістами.

2012-2016

З наближенням передвиборчої кампанії Барака Обами New Balance випускає силует «990 Made in America», щоб підтримати місцеву промисловість у США.

З запуском кампанії «завжди в бета-версії» відбулося чергове зміщення акценту на продуктивність, а не на стиль життя, і бренд відкрив свій перший в історії флагманський магазин на лондонській Оксфорд-стріт.

2018-2019

Бренд повторно випускає модель 990 Made in USA у сірому кольорі та встановлює на неї ціну $100 (за стільки ж вони продавали її у 1982 році).

Перезапуск силуету 990v5 також супроводжувався ефективною рекламною кампанією. Кампанія стверджувала, що таку “просту досконалість”, “носять супермоделі в Лондоні, й татусі в Огайо”. 

2020 рік і далі

Пандемія також означала, що споживачі з більшою ймовірністю шукали більш зручне взуття. Це спричинило черговий бум продажів, зробивши New Balance брендом, що поєднує моду та функціональність.

Джерело – Нype dc


До останніх новин До популярних новин Підтримати редакцію

Поділіться цією новиною в соціальних мережах


Читайте також

Усі новини ринку