Intertop Ukraine відкрила в Ocean Plaza перший в Україні бутик Emporio Armani
Emporio Armani відкрили замість Armani Jeans в київському Ocean Plaza – в компанії провели ребрендинг.
16 квітня в ТРЦ Ocean Plaza відкрився бутік одягу та аксесуарів Emporio Armani. Перший монобрендовий магазин в Україні відкрила Intertop Ukraine.
Крім взуттєвих, компанія розвиває і одежні мережі монобрендових магазинів: Marc O’Polo, Napapijri, Armani Exchange, Emporio Armani, Timberland (чоловіча колекція), Atelier de courcelles (дитячі колекції). Armani Jeans в пулі Intertop з’явився понад чотири роки тому. Компанія управляла двома магазинами бренду, один з яких прийнято рішення було закрити, друга точка була повністю перезапущена і відновила роботу як Emporio Armani.
Магазин працює в преміальному сегменті, як і Marc O’Polo, Napapijri, Armani Exchange.
У новому магазині в Ocean Plaza буде представлена еклектична колекція сезону весна-літо 2018: чоловічий і жіночий одяг, взуття, сумки, аксесуари. На відміну від Armani Jeans, колекції якого в основному включали джинсовий і спортивний одяг, в асортименті бренду зв’явилося багато костюмів, елегантних жіночих суконь і нарядів вихідного дня.
“Ми будемо дивитися на результати, магазин вже працює місяць і ми отримуємо хороші відгуки. По грошовим показниками, якщо порівнювати з Armani Jeans, ми нічого не втратили”, – розповіла Євгенія Чижевська, комерційний директор Intertop Ukraine.
Як зазначила топ-менеджер, рішення про відкриття інших магазинів бренду буде прийнято на підставі ефективності роботи першої точки. Компанія дуже ретельно вибирає торгові центри для відкриття своїх преміальних брендів: Ocean Plaza був обраний завдяки гарній локації у вхідній групі і високим показникам трафіку.
“Ми не можемо відкрити маленький магазин – монобренд вимагає інвестицій”, – зазначає Чижевська. Потенційними містами, в яких можуть з’явитися монобрендові точки, є Харків, Одеса, Дніпро, але в пріоритеті, звичайно, знаходиться Київ.
Одяг бренду представлена на сайті Intertop серед інших брендів компанії, планів по відкриттю окремого онлайн-каналу поки не озвучуються. “У нас працює омніканальна модель: можна замовити в онлайні будь-який товар, в тому числі з роздрібного магазину”, – додає Євгенія.
За словами топ-менеджера за результатами продажів в 2017 році, зростання склало 18% в грошовому вираженні.
Довідка. Інтертоп Україна управляє 110 магазинами 13 роздрібних брендів. Магазини компанії представлені в 20-ти областях України. Перший магазин відкрився в Києві в 1994 році.
Читайте також –
Intertop запускає маркетплейс, оновлює мобільний додаток і розвиває партнерство з Укрпошта