Intertop запускає маркетплейс, оновлює мобільний додаток і розвиває партнерство з Укрпошта

Intertop запускає маркетплейс, оновлює мобільний додаток і розвиває партнерство з Укрпошта

26.03.2018 08:15
  1601
Іван Зайцев

Один з найбільших fashion-рітейлерів України Intertop поділився підсумками 2017 року і планами на 2018-й.

Вже зараз в інтернет-магазинах групи Intertop представлені моделі взуття Nike на умовах маркетплейса. Як розповів CEO компанії Сергій Бадрітдінов, розвиток мультиканальних продажів залишається однією з ключових завдань рітейлера на цей рік. За 2017-й продажі через онлайн-канал збільшилися на 64%, а в цілому продажі online-by-sell (OBS) виросли в 3,6 рази.

 

Пік трафіку в інтернет-магазинах intertop.ua та ecco.com.ua був зафіксований в листопаді минулого року на «Чорну п’ятницю» – тоді портали відвідало понад 1,65 млн користувачів. Олексій Сапунков, Chief Digital Officer Intertop, підкреслив, що крім розвитку онлайн-магазинів компанія багато уваги приділяє просуванню мобільного додатка. «Зараз в наших інтернет-магазинах представлені більше 20 000 SKU – весь асортимент фізичних торгових точок і ще трохи, – розповідає Олексій. – Ми вже завершили запуск першої версії мобільного додатку, і готові до впровадження другої, яка зробить покупки ще зручнішими та швидкими». З переваг використання програми: повноцінне і більш раннє, ніж в інтернет-магазинах, повідомлення про нові акції та колекції, push-повідомлення, персоналізовані пропозиції та багато іншого.

У той же час ніяких цінових відмінностей між фізичним магазином, онлайн-платформою і мобільним пропозицією не буде: вартість товарів у всіх каналах залишається однаковою.

«Ми розвиваємо омніканальну модель, коли ціна для клієнта завжди однакова, незалежно від точки входу, – деталізує Олексій Сапунков. – Amazon може собі дозволити відмінності у вартості продукції в мобільному додатку та на сайті, але ми сповідуємо інші принципи».

 

Також в компанії працюють і над впровадженням систем штучного інтелекту і чат-ботів. Як розповідає Chief Digital Officer Intertop, протягом півроку почне працювати чат-бот, який зможе давати відповіді на найпопулярніші запити користувачів: наявність товарів на складах і магазинах, адреси найближчих торгових точок та їх асортимент, акції та час появи нових колекцій.

При цьому в подальшому Intertop планує активно розвиватися в форматі маркетплейс. Що примітно, обмежуватися тільки взуттям компанія не має наміру: в інтернет-магазинах будуть представлені і інші категорії.

У тому числі товари для спорту, активного відпочинку, аксесуари і багато іншого. Акцент при цьому робитиметься на продукцію українських виробників.

Сергій Бадрітдінов уточнює, що вже зараз в лінійці товарів Intertop представлені моделі 30 українських компаній, і в перспективі мережа має намір збільшувати асортимент made in Ukraine. «Щороку ми розширюємо портфель наших брендів – як українських, так і зарубіжних – як мінімум на п’ять позицій», – конкретизує топ-менеджер.

 

Втім, директор з логістики Intertop Юрій Павленко наголошує, що для швидкості виконання замовлень компанія буде робити ставку на власну продукцію: співпраця з виробниками, чиї товари не знаходяться на складах рітейлера буде обмеженою.

Зараз переважна більшість доставок замовлень, зроблених онлайн, мережа здійснює за допомогою Нова пошта, але вже найближчим часом ситуацію зміниться: Intertop розширює співпрацю з Укрпошта.

За словами Юрія, до кінця 2018 року близько 20% доставок мережі буде здійснювати державний оператор. А в перспективі компанія розглядає і можливість створення власної кур’єрської служби – як мінімум, в Києві й інших містах-мільйонниках. Щоб реалізувати повноцінну омніканальну модель продажів, в Intertop проводять оновлення конвеєрної лінії на складах: її продуктивність збільшиться з нинішніх 3000 до 15 000 замовлень на добу.

 

Разом з тим, від розвитку традиційного роздробу провідна взуттєва мережа України теж не відмовляється. Як повідомила директор з розвитку Intertop Наталія Андрющенко, в планах компанії – подальше відкриття магазинів в кращих локаціях. «Зараз наша мережа нараховує 109 магазинів в Україні. Скоро ми відкриємо ще один магазин в київському ТРЦ Lavina Mall, – додає вона. – Розглядаємо й інші пропозиції, в першу чергу, в якісних торгово-розважальних центрах. Наприклад, точка в луцькому ТРЦ Port City показує дуже хорошу динаміку, так що зупинятися не збираємося». При цьому компанія робить ставку саме на ТРЦ, street-retail на даному етапі розглядається тільки як допоміжний напрямок: коли в місті не вистачає місць в якісних торгових центрах.

Читайте також –

Як український рітейл уникає податків і чому це шлях в нікуди – колонка СЕО INTERTOP


До останніх новин До популярних новин Підтримати редакцію

Поділіться цією новиною в соціальних мережах


Читайте також

Усі новини ринку