Як в Intertop Ukraine переосмислили digital customer journey

Як в Intertop Ukraine переосмислили digital customer journey

09.04.2019 08:04
  3834
Дарья Златьева

Shopping fest, InstaDay, “магазин в галереї” – які ще інструменти Intertop Ukraine використовує, щоб зробити digital customer journey швидким і зручним.

Цей текст доступний російською мовою

Маркетинг-директор Intertop Валерія Толочина на Третій міжнародній виставці індустрії рітейлу і девелопменту Retail & Developmnet Business Expo – 2019 розповіла про те, як в компанії переглядають digital customer journey, які інструменти використовують, і які з них найбільш ефективні. RAU публікує конспект виступу топ-менеджера.

Встигнути за клієнтом

У структуру Intertop Ukraine входять 14 мереж одягу і взуття провідних світових брендів. У портфелі компанії близько 200 брендів, з яких 30 – українського виробництва. У минулому році компанія відкрила 13 нових магазинів і довела їх загальну кількість до 114, провела ребрендинг 21 точки. Загальна торгівельна площа зросла до 36 640 кв. м. Інвестиції в устаткування і модернізацію склали 70 млн грн, а зростання продажів – 16%.

У Intertop Ukraine приділяють величезну увагу вивченню digital customer journey. Компанія регулярно переглядає процеси, тому що шлях клієнта змінюється дуже швидко.

На спеціальних тренінгах створюються крос-функціональні команди з топ-менеджерів, директорів магазинів та вузько фахівців, які “малюють” шлях клієнта. Для цього ділять клієнтів на групи, проводять інтерв’ю, самі здійснюють покупки за різними сценаріями, і в результаті самостійно виявляють недоробки.

Але найголовніше в іншому: часто клієнти говорили, що вони виключно офлайн-покупці і діджитал для них не існує. Але в підсумку з’ясовується, що 30-40% їх шляху проходить в онлайні. Такий покупець, може, і не робить купує в інтернеті, але заходить на сайт, переглядає колекцію і постійно коммунікує з компанією в цифровому просторі.

В ході останнього тренінгу команда розробила вісім ключових сценаріїв, включаючи найпроблемніші. При цьому чим більш детальне розбирання, тим більше відзначають зон для розвитку і зростання.

Найцікавіші висновки:

  1. Shopping Fest. Все в світі стає магазином. І тільки магазин не може бути магазином – він повинен перетворюватися в фестиваль. Тому у компанії проводять Intertop Shopping Fest два рази в рік, і в день заходу продажі ростуть в десятки разів. Клієнтів розважають по-різному: майстер-класи з розпису сумок, хороша музика, виступи музичних груп. Магазин в цей день не схожий на магазин. Зрозуміло, що таке не можна проводити кожен день, але ці заходи дозволяють створювати унікальний досвід і прихильність до магазину в тому числі на емоційному рівні. Рітейлер весь час шукає можливість здивувати клієнтів. Що важливо: в подальшому клієнти приходять і запитують про ці активності – це результат роботи “сарафанного радіо”. В результаті клієнти за два тижні знають про наступну подію.
  2. Intertop Ukraine – InstaDay. Зараз з’явився новий тренд – всі хочуть навчатися, ділитися чимось новим, обмінюватися інформацією. У компанії помітили, що клієнти хочуть розвиватися в сфері краси та моди і, безумовно, хочуть бути “богинями” в Instagram. Так прийшли до Intertop Ukraine InstaDay. Туди запрошують відомих блогерів, які розповідають, наприклад, як позувати. Три години триває активна практика і потім в магазині відбувається живе спілкування.За цей час генерується охоплення понад 2 млн. Люди ставлять хештеги, роблять гарні інсталяції, натхнені прикладами спікерів. За кращі картинки компанія дарує подарунки.
  3. Магазин в галереї. Для якихось особливих заходів, презентації колекцій, потрібно виходити за межі магазину. “Магазин в галереї” – це зовсім інше обладнання, музика, вечірка, запрошені VIP і лояльні клієнти. На цій вечірці відомі люди, обіцяючи провести п’ять хвилин, залишаються на три години. Тому що це весело.
  4. Omnichannel YouTube Show. Як зізнаються в компанії, з YouTube вони трохи запізнилися. Питання було в тому, що показувати. Але коли цим зайнялися, з’ясувалося: є що показувати. У минулому році Intertop почав активно розвивати YouTube, і вже є чим похвалитися. Зокрема, представили власне шоу “Перевзувка”. Воно відбувається повністю в офлайні. Перше пройшло в торговому центрі Ocean Plaza, а далі вийшло на вулиці міста. Будь-яка людина проходячи повз, може взяти участь в шоу, і якщо вона відповіла вірно, то її чекають призи в магазині і поява на YouTube каналі. Навіщо це роблять? Нове покоління мріє не про ТБ, а про участь в якомусь відомому шоу або Стрімі у відомого блогера. Сама подія миттєво привертає людей і збирає величезну аудиторію. Вони запам’ятовують саме те, що потрібно бренду – і в підсумку в компанії використовують стандартний інструмент, але з незвичайним підходом.
  5. Smart Shopping. Все стає магазином – він навколо нас. Контекстна реклама в середньому приносить близько 50% трафіку. Intertop Ukraine вирішив слідувати трендам і технологіям і одними з перших підключив Smart Shopping. Добре, коли при запиті видається посилання на сайт і відвідувач вибирає взуття. Але набагато зручніше, коли є можливість перетворити пошукову сторінку в магазин. Ви просто натискаєте на картку товару і далі вибираєте розмір і оформляєте покупку. Це скорочує шлях клієнта. Після запуску цього інструменту, два місяці 25% контекстного пошуку приносили транзакції від Smart Shopping. 
  6. Шоппінг теги. У Instagram – цільова аудиторія мережі. У компанії існує спеціальна служба підтримки, тому що люди хочуть знати точну ціну товару, але вона часто змінюється. При зміні ціни фраза в пості може виглядати неактуально і навіть грати в мінус. Шопінг-тег в повідомленні в директі дозволяє в режимі реального часу постійно показувати клієнту поновлення на сайті. Це теж один із шляхів, коли все стає магазином і все продає.

Все зроблено для того, щоб клієнту було зручно, щоб скорочувати час на пошук, на здійснення покупки. І цей шлях клієнта в Intertop Ukraine перевіряють постійно. І дуже важливо: проходити не свій шлях! У компанії керівник інтернет-магазину здійснює покупки офлайн, а керівник роздробу – онлайн. Просто коли ти знаєш, як побудований процес, здається що все просто і логічно, а коли цей процес проходить твій колега, який з одного боку розбирається, але не “вариться” в цьому кожен день – його шлях дозволяє побачити: де можна поліпшити досвід і попрацювати над процесами. Суть будь-якого бізнесу – в щоденній роботі, коли кожен день перевіряєш один і той же процес і знаходиш в ньому якісь можливості для розвитку і зростання.

Читайте також –

Intertop 25 років: топ-25 маловідомих фактів про найбільшу взуттєву мережу України


To the latest news To popular news Підтримати редакцію

Share this news on social networks


Read also

Норвезький інвестиційний фонд для України оголосив про першу інвестиційну ініціативу, спрямовану на індустріальний парк M10 у Львові

Норвезький інвестиційний фонд для України оголосив про першу інвестиційну ініціативу, спрямовану на індустріальний парк M10 у Львові

20 листопада Інвестиційний фонд для України (Ukraine Investment Fund) — новостворений фонд під управлінням норвезького державного...
time icon   
  5