Машина продажів: топ-5 трендів Instagram, які потрібно знати в 2019 році

Машина продажів: топ-5 трендів Instagram, які потрібно знати в 2019 році

26.02.2019 08:10
  1140
Микола Маранчак

Маркетинг в Instagram важливий і малому бізнесу, і глобальним брендам. Як використовувати Instagram для розширення цифрової присутності?

Read in English

Цей текст доступний також російською мовою

Hugh Beaulac в блозі Socialbakers розповідає, що маркетологи повинні знати про тенденції просування в Instagram. Переклад і адаптація EVO.business.

З моменту свого запуску в 2010 році Instagram в значній мірі перетворився з сайту для обміну фотографіями в потужний маркетинговий канал. За останні п’ять років кількість користувачів Instagram зросла в 11 разів, перевищивши мільярд активних користувачів, що зробило цю платформу однією з найбільш швидкозростаючих соціальних мереж.

Що означає експансія Instagram для маркетологів? Instagram вже став основним гравцем у маркетингу серед соціальних мереж, і в майбутньому він, ймовірно, буде ще більш помітним. Ось чому необхідно розробити надійну маркетингову стратегію, яка дозволить використовувати платформу для:

  • підвищення впізнаваності бренду,
  • просування продуктів,
  • зв’язки з покупцями,
  • отримання нової аудиторії,
  • стимулювання продажів.

Безперервне зростання Instagram і різноманітність специфічних для бізнесу функцій, від клікабельних посилань до купівельних тегів, роблять його привабливим каналом для маркетологів. Ось п’ять тенденцій маркетингу в Instagram, які потрібно знати в 2019 році.

1. Високий рівень залученості клієнтів

Присутність в соціальних мережах не матиме великої цінності, якщо не залучати належним чином цільову аудиторію – ось чому взаємодію з користувачами так важливо. Тільки після того, як цільова аудиторія почне активно реагувати на контент бренду, можна буде досягти бізнес-цілей маркетингу в соціальних мережах.

Серед безлічі платформ соціальних мереж Instagram виділяється виключно високою залученістю користувачів.

Згідно з дослідженням соціальної активності Instagram, ця соцмережа допомагає брендам виграти більше взаємодій в порівнянні з Facebook і Twitter.

Оскільки Instagram – візуальна платформа, а 65% людей орієнтовані на візуальне сприйняття, соціальна мережа відмінно підходить для залучення аудиторії. Крім того, завдяки різноманітності форматів та опцій редагування контенту, Instagram – відмінне місце, щоб проявити креативність і продемонструвати бренд в більш цікавому світі, що також допомагає привернути увагу.

Як отримати максимальну користь з цього тренда?

  • Поєднати контентну стратегію в Instagram зі схожістю, інтересами і поведінкою цільової аудиторії, щоб зробити пости більш персоналізованими і ефективними у створенні взаємодії.
  • Використовувати хештеги, щоб полегшити виявлення контенту, розширити охоплення і привернути більше уваги.
  • Не залишатися пасивними; встановити звичку регулярно взаємодіяти з коментарями і постами передплатників, щоб спонукати їх відповідати на контент.

 

2. Instagram стане ще більш потужною машиною продажів

Крім залучення уваги, соцмережа допоможе збільшити продажі і перетворити передплатників в клієнтів.

Згідно Instagram Business, 80% зареєстрованих користувачів відстежують бізнес на платформі, а 60% використовують його для пошуку нових продуктів. Крім того, 72% користувачів купують товари, побачивши їх в Instagram.

Користувачі Instagram в значній мірі готові до покупки. Не дивно, що бізнес активно використовує цей канал для збільшення продажів. Суть в наступному: чим простіше оформити замовлення, тим більше куплять передплатники.

Як отримати максимальну користь з цього тренда?

  • Додати посилання на свою біографію, щоб надати відвідувачам додаткову інформацію і привести їх на сайт
  • Включити кнопки дій, щоб спонукати відвідувачів дізнатися більше про компанію та продукти
  • Використовувати посилання та історії, щоб показати новинки
  • створювати повідомлення для покупок, щоб Передплатники могли натискати на значок кошика і купувати товари, не виходячи з програми.

3. Зникаючий контент

Ще в 2016 році, коли вперше з’явилися Instagram Stories, ніхто не міг передбачити популярність тимчасового контенту. 

Всього за два роки з моменту запуску Stories набрав 400 млн щодня активних користувачів.

Як брендам цей інструмент?

Old Navy часто використовує Stories для реклами свого одягу і залучення трафіку в свій інтернет-магазин. Оскільки Stories існують лише 24 години, фолловери Old Navy бояться, що вони втратять найкращі пропозиції, тому вони продовжують переглядати новини компанії та відвідують їх веб-сайт.

Зникаючий контент змушує людей скоріше діяти – а значить, це відмінний драйвер для продажу брендів.

Як отримати максимальну користь з цього тренда?

  • Використовувати зникаючий контент, щоб підняти шум навколо продукту або запуску продукту.
  • Ділитися створеним користувачами контентом або залучати мікроінфлюенсерів. Більш різноманітний контент покращує охоплення.
  • Заохочувати передплатників взаємодіяти компанією за допомогою Stories, використовуючи питання, опитування та стікери зворотного відліку.
  • Якщо у бренду більше 10 000 передплатників, вставити Клікабельні посилання, щоб залучати трафік на сайт.
  • Запускати рекламу Instagram Stories, щоб охопити мілленіалів, які дивляться більше історій в Instagram, ніж на будь-який інший платформі.

4. IGTV буде домінувати на ринку

Іноді зображень недостатньо для залучення користувачів, і зростаюча популярність відеоформатів, здається, підтверджує це.

Згідно з дослідженням Cisco, до кінця цього року на відео буде припадати більше 80% всього інтернет-трафіку.

Але зростаюче число людей, що дивляться відео, не єдине, що змінюється. Користувачі також споживають відеоформат зовсім іншим способом. З ростом використання мобільних пристроїв люди все частіше дивляться відео вертикально, і цю тенденцію використовує IGTV.

З моменту запуску IGTV в червні 2018 року більш довга форма відео-хаба Instagram набирає популярність, і все більше і більше користувачів запускають свої канали IGTV для зв’язку з клієнтами.

Як отримати максимальну користь з цього тренда?
    • Проаналізувати конкурентів, щоб отримати ідеї для відео, яке може сподобатися аудиторії бренду.
    • Поділитися відео з інструкціями про те, як найкращим чином використовувати продукти.
    • Зберігати справжність і демонструвати людську сторону бізнесу, щоб підвищити довіру до бренду і лояльність.

5. Потенціал Influencer-маркетингу буде рости

Лідери думок, в свою чергу, використовують Instagram, щоб отримати вигоду зі своїх рекомендацій. Ось приклад, який чудово ілюструє, чому Instagram є кращою платформою для впливових осіб:

Сара Елліс і Філіпа Блум – модні стилісти і лідери думок. У їх запису в Instagram – We are Twin Set – понад 110 000 передплатників.

Обидві жінки розміщують свої щоденні наряди і маркують бренди, щоб їх передплатники могли легко знайти і придбати ці речі. В результаті бренди прагнуть співпрацювати з Сарою і Філіпом, які допомагають підвищити результати продажів згаданих компаній.

Як отримати максимальну користь з цього тренда?

  • Перш ніж почати співпрацю з лідером думок, переконатися, що він підходить для аудиторії бренду і що його показники ефективності знаходяться на рівні.
  • Стежити за впливовими людьми, які вже регулярно взаємодіють з контентом бренду, і перетворювати їх у послів бренду.
  • Для дрібних брендів, які турбуються про те, що вплив маркетингу може виявитися занадто великим для бюджету, варто зосередитися на роботі з мікро-факторами: вони набагато дешевше, але дуже ефективні.

Джерело: EVO.business

Читайте також

Рейтинг року: топ-20 Instagram-сторінок українських рітейлерів за підсумками 2018-го


До останніх новин До популярних новин Підтримати редакцію

Поділіться цією новиною в соціальних мережах


Читайте також

Усі новини ринку