Як використовувати Instagram Stories в маркетингу інтернет-магазину
Шість простих правил щодо використання Instagram Stories для бізнесу.
Цей текст доступний також російською мовою
Instagram Stories змінили спосіб використання Instagram – перетворили соцмережу на щось більш динамічне, ніж онлайн-фотоальбом. Як бізнесу використовувати публікацію в Instagram, що зникають через 24 години – розповів Брейвин Кьюмар в блозі маркетплейса Shopify, перевів EVO.business.
Переваги Instagram Stories:
- Створюємо без зусиль. Якщо пости в Instagram вимагають якісного фото і майстерного підбору хештегів – то для хорошої story досить швидкої ідеї або цікавого моменту і невеликої творчості.
- Користуємося безліччю функцій. В Instagram Stories є інструменти для малювання, розміщення стікерів, додавання фільтрів доповненої реальності і багато іншого.
- Контент видалиться сам. В Instagram Stories зручно рекламувати останній день акції. Наступного дня не доведеться видаляти цю рекламу – вона зникне сама.
- Направляємо трафік на свій сайт. Якщо у вас бізнес-аккаунт Instagram і фоловерів більше 10 000 – можна ставити посилання в свої Stories.
- Отримуємо тестовий майданчик для ідей. Instagram Stories недовговічні – а це добре для тестування ідей. Якщо люди реагують позитивно, переглядають відео-story до кінця – можна повторно поставити публікацію в постійний пост Instagram або адаптувати ідею для іншого каналу.
2. Створюємо стратегію для Instagram Stories
Те, що Stories зникають, не означає, що їх не потрібно продумувати і планувати. Бренди повинні думати про Stories так само, як і про будь-який інший медіа-канал: заздалегідь.
Stories потрібно розглядати як телеканал з передачами – і планувати покази на тиждень вперед. Можна навіть розробити тематику регулярних «випусків», які публікуються в певний день тижня.
Для планування Stories можна використовувати ті ж теми, які ефективні в звичайних Instagram постах:
-
- Особливості товару.
- Товар в середовищі використання.
- Backstage бізнесу.
- Конкурси.
- Відеоуроки.
- Спільні проекти з іншими брендами.
- Пости про заходи і свята.
- Репости контенту, створеного за Вашим замовленням (наприклад, в ході конкурсу) фоловерами та іншими користувачами.
Час від часу доречно анонсувати фоловерам те, що компанія скоро опублікує в Stories.
3. Використовуємо GIF-стікери Instagram
В Instagram ефективно використовувати клікабельні GIF-стікери, що накладаються на фото і відео:
- Стікер для голосування. Створіть опитування і просуньте його за допомогою наклейки в Stories.
- Стікер з хештегом. Клік по стікеру перенесе фоловерів на відповідну сторінку хештега.
- Стікер з питанням. Клік дозволить фоловерам ввести відповідь. А якщо вони самі введуть питання – інтерфейс дозволить відправити їм відповідь компанії.
- Стікери товару. Продають акаунти Instagram можуть додавати стікери товарів до будь-якої фотографії, завантаженої в Stories. Покупці натискають на стікер, щоб дізнатися більше про цей товар, а потім можуть і зробити покупку.
4. Проводимо прямі ефіри Instagram Live – і завантажуємо в Stories
Інста-аудиторія любить, коли бізнес-аккаунт готовий в онлайн-режимі реагувати на коментарі людей до прямого ефіру Instagram Live.
Головна перевага Instagram Live – фоловери отримують повідомлення про те, що ви запускаєте пряму трансляцію. Такі сповіщення вимикаються, але мало хто це робить.
Для того щоб аудиторія приєдналась, потрібен якийсь час. Тому до будь-якого прямого ефіру підготуйте преамбулу – на старті дайте людям хвилину на перехід до вас. А коли пряма трансляція завершилася, завантажте запис ефіру в Stories.
- Сесія питань і ваших відповідей “Запитай мене що-завгодно”.
- Оголошення про проведення конкурсу – з відповідями на запитання аудиторії.
- Стрім з події, цікавого моменту.
- Ваше спілкування з експертом, з покупцем; ток-шоу.
5. Залучаємо зі Stories трафік на сайт магазину
Розділ Bio – по простому «профайл», «профіль» – аккаунта Instagram містить інформацію про власника. Тут інтернет-магазини ставлять гіперпосилання на свій сайт.
Щоб люди зайшли в профайл І клікнули за цим посиланням – іноді пишіть в Stories починається з дієслова заклик:
-
- «Знайдіть більше фото на сайті».
- «Купуйте цей товар на сайті”.
- «Перейдіть на сайт, щоб отримати знижку XX%»
А до заклику вкажіть: «Посилання – в профайлі». І можна намалювати стрілку, де знаходиться профайл. Це ж можна проговорити і голосом.
Також в Instagram Stories ви можете додати і прості гіперпосилання, які ведуть користувачів на товарні сторінки, в блозі магазину.
Не забувайте, що посилання разом зі story зникне через 24 години.
6. Аналізуємо Stories за допомогою Instagram Analytics
Instagram Analytics доступна для бізнес-профайлів. Вивчайте кількість показів і охоплення Stories, кількість закрили публікацію в перші секунди, число оглянули відео до кінця, число прореагували тим чи іншим чином.
Використовуйте це знання, щоб з’ясувати, що вдається краще, що гірше – і з часом покращувати Instagram Stories інтернет-магазину.
Джерело: EVO.business
Читайте також
Корисні оновлення для бізнесу в соцмережах і месенджерах в квітні