
ТРЦ Київ став партнером Асоціації ритейлерів України


Шість простих правил щодо використання Instagram Stories для бізнесу.
Цей текст доступний також російською мовою
Instagram Stories змінили спосіб використання Instagram – перетворили соцмережу на щось більш динамічне, ніж онлайн-фотоальбом. Як бізнесу використовувати публікацію в Instagram, що зникають через 24 години – розповів Брейвин Кьюмар в блозі маркетплейса Shopify, перевів EVO.business.
Те, що Stories зникають, не означає, що їх не потрібно продумувати і планувати. Бренди повинні думати про Stories так само, як і про будь-який інший медіа-канал: заздалегідь.
Stories потрібно розглядати як телеканал з передачами – і планувати покази на тиждень вперед. Можна навіть розробити тематику регулярних «випусків», які публікуються в певний день тижня.
Для планування Stories можна використовувати ті ж теми, які ефективні в звичайних Instagram постах:
Час від часу доречно анонсувати фоловерам те, що компанія скоро опублікує в Stories.
В Instagram ефективно використовувати клікабельні GIF-стікери, що накладаються на фото і відео:
Інста-аудиторія любить, коли бізнес-аккаунт готовий в онлайн-режимі реагувати на коментарі людей до прямого ефіру Instagram Live.
Головна перевага Instagram Live – фоловери отримують повідомлення про те, що ви запускаєте пряму трансляцію. Такі сповіщення вимикаються, але мало хто це робить.
Для того щоб аудиторія приєдналась, потрібен якийсь час. Тому до будь-якого прямого ефіру підготуйте преамбулу – на старті дайте людям хвилину на перехід до вас. А коли пряма трансляція завершилася, завантажте запис ефіру в Stories.
Розділ Bio – по простому «профайл», «профіль» – аккаунта Instagram містить інформацію про власника. Тут інтернет-магазини ставлять гіперпосилання на свій сайт.
Щоб люди зайшли в профайл І клікнули за цим посиланням – іноді пишіть в Stories починається з дієслова заклик:
А до заклику вкажіть: «Посилання – в профайлі». І можна намалювати стрілку, де знаходиться профайл. Це ж можна проговорити і голосом.
Також в Instagram Stories ви можете додати і прості гіперпосилання, які ведуть користувачів на товарні сторінки, в блозі магазину.
Не забувайте, що посилання разом зі story зникне через 24 години.
Instagram Analytics доступна для бізнес-профайлів. Вивчайте кількість показів і охоплення Stories, кількість закрили публікацію в перші секунди, число оглянули відео до кінця, число прореагували тим чи іншим чином.
Використовуйте це знання, щоб з’ясувати, що вдається краще, що гірше – і з часом покращувати Instagram Stories інтернет-магазину.
Джерело: EVO.business
Читайте також
Корисні оновлення для бізнесу в соцмережах і месенджерах в квітні