Як використовувати Instagram Stories в маркетингу інтернет-магазину

Як використовувати Instagram Stories в маркетингу інтернет-магазину

21.06.2019 08:05
  507
rau

Шість простих правил щодо використання Instagram Stories для бізнесу.

Цей текст доступний також російською мовою

Instagram Stories змінили спосіб використання Instagram – перетворили соцмережу на щось більш динамічне, ніж онлайн-фотоальбом. Як бізнесу використовувати публікацію в Instagram, що зникають через 24 години – розповів Брейвин Кьюмар в блозі маркетплейса Shopify, перевів EVO.business.

Переваги Instagram Stories:

  • Створюємо без зусиль. Якщо пости в Instagram вимагають якісного фото і майстерного підбору хештегів – то для хорошої story досить швидкої ідеї або цікавого моменту і невеликої творчості.
  • Користуємося безліччю функцій. В Instagram Stories є інструменти для малювання, розміщення стікерів, додавання фільтрів доповненої реальності і багато іншого.
  • Контент видалиться сам. В Instagram Stories зручно рекламувати останній день акції. Наступного дня не доведеться видаляти цю рекламу – вона зникне сама.
  • Направляємо трафік на свій сайт. Якщо у вас бізнес-аккаунт Instagram і фоловерів більше 10 000 – можна ставити посилання в свої Stories.
  • Отримуємо тестовий майданчик для ідей. Instagram Stories недовговічні – а це добре для тестування ідей. Якщо люди реагують позитивно, переглядають відео-story до кінця – можна повторно поставити публікацію в постійний пост Instagram або адаптувати ідею для іншого каналу.

2. Створюємо стратегію для Instagram Stories

Те, що Stories зникають, не означає, що їх не потрібно продумувати і планувати. Бренди повинні думати про Stories так само, як і про будь-який інший медіа-канал: заздалегідь.

Stories потрібно розглядати як телеканал з передачами – і планувати покази на тиждень вперед. Можна навіть розробити тематику регулярних «випусків», які публікуються в певний день тижня.

 

Для планування Stories можна використовувати ті ж теми, які ефективні в звичайних Instagram постах:

    • Особливості товару.
    • Товар в середовищі використання.
    • Backstage бізнесу.
    • Конкурси.
    • Відеоуроки.
    • Спільні проекти з іншими брендами.
    • Пости про заходи і свята.
    • Репости контенту, створеного за Вашим замовленням (наприклад, в ході конкурсу) фоловерами та іншими користувачами.

Час від часу доречно анонсувати фоловерам те, що компанія скоро опублікує в Stories.

3. Використовуємо GIF-стікери Instagram

В Instagram ефективно використовувати клікабельні GIF-стікери, що накладаються на фото і відео:

  • Стікер для голосування. Створіть опитування і просуньте його за допомогою наклейки в Stories.
  • Стікер з хештегом. Клік по стікеру перенесе фоловерів на відповідну сторінку хештега.
  • Стікер з питанням. Клік дозволить фоловерам ввести відповідь. А якщо вони самі введуть питання – інтерфейс дозволить відправити їм відповідь компанії.
  • Стікери товару. Продають акаунти Instagram можуть додавати стікери товарів до будь-якої фотографії, завантаженої в Stories. Покупці натискають на стікер, щоб дізнатися більше про цей товар, а потім можуть і зробити покупку.

4. Проводимо прямі ефіри Instagram Live – і завантажуємо в Stories

Інста-аудиторія любить, коли бізнес-аккаунт готовий в онлайн-режимі реагувати на коментарі людей до прямого ефіру Instagram Live.

Головна перевага Instagram Live – фоловери отримують повідомлення про те, що ви запускаєте пряму трансляцію. Такі сповіщення вимикаються, але мало хто це робить.

Для того щоб аудиторія приєдналась, потрібен якийсь час. Тому до будь-якого прямого ефіру підготуйте преамбулу – на старті дайте людям хвилину на перехід до вас. А коли пряма трансляція завершилася, завантажте запис ефіру в Stories.

  • Сесія питань і ваших відповідей “Запитай мене що-завгодно”.
  • Оголошення про проведення конкурсу – з відповідями на запитання аудиторії.
  • Стрім з події, цікавого моменту.
  • Ваше спілкування з експертом, з покупцем; ток-шоу.

5. Залучаємо зі Stories трафік на сайт магазину

Розділ Bio – по простому «профайл», «профіль» – аккаунта Instagram містить інформацію про власника. Тут інтернет-магазини ставлять гіперпосилання на свій сайт.

Щоб люди зайшли в профайл І клікнули за цим посиланням – іноді пишіть в Stories починається з дієслова заклик:

    • «Знайдіть більше фото на сайті».
    • «Купуйте цей товар на сайті”.
    • «Перейдіть на сайт, щоб отримати знижку XX%»

А до заклику вкажіть: «Посилання – в профайлі». І можна намалювати стрілку, де знаходиться профайл. Це ж можна проговорити і голосом.

Також в Instagram Stories ви можете додати і прості гіперпосилання, які ведуть користувачів на товарні сторінки, в блозі магазину.

Не забувайте, що посилання разом зі story зникне через 24 години.

6. Аналізуємо Stories за допомогою Instagram Analytics

Instagram Analytics доступна для бізнес-профайлів. Вивчайте кількість показів і охоплення Stories, кількість закрили публікацію в перші секунди, число оглянули відео до кінця, число прореагували тим чи іншим чином.

Використовуйте це знання, щоб з’ясувати, що вдається краще, що гірше – і з часом покращувати Instagram Stories інтернет-магазину.

Джерело: EVO.business

Читайте також

Корисні оновлення для бізнесу в соцмережах і месенджерах в квітні


До останніх новин До популярних новин Підтримати редакцію

Раз на тиждень

ми будемо відправляти Вам 

найцікавіші новини тижня


Поділіться цією новиною в соціальних мережах


Читайте також

Усі новини ринку