
Фармопіка під обстрілами: як Подорожник підтримує країну у часи великої війни


Купувати, розважаючись, часом виходячи за рамки реальності, – один з трендів сучасної торгівлі. І слідом за ним продовжує розвиватися індустрія digital-технологій.
Цей матеріал доступний російською мовою
Швидкість розробки нових рішень для роздробу можна порівняти хіба що зі швидкістю виробництва нових гаджетів. Останнім часом все більше рішень в області Digital Signage (відображення всілякої інформації на різних екранах) знаходить застосування в торгових точках.
Сучасні digital-технології дозволяють вирішити такі завдання:
На чому акцентуються digital-технології і що нового в найближчим часом з’явиться в роздробі.
Один із засобів залучення покупців – вітринні дисплеї. В цьому році Samsung представила нову серію професійних дисплеїв OMN / OMN-D, здатних яскраво і чітко відображати контент навіть при прямому сонячному освітленні за будь-яких погодних умов. Пристрої мають яскравість 4000 ніт і високу контрастність 5000:1. Новинка буде випускатися в двох розмірах: 46 і 55 дюймів.
На двосторонніх дисплеях (серія OMN-D) відображається контент і в зовнішній вітрині, і в приміщенні, привертаючи увагу відвідувачів всередині і ззовні магазину. Інформація до дисплеїв надходить по Wi-Fi, тому кількість дротів скорочена до мінімуму. Товщина – близько 5,5 см.
Підвищення якості зображення, 100% охоплення кольорів і тонка рамка – тренд останніх років. Ще пару років тому розробники представляли дисплеї з роздільною здатністю 4К, то вже інновації 2019 року в цій сфері пов’язані з 8K. Наприклад, новинка Samsung Electronics – QLED-дисплеї для fashion-рітейлу, дозволяють показати людину в повний зріст. Отримуючи контент стандартної роздільності, дисплеї відтворюють його в стандарті 8K, створюючи ефект повного занурення. Для рекламодавців (наприклад, виробників продукції) це зручно, оскільки не треба адаптувати контент під новий формат.
Тему інтерактивних екранів, здавалося б, можна нескінченно розвивати для абсолютно будь-якого роздробу. Наприклад, в автосалоні – покупець може пограти з кольором, моделлю, начинкою автомобіля, скомплектувати той автомобіль, на якому в результаті він захоче виїхати з магазину.
Технологія вже давно не є новинкою, проте виробники бачать в ній великі перспективи. За допомогою прозорих дисплеїв у вітринному вікні магазину можна транслювати інформацію про акції, запускати рекламні відеоролики, розміщувати привертаючий увагу відеоконтент за тематикою магазину. Рішення дозволяє транслювати цифровий контент, тексти або зображення, не закриваючи вітрину, а нібито поверх неї. Вимкнені екрани виглядають як звичайне скло. Рішення цікаве для використання в торгових центрах і в street-рітейлі.
Логічний розвиток інтерактивні рішення знайшли в холодильному обладнанні. Інтерактивні холодильники з сенсорними панелями найчастіше розробляють компанії, що спеціалізуються на цифрових рішеннях, вивісках. Вони починають співпрацювати з виробниками торгового холодильного обладнання. В результаті стінки холодильника перетворюються в прозору рекламну рідкокристалічну панель, щоб обладнання, наприклад, могло не тільки охолоджувати напої, а й рекламувати їх.
Інтерактивні мультисенсорні системи стали випускати не тільки у вигляді настінних панелей, але й у вигляді столів і стін з використанням сенсорного екрану та технології розпізнавання об’єктів. Досить поставити обраний товар на стіл, щоб він видав повну інформацію про цей продукт: від складу, варіацій кольорів до порад по використанню. Наприклад, якщо це машина, то можна дізнатися про її внутрішній устрій. Якщо це продукт харчування – подивитися склад, де він був вироблений, рецепт приготування. Технологія цікава для шоурумів, флагманських магазинів.
Іграшки для покупців обмежуються тільки фантазією розробника. Замість касира замовити каву допомагає цифровий кіоск – розробка компанії LG. З цукром чи без, великий, середній або маленький, гарячий або холодний – апарат пропонує найтонші налаштування для самих вибагливих.
Smart-дзеркала вже кілька років використовуються в рітейлі. Нові дзеркала стали «розумніші», вони вже не просто розважають покупців, відображаючи спецефекти, а й дають інформацію про товар. Виглядає це так: береш продукт – заглядаєш у дзеркало, товар розпізнається, а інформація про нього з’являється на екрані дзеркала.
3D-голограми вже щосили використовуються в західному рітейлі. Самі виробники обладнання кажуть, що з використанням голограми продажі рекламованого товару підвищуються приблизно на третину. Наприклад, гамбургер виглядає дуже апетитно, коли він обертається та “розпаковується”. Серед інших таку технологію пропонує китайська компанія Spectrum, обіцяючи в голографічних 3D-вентиляторах новітні високотехнологічну обробку зображень, велику роздільну здатність: 640 * 640 пікселів, 320 світлодіодних ламп і 16 Гб вбудованої пам’яті.
Рішення придумано досить давно, але воно поки не дуже активно використовується в рітейлі. Працює це так: покупець бере в руки продукт, на дисплеї відображається інформація про нього – від складу і рекомендацій по використанню до ціни.
Джерело Retail.ru
Читайте також –
10 правил рітейлу в епоху digital: як створити шопінг майбутнього