Інфографіка: що купували українці на LeBoutique на Новий рік
Шопінг-клуб LeBoutique проаналізував поведінку клієнтів перед новорічними святами і виділив найпопулярніші товари, які купували українці.
Популярністю користувалися розпродажі суконь і спідниць українських брендів. Також рекорди по замовленнях демонструвала декоративна косметика, елітна парфумерія та постільна білизна, рушники і пледи.
Особливо затребуваними товарами у жінок стали червоні, чорні і темно-сині сукні різних фасонів, а також прикраси з срібла. При цьому смаки українок відрізнялися в залежності від віку.
Так, наприклад, дівчата до 25 років вибирали сукні бордового кольору, жінки від 26 до 45 років – срібні сережки, а господині старше 46 років воліли вафельні рушники для будинку. Об’єднуючим товаром у жінок стали кільця. Цим прикрасою порадували себе всі вікові групи. При цьому на подарунок українки обрали універсальний варіант – комплекти постільної білизни.
Чоловіки виявилися більш різноманітнішими у своїх бажаннях. Молоді люди до 25 років поповнили гардероб новою взуттям, а на подарунок вибрали солодощі – шоколад і цукерки. Чоловіки від 26 до 45 років, а також чоловіки за 46 вибирали на LeBoutique чорні рукавички і дублянки. Свою другу половинку чоловіки радували новими сережками, а чоловіки старше 46 років вибирали в подарунок постільну білизну.
Читайте також –
Як українці купують в онлайні, скільки витрачають і з якими проблемами стикаються (інфографіка)