
Фаст-фуд, гідний короля: історія успіху мережі Burger King


У минулому році в Україні почали роботу понад два десятки нових зарубіжних брендів. Більшість торгових марок, що з’явилися в країні – із Західної Європи та США.
Минулий рік став дуже «врожайним» для українського рітейлу. Стабілізація економіки, зростання споживчого попиту і доходів українців стали хорошими стимулами для міжнародних гравців відновити експансію в країну. Деякі оператори повернули на ринок бренди, які під час кризи закрили свої торгові точки – наприклад, Gerry Weber, Baldessarini, Lee Cooper і Hugo Boss. Інші ж ніколи раніше не були присутні в Україні.
Що радує: нові імена представляють практично всі цінові сегменти – від середнього до преміум (Scotch & Soda, Liu Jo та інші). Тобто рітейлери розраховують на подальше зростання платоспроможного попиту і вірять в перспективи українського ринку. Більше того – в Україну заходять і компанії зі світовим ім’ям (як приклад можна назвати Under Armour), що пропонують сучасну високотехнологічну продукцію. Тенденція обнадіює.
На що ще варто звернути увагу: більшість брендів починає свій розвиток з столиці, та вибирають або ТРЦ, що вже довели свою успішність (Ocean Plaza, Gulliver, SkyMall), або нові проекти (Lavina Mall).
Редакція RAU пропонує згадати, які зарубіжні бренди відкрили перші магазини в країні в минулому році і які торгові мережі повинні з’явитися в Україні в 2018-му.
Читайте також –
Стороннім вхід дозволено: іноземні бренди знову цікавляться Україною