Експансія Inditex: як виглядає Zara Home та інші “якоря” іспанської групи в ТРЦ River Mall

Експансія Inditex: як виглядає Zara Home та інші “якоря” іспанської групи в ТРЦ River Mall

07.09.2019 09:00
  699
Микола Маранчак

Як виглядають ZARA Home, Bershka, Pull&Bear, Massimo Dutti, Oysho і Stradivarius в ТРЦ River Mall і що особливого в нових магазинах.

Цей текст доступний також російською мовою

22 серпня найбільший fashion-рітейлер світу – іспанська компанія Inditex – відкрила в столичному ТРЦ River Mall сім магазинів загальною площею понад 7400 кв. м. Близько половини цієї площі прийшлося на двоповерховий магазин ZARA, фото з якого RAU представила двома тижнями раніше. Час розглянути решту “якорів” іспанської групи в ТРЦ на Дніпровській набережній – ZARA Home, Bershka, Pull&Bear, Massimo Dutti і Oysho і Stradivarius. Як виглядають магазини — в матеріалі RAU.

ZARA Home

Бренд товарів для дому ZARA Home – одна з новинок Inditex, створена в 2003 році. В Україну мережа вийшла трохи більше року назад і встигла завоювати чимало шанувальників. У ТРЦ River Mall торгова точка бренду розмістилася на першому поверсі і зайняла площу 529 кв. м. В магазині ZARA Home відвідувачі можуть ознайомитися з останніми тенденціями в області декору для дому та підібрати все необхідне для створення затишного інтер’єру.

В асортименті представлена білизна, постільні приналежності, товари для ванної кімнати, вітальні та кухні, декоративні аксесуари для дому та інше. Особливу увагу в ZARA Home приділено столовим приладам і посуду, зробленого з екологічно безпечного пластику – меламіну. Матеріал примітний також тим, що він дуже легкий і не б’ється.

Зазначимо, що колекції ZARA оновлюються два рази на рік.

Pull & Bear

Магазин одягу для молоді Pull&Bear розмістився на площі 798 кв. м. Вже традиційною концептуальною фішкою магазину став помаранчевий фургон з взуттєвим стендом і дошками для серфінгу, розташований посеред торгової точки. Колекції бренду поєднують спортивний одяг з повсякденним casual. Про засади Pull&Bear говорить його назва – «натягни і носи». Оновлення колекцій в магазині відбувається двічі на тиждень. Як свідчить легенда, дизайнери бренду бродять по нічних клубах та інших місцях тусовок молоді, щоб почерпнути натхнення для нових неформальних луків.

Ще одна “фішка” рітейлера – його фанатична еко-спрямованість. У кожній окремій торговій точці менеджмент самостійно коригує системи освітлення та опалення заради зниження споживання енергії, а упаковка для товару виробляється з вторсировини і є біорозкладною. Мережа об’єднує понад 800 власних і відкритих по франшизі магазинів в 60-ти країнах.

Stradivarius

Ще один “іспанець” в ТРЦ River Mall – Stradivarius, орієнтований на жіночу аудиторію 18-30 років. Рітейлер розмістився на другому поверсі торгово-розважального центру і зайняв площу 557 кв. м. Колекції бренду з пізнаваним скрипковим ключем на логотипі включає в себе футболки зі стразами та вишивкою, сукні, сорочки, джинси, взуття і різні аксесуари.

Бренд Stradivarius відомий з 1994 році і представлений в більш ніж 1000 магазинів в 66-ти країнах. Згідно фінансовому звіту Inditex за 2018 рік, виручка Stradivarius становить 1,53 млрд євро.

Bershka

Площа магазину Bershka склала 932 кв. м, що зробило його другим після ZARA (3511 кв. м) за розміром в ТРЦ River Mall. Така увага до бренду приділена не випадково – цільова аудиторія рітейлера захоплює не тільки молодь, а й підлітків від 14 років, що значно розширює можливий асортимент торгової точки. Bershka також примітна своєю ціною – цей бренд належить до найнижчого цінового сегменту групи Inditex. Дизайнери марки характеризують підхід до луків Bershka, як «коктейль молодості та енергії».

Станом на березень 2019 року мережа налічувала 1107 магазинів в 75-ти країнах, а її оборот за 2018 рік склав 2,24 млрд євро.

Massimo Dutti

Massimo Dutti відрізняється від інших брендів Inditex більш суворим і офіційним підходом до колекцій, що також виводить його в більш високий ціновий сегмент. Площа магазину Massimo Dutti в ТРЦ RIver Mall – 678 кв. м. В асортименті представлений одяг для ділових зустрічей і роботи в офісі: піджаки, брюки, спідниці, жилети, кардигани, блузки та інше.

Штаб-квартира компанії знаходиться в провінції Барселона – місті Тордер. Мережа налічує понад 750 магазинів в 76-ти країнах, а оборот досягає 1,8 млрд євро.

Oysho

Магазин жіночої білизни Oysho в силу свого асортименту значно менший за своїх побратимів. Торгова точка розміщується на площі 408 кв. м на першому поверсі у ескалатора. Крім жіночої нижньої білизни, в Oysho можна знайти також домашній одяг, пляжну атрибутику, наряди для занять танцями і спортом, взуття та інше. Річний оборот Oysho – 570 млн євро. Бренд представлений в 75 країнах.

ДовідкаInditex Group – іспанська компанія, заснована в 1963 році. Один з найбільших fashion-рітейлерів у світі. Близько 7000 магазинів групи працюють в 91-й країні світу.

На ринку України Inditex Group представлена з 2008 року брендами Zara, Pull & Bear, Massimo Dutti, Bershka, Stradivarius, Oysho, Zara Home і Uterque. Всього в країні працюють більше 50-ти магазинів в Києві, Харкові, Дніпрі, Львові, Одесі, Вінниці, Херсоні та Черкасах.

*Слідкуйте за новинами ринку в Telegram RAU

Читайте також

Корпорація моди: як виглядає найбільша в Україні ZARA в ТРЦ River Mall (фоторепортаж)


До останніх новин До популярних новин Підтримати редакцію

Поділіться цією новиною в соціальних мережах


Читайте також

Усі новини ринку