Доставка можливостей: п’ять цілей HR-стратегії компанії Нова пошта на 2019-2020 роки

Доставка можливостей: п’ять цілей HR-стратегії компанії Нова пошта на 2019-2020 роки

27.08.2019 08:08
  5148

Директор з персоналу компанії Нова пошта про п’ять KPI, цифрову трансформацію HR-функції та орієнтацію на потреби співробітників.

Цей матеріал доступний російською мовою

Директор з персоналу компанії Нова пошта Марія Панченко в інтерв’ю порталу Delo.ua розповіла про стратегію управління персоналом і організаційний розвиток компанії в 2019-2020 роках. RAU вибрала ключові тези топ-менеджера.

П’ять ключових показників

HR-стратегія Нова пошта прямо корелює з цілями компанії: забезпечити кращий сервіс клієнтам і постійно підвищувати операційну ефективність. Також у своїй роботі ми керуємося цінностями компанії: клієнт, співробітники, технології та ефективність. П’ять наших KPI на 2019-2020 роки:

  • мотивувати кожного співробітника на досягнення стратегічних цілей компанії;
  • створити можливості об’єктивної оцінки результативності та потенціалу співробітників;
  • створити систему справедливої винагороди і заохочення за досягнення;
  • забезпечити кар’єрне зростання співробітників, розвиток їхніх навичок;
  • розвинути чинники нематеріальної мотивації та поліпшити умови праці.

Робота з персоналом

В Нова пошта зараз працюють близько 28 000 співробітників. У мережі партнерів – ще близько 5 000 чоловік. На ринку експрес-доставки завжди висока плинність, як і в багатьох сервісних бізнесах, де задіяні молоді фахівці або є сезонність попиту.

Більшість наших співробітників – це працівники відділень, сортувальних терміналів, а також кур’єри-водії. Ми розуміємо, що для даної категорії персоналу найважливіше – це соціальна захищеність і стабільність. Тому ми, як роботодавець, забезпечуємо ринкову оплату праці, повністю “біле” оформлення з дотриманням трудового законодавства України.

Крім того, з 2018 року ми впроваджуємо наймасштабніший в Україні проект з медичного страхування.

Кожен співробітник, незалежно від посади, після року роботи в компанії отримує страховку. Зараз медичною страховкою охоплено близько 17 000 співробітників Нова пошта.

Оцінка лояльності

З 2019 року в Нова пошта впроваджена оцінка лояльності та задоволеності персоналу eNPS, ми плануємо її проводити регулярно кожні півроку. Для нас важливо мати відкритий і чесний діалог зі співробітниками, прислухатися до них і покращувати те, що для них важливо. Так, найближчим часом пріоритет нашої дирекції – створення умов для розвитку і зростання в компанії з дотриманням балансу “робота-життя”. Це непросте завдання, тим більше в такій швидко зростаючій компанії, як Нова пошта. І тут нам на допомогу прийдуть нові технології, оновлення бізнес-процесів, створення умов для кар’єрного зростання співробітника з урахуванням сучасних трендів.

Основні виклики для нас на найближчі кілька років – це цифрова трансформація HR-функції та одночасна орієнтація на потреби співробітника.

Ми впевнені, що успішно завойовувати не тільки уми, але і серця персоналу в майбутньому зможуть ті роботодавці, які дбають про співробітника не тільки на роботі, але і в інших аспектах життя: розвитку, здоров’я, відпочинку, соціального благополуччя.

Джерело: Delo.ua

Читайте також –

Як знаходити відмінних фахівців в епоху кризи кадрів: поради співзасновника Нова пошта


To the latest news To popular news Підтримати редакцію

Share this news on social networks


Read also

Норвезький інвестиційний фонд для України оголосив про першу інвестиційну ініціативу, спрямовану на індустріальний парк M10 у Львові

Норвезький інвестиційний фонд для України оголосив про першу інвестиційну ініціативу, спрямовану на індустріальний парк M10 у Львові

20 листопада Інвестиційний фонд для України (Ukraine Investment Fund) — новостворений фонд під управлінням норвезького державного...
time icon   
  14