Доставка можливостей: п’ять цілей HR-стратегії компанії Нова пошта на 2019-2020 роки
Директор з персоналу компанії Нова пошта про п’ять KPI, цифрову трансформацію HR-функції та орієнтацію на потреби співробітників.
Цей матеріал доступний російською мовою
Директор з персоналу компанії Нова пошта Марія Панченко в інтерв’ю порталу Delo.ua розповіла про стратегію управління персоналом і організаційний розвиток компанії в 2019-2020 роках. RAU вибрала ключові тези топ-менеджера.
П’ять ключових показників
HR-стратегія Нова пошта прямо корелює з цілями компанії: забезпечити кращий сервіс клієнтам і постійно підвищувати операційну ефективність. Також у своїй роботі ми керуємося цінностями компанії: клієнт, співробітники, технології та ефективність. П’ять наших KPI на 2019-2020 роки:
- мотивувати кожного співробітника на досягнення стратегічних цілей компанії;
- створити можливості об’єктивної оцінки результативності та потенціалу співробітників;
- створити систему справедливої винагороди і заохочення за досягнення;
- забезпечити кар’єрне зростання співробітників, розвиток їхніх навичок;
- розвинути чинники нематеріальної мотивації та поліпшити умови праці.
Робота з персоналом
В Нова пошта зараз працюють близько 28 000 співробітників. У мережі партнерів – ще близько 5 000 чоловік. На ринку експрес-доставки завжди висока плинність, як і в багатьох сервісних бізнесах, де задіяні молоді фахівці або є сезонність попиту.
Більшість наших співробітників – це працівники відділень, сортувальних терміналів, а також кур’єри-водії. Ми розуміємо, що для даної категорії персоналу найважливіше – це соціальна захищеність і стабільність. Тому ми, як роботодавець, забезпечуємо ринкову оплату праці, повністю “біле” оформлення з дотриманням трудового законодавства України.
Крім того, з 2018 року ми впроваджуємо наймасштабніший в Україні проект з медичного страхування.
Кожен співробітник, незалежно від посади, після року роботи в компанії отримує страховку. Зараз медичною страховкою охоплено близько 17 000 співробітників Нова пошта.
Оцінка лояльності
З 2019 року в Нова пошта впроваджена оцінка лояльності та задоволеності персоналу eNPS, ми плануємо її проводити регулярно кожні півроку. Для нас важливо мати відкритий і чесний діалог зі співробітниками, прислухатися до них і покращувати те, що для них важливо. Так, найближчим часом пріоритет нашої дирекції – створення умов для розвитку і зростання в компанії з дотриманням балансу “робота-життя”. Це непросте завдання, тим більше в такій швидко зростаючій компанії, як Нова пошта. І тут нам на допомогу прийдуть нові технології, оновлення бізнес-процесів, створення умов для кар’єрного зростання співробітника з урахуванням сучасних трендів.
Основні виклики для нас на найближчі кілька років – це цифрова трансформація HR-функції та одночасна орієнтація на потреби співробітника.
Ми впевнені, що успішно завойовувати не тільки уми, але і серця персоналу в майбутньому зможуть ті роботодавці, які дбають про співробітника не тільки на роботі, але і в інших аспектах життя: розвитку, здоров’я, відпочинку, соціального благополуччя.
Джерело: Delo.ua
Читайте також –
Як знаходити відмінних фахівців в епоху кризи кадрів: поради співзасновника Нова пошта