Мережа Море Пива відкрила в Києві перший магазин HOP HEY

Мережа Море Пива відкрила в Києві перший магазин HOP HEY

22.08.2018 02:08
  3139
Микола Маранчак

Самообслуговування, розширений асортимент і нове позиціонування, – що ще вкладає в новий бренд HOP HEY найбільша мережа магазинів розливного пива Море Пива і які цілі ставить перед собою.

Перший у столиці HOP HEY розпочав роботу 18 серпня за адресою: Харківське шосе, 21. Новий формат beer-shop розроблявся з 2016 року спільно з креативною командою Fedoriv і був запущений в квітні 2018 року з планами оновлювати приблизно по 10 магазинів в місяць, плюс відкривати нові. “Приблизно за два роки HOP HEY повинен повністю замінити бренд Море Пива”, – розповіла RAU директор департаменту стратегічного маркетингу мережі Море Пива/HOP HEY Вікторія Гнаток. Однак з тих пір оновлена мережа не сильно розширила свою географію. Наприклад, у сусідньому з Дніпром Харкові перший HOP HEY відкрився тільки 20 липня і ще через місяць – у столиці. Причин такого зволікання у компанії не називають.

В гонитві за унікальністю

“Коли в 2009 році Море Пива виходило на ринок, ми пропонували, по суті, унікальний формат. Але за дев’ять років з’явилося безліч конкурентів, які використовують не тільки аналогічний формат, але й дуже схожі назви. Зустрічаються навіть випадки повного копіювання дизайну та облаштування торгової точки. Наш базовий поточний формат має безліч переваг, і він досі актуальний, але у нас з’явився ряд ідей, які неможливо було реалізувати на існуючій платформі”, – говорять в компанії.

В результаті реформату покупець може самостійно вибрати і взяти необхідні товари, а персонал тільки консультує, наливає напої і виконує касові операції. Крім традиційного для мережі розливного пива, в асортименті можна знайти бутильовані напої, в т. ч. українські та зарубіжні крафтові сорти пива, вина, слабоалкогольні і безалкогольні напої. У нову назву також вклали новий сенс – так, HOP в перекладі з англійської означає «хміль», також це символ останнього невеликого зусилля, перед тим, як можна буде відпочити. А HEY – це видих полегшення, коли вже можна остаточно розслабитися.

“Те, що виглядає як ребрендинг, насправді не є таким у чистому вигляді. Ми не просто змінюємо назву і візуальні стандарти. Ми міняємо філософію, змінюємо наш основний продукт, і робимо це з допомогою зміни формату магазину в сукупності з традиційним ребрендингом”, – пояснює Вікторія Гнаток. Оновлення в мережі також називають результатом бажання стати ще ближчими до молоді, а також з прицілом у перспективі освоювати закордонні ринки.

Франшиза без кордонів

Серед інших планів мережі в цьому році — розвиток онлайн-напряму. Для клієнтів, що здійснюють покупки через інтернет, обіцяють нові можливості за рахунок реалізації партнерських програм і розширення функціоналу сайту компанії, який, крім іншого, у грудні 2017 отримав версію українською мовою. Також мережа прагне еволюціонувати від МАФ-ів до об’єктів різних торгових центрів. Мережа Море Пива вже представлена в таких ТЦ, як Вавилон, Континент, Караван, Терра і Міріада в Дніпрі і в ART Mall у Києві.

“Безумовно, певну роль тут зіграв наростаючий негатив до МАФ-ів з боку влади і місцевих громад. Однак була і низка внутрішніх причин. Стаціонарні приміщення забезпечують більш комфортні умови клієнтів і персоналу. Крім того, вони виглядають більш естетично, що теж важливо, адже ми визначили своєю місією формування високої пивної культури. Відповідно, повинні тримати марку у всьому”, – коментує генеральний директор компанії Дмитро Молчанов.

Розвиваючись шляхом франшизи, мережа Море Пива об’єднує понад 330 магазинів у шести областях України: Дніпропетровській, Полтавській, Кіровоградській, Черкаській, Одеській, Київській і Харківській областях. За минулий рік мережа відкрила 93 нових об’єкта.

Читайте також –

Рецепт успіху з сервісу, хмелю та солоду: інтерв’ю з генеральним директором мережі МОРЕ ПИВА


To the latest news To popular news Підтримати редакцію

Share this news on social networks


Read also

Норвезький інвестиційний фонд для України оголосив про першу інвестиційну ініціативу, спрямовану на індустріальний парк M10 у Львові

Норвезький інвестиційний фонд для України оголосив про першу інвестиційну ініціативу, спрямовану на індустріальний парк M10 у Львові

20 листопада Інвестиційний фонд для України (Ukraine Investment Fund) — новостворений фонд під управлінням норвезького державного...
time icon   
  17