Мережа Море Пива відкрила в Києві перший магазин HOP HEY
Самообслуговування, розширений асортимент і нове позиціонування, – що ще вкладає в новий бренд HOP HEY найбільша мережа магазинів розливного пива Море Пива і які цілі ставить перед собою.
Перший у столиці HOP HEY розпочав роботу 18 серпня за адресою: Харківське шосе, 21. Новий формат beer-shop розроблявся з 2016 року спільно з креативною командою Fedoriv і був запущений в квітні 2018 року з планами оновлювати приблизно по 10 магазинів в місяць, плюс відкривати нові. “Приблизно за два роки HOP HEY повинен повністю замінити бренд Море Пива”, – розповіла RAU директор департаменту стратегічного маркетингу мережі Море Пива/HOP HEY Вікторія Гнаток. Однак з тих пір оновлена мережа не сильно розширила свою географію. Наприклад, у сусідньому з Дніпром Харкові перший HOP HEY відкрився тільки 20 липня і ще через місяць – у столиці. Причин такого зволікання у компанії не називають.
В гонитві за унікальністю
“Коли в 2009 році Море Пива виходило на ринок, ми пропонували, по суті, унікальний формат. Але за дев’ять років з’явилося безліч конкурентів, які використовують не тільки аналогічний формат, але й дуже схожі назви. Зустрічаються навіть випадки повного копіювання дизайну та облаштування торгової точки. Наш базовий поточний формат має безліч переваг, і він досі актуальний, але у нас з’явився ряд ідей, які неможливо було реалізувати на існуючій платформі”, – говорять в компанії.
В результаті реформату покупець може самостійно вибрати і взяти необхідні товари, а персонал тільки консультує, наливає напої і виконує касові операції. Крім традиційного для мережі розливного пива, в асортименті можна знайти бутильовані напої, в т. ч. українські та зарубіжні крафтові сорти пива, вина, слабоалкогольні і безалкогольні напої. У нову назву також вклали новий сенс – так, HOP в перекладі з англійської означає «хміль», також це символ останнього невеликого зусилля, перед тим, як можна буде відпочити. А HEY – це видих полегшення, коли вже можна остаточно розслабитися.
“Те, що виглядає як ребрендинг, насправді не є таким у чистому вигляді. Ми не просто змінюємо назву і візуальні стандарти. Ми міняємо філософію, змінюємо наш основний продукт, і робимо це з допомогою зміни формату магазину в сукупності з традиційним ребрендингом”, – пояснює Вікторія Гнаток. Оновлення в мережі також називають результатом бажання стати ще ближчими до молоді, а також з прицілом у перспективі освоювати закордонні ринки.
Франшиза без кордонів
Серед інших планів мережі в цьому році — розвиток онлайн-напряму. Для клієнтів, що здійснюють покупки через інтернет, обіцяють нові можливості за рахунок реалізації партнерських програм і розширення функціоналу сайту компанії, який, крім іншого, у грудні 2017 отримав версію українською мовою. Також мережа прагне еволюціонувати від МАФ-ів до об’єктів різних торгових центрів. Мережа Море Пива вже представлена в таких ТЦ, як Вавилон, Континент, Караван, Терра і Міріада в Дніпрі і в ART Mall у Києві.
“Безумовно, певну роль тут зіграв наростаючий негатив до МАФ-ів з боку влади і місцевих громад. Однак була і низка внутрішніх причин. Стаціонарні приміщення забезпечують більш комфортні умови клієнтів і персоналу. Крім того, вони виглядають більш естетично, що теж важливо, адже ми визначили своєю місією формування високої пивної культури. Відповідно, повинні тримати марку у всьому”, – коментує генеральний директор компанії Дмитро Молчанов.
Розвиваючись шляхом франшизи, мережа Море Пива об’єднує понад 330 магазинів у шести областях України: Дніпропетровській, Полтавській, Кіровоградській, Черкаській, Одеській, Київській і Харківській областях. За минулий рік мережа відкрила 93 нових об’єкта.
Читайте також –
Рецепт успіху з сервісу, хмелю та солоду: інтерв’ю з генеральним директором мережі МОРЕ ПИВА