Глас народу: навіщо Watsons проводить Health, Wellness & Beauty Awards
Олександр Стенькин, заступник директора департаменту по роботі з клієнтським досвідом Watsons Ukraine про те, як з’явилася ідея «премії споживчих симпатій», скільки людей і брендів в ній бере участь і що вона дає компанії та покупцям.
Цей матеріал також доступний російською мовою
28 лютого компанія Watsons Ukraine проведе церемонію нагородження премії Health, Wellness & Beauty Awards вже в сьомий раз. Споживачі самі вибирають, які бренди їм сподобалися найбільше в минулому році, тож будуть носити звання переможця конкурсу весь наступний рік. Навіщо один з лідерів drogerie-ринку України проводить конкурс, як визначається переможець, і що перемога дає бренду та клієнтам, RAU розповів заступник директора департаменту по роботі з клієнтським досвідом Watsons Ukraine Олександр Стенькин.
Премія Health, Wellness & Beauty Awards має багаторічну історію. Ідея відзначати нагородою кращі на думку покупців товари та виробників з’явилася в Watsons Group ще на початку 2000-х. Тепер голосування покупців компанії Watsons проходить в багатьох країнах світу: Гонконгу, Китаї, Сінгапурі, Малайзії, Філіппінах, Туреччині та Україні. Для нас це був сьомий рік поспіль проведення премії в Україні.
Як же відбувається голосування і визначення переможця? Протягом трохи місяця покупці мережі Watsons голосують за улюблені бренди (визначають найкращий товар в заданих категоріях, як правило, їх близько 30-ти), і отримують знижку або бали за свої дії на спеціальній сторінці hwb.com.ua.
Голосувати можуть тільки покупці мережі за умови того, що вони є учасниками програми лояльності Watsons Club. Ця важлива умова дозволяє отримати один голос від одного учасника програми лояльності, адже картка є ідентифікатором.
Переможець за фактом бачить об’єктивну оцінку своїх прямих споживачів. Напевно, це одне з найбільших досліджень уподобань споживачів на ринку України за кількістю учасників. Уже три роки поспіль їх більше 110 000 осіб. Ми не обмежуємо себе в цифрах, але завжди ставимо цілі під ті зміни, які плануються під час запуску проекту. Наприклад, в минулому році ми мали на меті зробити максимально зручним голосування з мобільного телефону, а в цьому році вже додали можливість голосувати і спілкуватися з оператором контакт-центру через месенджер Viber. Упевнений, що в наступному році ми додамо нові опції голосування, щоб відповідати поточним трендам на ринку.
Для нашої компанії клієнтоорієнтованість понад усе, тому нам важливо прислухатися до думки покупців. Фактично своїм вибором саме вони визначають, які товари затребувані на ринку. Бути експертом в даному питанні – частина нашого позиціонування. Ми бачимо позитивні відгуки наших партнерів і покупців і реагуємо на їх рекомендації і пропозиції. На підставі отриманого зворотного зв’язку від клієнтів ми розумінням, що у премії велике майбутнє.
Читайте також –
Дві в одній: навіщо в Watsons запустили програму лояльності Watsons Premium