
Фаст-фуд, гідний короля: історія успіху мережі Burger King


У світі спостерігається зростання попиту на вживані речі, оскільки все більше покупців замислюється про охорону навколишнього середовища.
Цей матеріал також доступний російською мовою
Як повідомляє Retail Detail, ринок секонд-хенду постійно зростає. Очікується, що в найближчі п’ять років його оборот збільшиться вдвічі та становитиме понад $51 млрд.
Саме тому H&M зацікавився розвитком сегмента секонд-хенду. Перший онлайн-магазин вживаного одягу буде запущений в пілотному режимі на сайті власного бренду H&M – &Other Stories. Надалі компанія планує поширити ініціативу на інші бренди й магазини.
«Дана галузь відкриває величезні можливості як для споживачів, так і для компанії. Крім того, розвиток сегмента секонд-хенду є турботою про екологію, оскільки дозволяє скоротити шкідливий вплив на навколишнє середовище, оскільки ми продовжуємо термін служби товарів, а не викидаємо їх», – розповіла директор зі сталого розвитку Анна Гедда.
H&M також планує запустити програму, в рамках якої покупці зможуть побачити фабрику, на якій була виготовлена та чи інша річ з відділу секонд-хенду, дізнатися більше про тканини, технології та матеріали, які були використані при її створенні. Крім того, до 2030 року H&M має намір перейти на 100% чисті екологічні матеріали.
Рішення приділити увагу секонд-хенду позитивно позначиться на політиці Н&M – компанія прагне прийти до повністю безвідходної моделі виробництва і реалізації товарів. Представники компанії вважають, що експеримент закінчиться вдало і незабаром відділи секонд-хенду з’являться у всіх магазинах бренду.
Джерело: Retail.ru
Читайте також –
Загроза Inditex та H&M: як японська мережа Uniqlo підкорює світові ринки