Захоплення секонд-хендом: H&M планує продавати вживані речі

Захоплення секонд-хендом: H&M планує продавати вживані речі

22.04.2019 02:57
  530
Ukrainian Retail Association

У світі спостерігається зростання попиту на вживані речі, оскільки все більше покупців замислюється про охорону навколишнього середовища.

Цей матеріал також доступний російською мовою

Як повідомляє Retail Detail, ринок секонд-хенду постійно зростає. Очікується, що в найближчі п’ять років його оборот збільшиться вдвічі та становитиме понад $51 млрд.

Саме тому H&M зацікавився розвитком сегмента секонд-хенду. Перший онлайн-магазин вживаного одягу буде запущений в пілотному режимі на сайті власного бренду H&M – &Other Stories. Надалі компанія планує поширити ініціативу на інші бренди й магазини.

«Дана галузь відкриває величезні можливості як для споживачів, так і для компанії. Крім того, розвиток сегмента секонд-хенду є турботою про екологію, оскільки дозволяє скоротити шкідливий вплив на навколишнє середовище, оскільки ми продовжуємо термін служби товарів, а не викидаємо їх», – розповіла директор зі сталого розвитку Анна Гедда.

H&M також планує запустити програму, в рамках якої покупці зможуть побачити фабрику, на якій була виготовлена та чи інша річ з відділу секонд-хенду, дізнатися більше про тканини, технології та матеріали, які були використані при її створенні. Крім того, до 2030 року H&M має намір перейти на 100% чисті екологічні матеріали.

Рішення приділити увагу секонд-хенду позитивно позначиться на політиці Н&M – компанія прагне прийти до повністю безвідходної моделі виробництва і реалізації товарів. Представники компанії вважають, що експеримент закінчиться вдало і незабаром відділи секонд-хенду з’являться у всіх магазинах бренду.

Джерело: Retail.ru

Читайте також –

Загроза Inditex та H&M: як японська мережа Uniqlo підкорює світові ринки


До останніх новин До популярних новин Підтримати редакцію

Поділіться цією новиною в соціальних мережах


Читайте також

Усі новини ринку