H&M відмовляється від одного з брендів одягу на фоні падіння продажів

H&M відмовляється від одного з брендів одягу на фоні падіння продажів

28.11.2018 02:16
  834
Ukrainian Retail Association

Один з найбільших в світі виробників одягу припиняє розвиток одного зі своїх брендів. Компанія має намір почати ліквідацію структури негайно.

Група H&M вирішила закрити один з своїх брендів одягу – Cheap Monday. Як пише New-retail з посиланням на повідомлення компанії, рішення було прийнято через негативні фінансові показники.

Cheap Monday був заснований в 2004 році. У бренда є тільки один магазин, який знаходиться в Лондоні, але при цьому Cheap Monday доставляє одяг ще в 17 європейських країнах.

Повідомляється, що H&M почне ліквідацію бренду Cheap Monday негайно, вона завершиться до 30 червня 2018 року. Цей крок торкнеться всього 80 співробітників компанії, яким компанія обіцяє допомогти з подальшим працевлаштуванням.

Довідка. Шведська H&M – один з найбільших рітейлерів одягу в світі: за кількістю магазинів він займає друге місце в світі після іспанської Inditex (володіє Zara, Oysho, Massimo Dutti, Bershka, Pull and Bear). Штаб-квартира H&M перебуває в Стокгольмі. Крім однойменного бренду і Cheap Monday компанії також належать Monki, COS, Arket, Weekday і Other Stories.

Читайте також –

Магазин шведського рітейлера H&M відкриється в ТРЦ River Mall


До останніх новин До популярних новин Підтримати редакцію

Поділіться цією новиною в соціальних мережах


Читайте також

Усі новини ринку