Головні меми року в українському рітейлі 2021 року

Головні меми року в українському рітейлі 2021 року

09.01.2022 09:00
  4696
Микола Маранчак

RAU обрала меми, які найчастіші використовували в своєму контенті українські рітейлери минулого року. Рейтинг очолили висадка торгових мереж на Марс, жарти над IKEA, “Гра в кальмара”, Clubhouse та інше.

Цей текст доступний також російською мовою

Вихід IKEA в Україну

Почався 2021 рік з новини про вихід IKEA в Україну, яка за останні роки сама по собі перетворилася у всенародний мем. Виною тому стало те, що згадки про відкриття першого магазину шведського рітейлера в Україні продовжувалися протягом кількох років і мережу зачекалися. Підігрів тему Епіцентр, який в день відкриття розмістив біля ТРЦ Blockbuster Mall борд із написом: “Є ідея і є рішення! У ЕПІЦЕНТРІ є ВСЕ!”, що обігрує слоган шведського гіганта: “IKEA. Ідеї для вашого будинку”.

Тему підхопили в АТБ, які зазначили в себе у Facebook, що для того, щоб стіл став шведським, купити його в IKEA недостатньо, треба ще зайти за продуктами до АТБ.

Ще й на урочистій церемонії відкриття сталося непорозуміння: на всіх почесних гостей не вистачило… ножиць. Само собою, користувачі не могли пройти повз цю ситуацію. Так, chief digital commerce мережі Varus Олег Спірін запропонував придбати акційні ножиці з декором “Монстрики”. “Допоможемо в будь-якій ситуації”, – пожартував він.

“Сьогодні у Києві відкрилася IKEA, а ми колись під неї заливали бетон”, – ностальгічно згадали на сторінці промислово-будівельної групи Ковальська.

Відкриття IKEA в Україні, як мем, вірусно розійшлося соціальними мережами. “Welcome to Ukraine, IKEA – a long journey to finally get here”, – написав президент American Chamber of Commerce in Ukraine Енді Хантер. І прикріпив класичний жарт про рітейлера.

Леся Панченко звернула увагу, що на відкриття вхід був по талонам з попередньою реєстрацією.

“Вхід по реєстрації через QR”, – відмітила також Content Creator в Сільпо Юлія Огородник.

Жарти продовжилися в коментарях.

Інші – просто раділи приходу довгоочікуваного бренда.

Clubhouse

В березні активність користувачів сколихнула нова соціальна мережа Clubhouse, в якій спілкуватися можна тільки голосом.  У ній будь-хто може створити «кімнату» і спілкуватися з іншими користувачами. До полювання за інвайтами, без яких не можна було зареєструватися в Clubhouse, долучилися навіть ті, хто терпіти не можуть голосові повідомлення. Сьогодні всі вже тільки згадують “А пам’ятаєш, був такий Clubhouse?”, а на початку весни до тренду приєдналися навіть Сільпо, АТБ. Eldorado, McDonald’s та багато інших мереж.

В McDonald’s створили уявний “МакХаус” та розробили в ньому окреме меню:

  • Великі розмови з Біг Мак про те, що бургерів багато не буває
  • Щасливі розмови з Хеппі Міл про те, хто крутіше: Оптимус Прайм чи Бамблбі
  • Класичні розмови з Чізбургером про його стосунки з Дабл Чізбургером
  • Хрусткі розмови з Чікен МакНаггетс — шукаємо відповідь, що ж з’явилося перше: яйце чи курка

І ще трохи мемів за темою від користувачів.

Висадка на Марс

На початку березня марсохід Perseverance надіслав на Землю вражаючі зображення Червоної планети. Він прибув на Марс 18 лютого після майже семи місяців польоту з Землі в пошуках ознак життя на Марсі у минулому. Після цієї новини почалася колективна висадка українських рітейлерів і ТРЦ на Марс. То АТБ це зробить, то Алло, то торгові центри Злата Плаза і Lubava. Спочатку мем визивав здивування, проте з кожною новою такою “висадкою” в стрічці жарт ставав дедалі смішнішим.

Гра в кальмара

Після виходу серіалу «Гра в кальмара» продажі білих сліпонів Vans збільшилися в 78 разів по всьому світу лише за три тижні. А все тому, що герої серіалу проходили всі випробовування саме в цій моделі. Intertop не став упускати можливість згадати про це, адже товари бренду Vans можна знайти на сайті серед асортименту Intertop. Так, і ті самі сліпони також.

Ажіотаж довкола серіалу Netflix підхопили інші рітейлери, серед яких ЕКО-маркет, MOYO, Епіцентр, Фокстрот, а також Укрпошта та інші. І, так, серіал вже офіційно продовжили на другий та третій сезони, тож далі буде…

гра в кальмара

Кіт Степан

Головним українським мемом осені став кіт Степан. Це сталося після того, як знімок харківського кота з’явився на сторінці співачки Брітні Спірс. І понеслося: знаменитий котик вже відмітився із рекламою сумки від модного бренду Valentino, шапки від Puma і кроксів від Crocs. Кіт почав з’являтися і в якості мема в українських рітейлерів. Наприклад, вже прорекламував Brocard Україна та Pringles Україна.

Котики

І звичайно ж котики. Їх традиційно у рітейлерів в контенті багато. Не песиків, не барсуків чи копібар, а саме котиків. Ось він найбільш постійний і улюблений багатьма SMM мем, як він є.

Читайте також

Найкращі жарти та розіграші на 1 квітня від українських рітейлерів і брендів


До останніх новин До популярних новин Підтримати редакцію

Раз на тиждень

ми будемо відправляти Вам 

найцікавіші новини тижня


Поділіться цією новиною в соціальних мережах


Читайте також

Усі новини ринку