Головне з RAU-вебінару “Retail Challenge. Вибір ефективних рішень для індустрії рітейлу”
Про що говорили під час онлайн-зустрічі власники та топ-менеджери Fondy, Ашан Рітейл Україна, U&SLUNO та Антошка: найважливіші тези.
Цей текст доступний також російською мовою
13 листопада Асоціація рітейлерів України провела онлайн-зустріч, спікерами якої виступили Business Development Manager Fondy Максим Скирда, керівник напряму B2B B2G Ашан Рітейл Україна Юрій Кальмуцький та Business Development U&SLUNO Олександр Щербаков. Модератор – СЕО Антошка Вадим Орлов. RAU підготувала відеозапис зустрічі, а також вибрала ключові тези обговорення.
Першим слово взяв Business Development U&SLUNO Олександр Щербаков. Тема його виступу називалася “TARGITO. Майбутнє е-mail-marketing, як один з найкращих маркетингових каналів для збільшення ROI”. Він розповів про інноваційний інтернет-маркетинг, заснований на історії заказів і транзакцій, пересування користувачів сторінками сайту. “Платформа знає коли, кому і що вона повинна запропонувати в листі клієнту, і автоматично відправить, щоб даний відвідувач здійснив покупку”, – розповів він.
За його словами, серед переваг Targito:
- KNOW-HOW. Сегментація покупців і продуктів
- Планування / створення Customer Journey Mapping
- Консолідація даних про клієнтів з різних систем
- Розширення базових даних про поведінку клієнтів
- Створення персоналізованого листа
- Автоматизація створення електронних листів
- Зростання продажів завдяки e-mail маркетингу від 10% до 20%
Продовжив програму заходу керівник напряму B2B B2G Ашан Рітейл Україна Юрій Кальмуцький. Він розповів, як фактично з нічого створити відділ B2B та розвивати з ним напрямок по роботі з професійними клієнтами. З власного досвіду він розповів, як в умовах карантину створити відділ практично без додаткових ресурсів, як вплинув карантин на клієнта В2В та який ефект має персоналізований підхід.
“З приходом карантину перше, що ми зробили – перейшли на індивідуальний формат зустрічей, на такий формат роботи, щоб співробітники не перетиналися, і якщо хтось захворіє, уся зміна йшла на карантин, а магазин міг продовжити функціонувати”, – згадує він.
З мінімальними ресурсами в Ашан отримали вже цього року 115% від тих цілей, які собі ставили, компактний відділ продажів, новий товарообіг завдяки новим каналам і нові інструменти для збільшення кошика.
Останнім з презентацією виступив Максим Скирда – Business Development Manager Fondy. Тема його виступу “Від Чорної п’ятниці до Нового року: платіжні технології – драйвер зростання продажів”. Він представив чек-лист для рітейлера з підготовки до онлайн-розпродажів на прикладі помилок великих компаній та статистики Fondy по онлайн-продажах в Чорну п’ятницю за 2019 рік.
Він виділив п’ять основних технологій в онлайн-платежах для рітейлерів:
- резервування платежів
- оплата в один клік
- інвойс-сервіс
- швидкі повернення грошей покупців
- захист бізнесу від шахрайських платежів
Для інтернет-рітейлу в компанії пропонують цілу серію рішень. Одне з них – для омніканальної моделі продажів. Сучасний покупець ніде не розлучається зі своїм смартфоном і може знайти товар в інтернеті, порівняти ціни, почитати відгуки, опис і т. д.
“Головна вимога для омніканальної платформи: можливість купити за допомогою будь-якого зручного для покупця способу. Така інтеграція дозволяє створити найвище обслуговування. Fondy дозволяє об’єднати всі необхідні канали, причому під фірмовим стилем компанії”, – сказав він.
За словами спікера, комплексне рішення Fondy Marketplace дозволяє об’єднати як покупців, так і продавців. Така система дозволяє здійснювати міжнародні платежі, розділення платежів, надає гнучку систему виплат продавцям, сервіс контролю “кинутих кошиків” і детальну статистику і звіти.
По завершенню виступів спікерів, модератор Вадим Орлов – СЕО Антошка – задав усім питання з чату Zoom та розпитав додатково про представлені пропозиції та кейси. Повний запис події можна переглянути на YouТube-каналі RAU.
Читайте також
Запрошуємо на RAU Summit 2020 «Нова реальність – новий рітейл»