Головне – не перемога, а участь: як рітейлери спонсорують український спорт

Головне – не перемога, а участь: як рітейлери спонсорують український спорт

06.10.2021 08:30
  898
Володимир Тиравський

Епіцентр і АТБ спонсують професійні футбольні клуби, Intertop одягає національні та олімпійські збірні команди, багато хто підтримує проведення спортивних змагань та заходів: як лідери українського рітейлу та суміжних галузей сприяють розвитку спорту та здорового образу життя.

Цей текст також доступний російською мовою

Представники українського бізнесу досить активно долучаються до фінансування різноманітних спортивних змагань, команд, клубів та окремих спортсменів. Не є винятком рітейлери і девелопери і RAU пропонує детально дізнатись, хто з них виступає спонсором українського спорту.

АТБ

Одним із важливих аспектів реалізації соціальних програм корпорації АТБ є підтримка різноманітних видів спорту. Тільки за 2016-2017 роки у статусі партнера і спонсора корпорація АТБ допомогла організувати такі спортивні заходи:

  • 14-й міжнародний турнір з боксу серед молоді у Львові (грудень 2016 року);
  • Благодійний футбольний матч між «Збірною народних депутатів» і «Збірною журналістів України» – «Парламентський кубок». За підсумками спортивного заходу було зібрано 200 тисяч гривень для дітей переселенців (травень 2017 року);
  • II етап чемпіонату України з автокросу-2017, (червень 2017 року);
  • «Дніпро АТБ Марафон», в рамках якого пройшов Чемпіонат України з марафонського бігу (вересень 2017 року).

З 2016 року, корпорація активно підтримує організацію проведення марафонського бігу на різні дистанції у місті Дніпро. АТБ виступила не лише генеральним спонсором «Dnipro АТБ Marathon», а й сприяла суттєвому розширенню кола учасників цієї події. Компанія подбала, аби участь у марафоні взяли також люди з інвалідністю, пенсіонери та учасники АТО. Корпорація АТБ виступила і в ролі генерального спонсора українських змагань з пляжного футболу «АТБ Суперкубок України-2018». Також протягом багатьох років у рідному Дніпрі співвласник АТБ Геннадій Буткевич проводив на свій день народження тенісний турнір Dnepr Open.

У 2020 році компанія Буткевича BGV офіційно стала генеральним спонсором житомирського футбольного клубу «Полісся». «Компанія оцінювала специфіку роботи футбольного клубу, тому що до цього у BGV Group не було досвіду співпраці у футболі. Представники компанії можуть, напевно, сказати точніше, але за моїми відчуттями вони придивлялися, вивчали і потроху входили в процес», – розповів директор «Полісся» Володимир Загурський.

Епіцентр

Провідним соціальним напрямом своєї діяльності компанія Епіцентр обрала підтримку молоді та розвиток спорту в Україні. Реалізовано сотні дитячих та молодіжних спортивних проектів, в яких взяли участь тисячі школярів, юнаків, шанувальників активного способу життя, спортсменів зі всіх куточків України.

Для цього у вересні 2008 року було відкрито спортивний клуб «Епіцентр» у місті Городок Хмельницької області. У жовтні 2014 року в Городку побудовано найсучасніший спортивний комплекс «Епіцентр». А у 2015-18 роках до спортивної родини Епіцентру додалися спортивні комплекси у Кам’янець-Подільському, Хмельницькому та Славуті. Олексій Торохтій, Олександр Гвоздик, Олександр Усик – олімпійські чемпіони, які починали свій шлях у спортивних комплексах «Епіцентр» у Городку та Кам’янець-Подільському.

Епіцентр також був першим національним спонсором чемпіонату ЄВРО-2012», а у 2012-14 та 2019-21 роках – титульним спонсором національної збірної команди з футболу.

У багатьох торгових центрах Епіцентр створені футбольні команди з працівників.

У липні 2011 року футбольна команда «Епіцентр К3» стала переможцем футбольного турніру серед непрофесіоналів та аматорів та здобула для України перемогу на світовій спортивній арені – перше місце на Чемпіонаті світу з футболу серед вболівальників, який проходив Буенос-Айресі (Аргентина).

Окрім того, з 2019 року Епіцентр підтримує професійний футбольний клуб з містечка Дунаївці на Хмельниччині. Заснований ще у 1960 році, ФК лише у 2020 році отримав професійний статус і зараз виступає у другій лізі чемпіонату України з футболу під назвою “Епіцентр” (Дунаївці).

А волейбольний клуб «Епіцентр-Подоляни» зіграє в Суперлізі України в сезоні 2020–2021. Команда з міста Городок Хмельницької області перемогла в Першій лізі України 2019–2020 та сплатила внесок за участь у новому чемпіонаті Суперліги. «Епіцентр-Подоляни» є вихованцями спорткомплексу «Епіцентр» у місті Городок. За три роки команда, яка була створена у 2018 році з ініціативи місцевих ентузіастів волейболу, вирвалася спочатку в Другу лігу Всеукраїнського чемпіонату, а за рік стала чемпіоном Першої ліги, не програвши жодного матчу.

Budhouse Group

У 2013 році генеральним спонсором Міжнародного конкурсу спортивного бального танцю «Кубок Харківського міського голови» став ТРЦ Nikolsky. У танцювальному турнірі взяло участь понад 1000 пар з 18 країн світу. З 2004 року харківський фестиваль-конкурс є одним з найбільш яскравих і масштабних щорічних подій в танцювальному світі. Він був заснований з метою підтримки і розвитку танцювального спорту в Україні і дуже швидко домігся світового визнання.

«Ми намагаємося створювати не просто ТРЦ, а громадські центри. Це накладає на нас моральні зобов’язання брати активну участь у громадському житті міста. Ми приділяємо велике значення культурним і спортивним заходам в містах, де розташовуються наші об’єкти, і намагаємося підтримувати кращі проекти, які є візитівками цих міст. Цілком закономірно, що нас не могло не зацікавити одна з найяскравіших українських спортивних подій – щорічний Міжнародний конкурс спортивного бального танцю у Харкові, аналогів якому в Україні немає», – зазначив Максим Гаврюшин, операційний директор компанії Budhouse Group, яка є девелопером ТРЦ Nikolsky.

А у 2014 році Budhouse Group виступила генеральним спонсором Міжнародного конкурсу спортивного бального танцю, присвяченого 70-річному ювілею з дня заснування Херсонської області, якому присвоєно офіційний титул «Світовий Трофей 2014» за версією World Dance Council Amateur League. Він відбувся на території херсонського ТРЦ Fabrika.

«ТРЦ Fabrika вже став для жителів і гостей Херсона не просто торговим центром. Це – улюблене місце проведення дозвілля. Щотижня в стінах нашого комплексу проходять цікаві концерти, конкурси та спортивні змагання. Ми завжди підтримуємо найбільш значущі культурні міські заходи в Херсоні. Виставковий центр ТРЦ Fabrika прекрасно підходить для майбутнього конкурсу спортивного бального танцю. Упевнений, що це не остання цікава подія, яка пройде в нашому комплексі», – зазначив Гаврюшин.

Intertop

Група компаній МТІ та Національний олімпійський комітет (НОК) у 2018 році підписали договір, згідно якого мережа магазинів Intertop стала офіційним партнером НОК і надаватиме спеціально розроблене для них взуття бренду Braska, вироблене на території України.

А у липні 2021 року Intertop став першим в Україні ліцензіатом національного етапу наймасштабнішого корпоративного гольф-турніру світу The World Corporate Golf Challenge (WCGC) у Харкові, в якому взяли участь 70 учасників з різних компаній та 34 команди.

До заходу долучилися українські зірки спорту та бізнес-еліти, діячі культури, аматори та професійні гравці. Кожна команда була представлена двома гольфістами. Серед компаній – ANEX Tour, Dentsu Ukraine, Ковальська, МТІ, Три ведмеді, DataForest, Logistic Plus та інші національні та міжнародні бізнеси, що мають представництва в Україні.

Samsung

Ось уже понад 30 років Samsung є партнером Олімпійських ігор. Samsung Electronics Україна не відстає від міжнародних тенденцій і активно впроваджує принципи глобальної політики технологічного гіганта на місцевому рівні. З 2000 року Samsung Electronics підтримує Олімпійську збірну України. У 2014 році компаніяініціювала проведення всеукраїнської програми підтримки національної Олімпійської збірної під час зимової Олімпіади Сочі-2014 — «Команда Samsung Galaxy». У 2015 році Samsung Electronics Україна та Національний олімпійський комітет в черговий раз продовжили співпрацю. Нова угода передбачає активну співпрацю Samsung із НОК і надання компанією фінансової допомоги комітету з метою розвитку спорту і олімпійського руху в Україні.

Також Samsung Electronics активно підтримує розвиток тхеквондо в Україні. Південнокорейська компанія виступає постійним і багаторічним партнером відкритого турніру з тхеквондо Kyiv Open, який регулярно організовується ще з 2013 року.

У 2015 році, Samsung Electronics Україна, підтримала Відкритий міжнародний дитячо-юнацький турнір з тхеквондо «Kубок Посла Республіки Корея в Україні серед дітей, юнаків та кадетів». У квітні 2015 року у Києві пройшов вже традиційний забіг Kyiv Half Marathon, який був створений заради популяризації здорового способу життя та збору коштів для благодійних фондів. Одним із спонсорів спортивної події також стала компанія Samsung. Крім того, компанія традиційно підтримує олімпійські ініціативи, серед яких гідне місце займають Олімпійський урок та Олімпійський день бігу.

Із Ukraine International Cup компанію Samsung пов’язує більш як десятирічна історія. Цей престижний турнір, заснований 2002 року олімпійською чемпіонкою Стеллою Захаровою, є єдиним Кубком зі спортивної гімнастики, що представляє Україну на світовій арені; він має міжнародну кваліфікацію, яка зараховується учасникам до загального балу Кубків Європи та світу, та щороку приваблює найкращих спортсменів із усього світу.

Зусилля Samsung Electronics, спрямовані на просування здорового способу життя та розвиток спорту в Україні, були відзначені аналогом «Оскара» в спортивній сфері нашої країни: у 2010 році компанія стала Лауреатом всеукраїнської урочистої церемонії «Герої спортивного року» в номінації «Меценат спортивного року».

Нова пошта

Компанія Нова пошта у 2012 році стала офіційним партнером фіналу Кубка України Drag Racing UDRF. В рамках проведеного заходу учасники з усієї України мали змогу позмагатися у швидкості і довести свою майстерність, продемонструвати досконалість і міць своїх автомобілів. Учасники змагань виборювали першість у двох категоріях: стріт і спорт. Категорія стріт включала п’ять класів (до 2000 куб.см, до 3500 куб. см, понад 3500 куб. см, Streetatmo, Street RWD).

У 2013 році Нова пошта підтримала перші міжнародні змагання з триатлону Kiev Triathlon Cup 2013. Змагання з триатлону проходили в історичній частині Києва, стартувавши з першого причалу на Подолі. Першим етапом гонки було подолання учасниками водної дистанції по Дніпру. Наступний етап турніру – велогонки, охопив маршрут від вулиці Набережно-Хрещатицької навколо житлового масиву Оболонь і фінішували біля 10-го причалу річкового порту. Під час третього етапу турніру – бігового, учасники подолали багатокілометровий маршрут центральними вулицями столиці, від вулиці Сагайдачного, через Володимирський узвіз, Європейську площу і Хрещатик.

Компанія п’ять років поспіль виступала партнером Nova Poshta Kyiv Half Marathon, який організовувала фундація Run Ukraine, будучи з 2015 до 2019 року титульним спонсором змагань. У 2019 році Київський напівмарафон отримав статус Silver Label від World Athletics – міжнародної асоціації, яка об’єднує 214 легкоатлетичних федерацій з усього світу. Він став першим українським стартом з такою відзнакою, яка свідчить про високий рівень організації та відповідності світовим стандартам.

У 2019 році його учасниками стали майже 13 000 бігунів, а підтримували учасників близько 30 000 уболівальників. У рамках київського напівмарафону також вперше в Україні проходив Чемпіонат Балканських країн з легкої атлетики.

Тепер Нова пошта організовує такі бігові змагання і в тих містах, де вони раніше ще не відбувались: Полтаві, Сумах, Чернігові та Черкасах.

Нова пошта у 2016 році виступила титульним спонсором першого в Україні футбольного турніру учасників АТО. Змагання ініціювала громадська організація «Об’єднання учасников АТО «Українці – РАЗОМ!». У турнірі взяли участь 10 футбольних команд, що складаються з безпосередніх учасників бойових дій і волонтерів. Всі вони утворили Футбольну лігу учасників АТО, яка офіційно увійшла до Федерації футболу України.

Arber

ТМ Arber у 2013 році стала офіційним партнером по формуванню ділового стилю одягу для футбольного клубу «Динамо» (Київ).

Arber також одягав футбольні збірні України на вдалому чемпіонаті світу 2006 року в Німеччині, домашньому ЄВРО-2012 та ЄВРО-2016, а також виступив партнером національної збірної України з футболу та делегації Української асоціації футболу (УАФ) на ЄВРО-2020.

Був використаний комплексний підхід до формування деталей костюма збірної:

  • Індивідуальні моделі (лекала) піджака та брюк, створені на основі побажань головного тренера збірної України;
  • Контрастна петлиця на лацкані піджака у кольорах українського прапора;
  • Підкладка та кант на ній також у синьо-жовтих кольорах;
  • Яскраво виражений світлий логотип УАФ на борту піджаку;
  • Хустка в нагрудній кишені у кольорі логотипу на піджаку для елегантного поєднання;
  • Фірмовий вшивний ярлик УАФ на підкладці;
  • Вшивний ярлик з ім’ям та прізвищем власника клубного костюма;
  • Вишивка UAF на краватці у кольорі логотипу на піджаку;
  • Вишитий логотип УАФ на жилеті;
  • Ґудзики з надписом Ukraine;
  • Захисна маска з костюмної тканини, лого УАФ, ім’я та прізвище футболіста;

Читайте також – 

Власники Сільпо займуться спортом: група компаній Fozzy Group анонсувала створення мережі спортклубів


До останніх новин До популярних новин Підтримати редакцію

Раз на тиждень

ми будемо відправляти Вам 

найцікавіші новини тижня


Поділіться цією новиною в соціальних мережах


Читайте також

Усі новини ринку