Сервіс Glovo запустив перший «dark store» та другу «хмарну кухню» на ринку України

Сервіс Glovo запустив перший «dark store» та другу «хмарну кухню» на ринку України

28.09.2020 12:00
  677
rau

Генеральний менеджер Glovo в Україні Дмитро Расновський розповів про результати роботи першої «dark kitchen», а журналісти отримали змогу віртуально побувати на локації віддаленої кухні.

Цей текст доступний також російською мовою

Як повідомила RAU прес-служба компанії, Glovo відкриває другий «Cook Room» на ринку України. У планах сервісу розширення мережі «хмарних кухонь» і запуску закладів такого формату й в інших містах.

«У різних районах Києві працює вже дві наші «хмарні кухні», де сумарно представлено більше 50-ти ресторанів. Обираючи локацію для відкриття майбутніх Cook Room, ми в першу чергу керуємось наявністю контенту – ресторанів, магазинів – у районах міста. «Хмарні кухні» вирішують проблему відсутності достатньої кількості закладів у щільно заселених районах міста. Ми прагнемо забезпечити користувачів додатку Glovo вибором, дати їм змогу замовити страви з різних закладів, навіть якщо фізично їх немає поряд. Наприклад, другий Cook Room унікальний тим, що у мешканців Києва з’явиться можливість замовити у Glovo страви з мережі ресторанів Chin Chin, які присутні лише в Одесі. Я переконаний, що за Cook Room майбутнє, адже з нею ми розвиваємо віртуальну інфраструктуру міст та український локальний бізнес» – розповідає Дмитро Расновський, генеральний менеджер компанії Glovo в Україні.

Дебютну українську «хмарну кухню» компанія Glovo відкрила навесні 2020 року. Першими партнерами у Києві стали Kitaika, 3B Café, Torisho, Menya Musashi, мережі Berliner Döner та Foodz Ukraine. Наразі у першій «хмарній кухні» працює одночасно 15 ресторанів-партнерів Glovo.

«У короткостроковій перспективі для традиційних ресторанів доставка є критично важливою для виживання. У нинішніх умовах тривалої невизначеності, спричиненою пандемією COVID-19, «хмарні кухні» та заклади харчування, що підтримуються мережею «хмарних кухонь», мають більше шансів на успішне майбутнє в ресторанній сфері та харчовій промисловості. Така модель дозволяє рестораторам розширювати зону доставки й інфраструктуру бізнесу з меншими затратами. «Хмарні кухні» у партнерстві з Glovo гарантують нижчий поріг входу та інвестицій у масштабування бізнесу. У другому Cook Room представлено вже сім наших ресторанів, які в день готують страви мінімум для 250 користувачів додатку Glovo», – коментує Яна Кривенко, генеральний директор компанії Foodz Ukraine.

Локація «хмарної кухні» має кілька зон: безпосередньо кілька обладнаних кухонних приміщень, фулфілмент-зона (реалізації), місце для очікування та відпочинку кур’єрів. Фулфілмент-зона складається з кількох холодильників, які щодня заповнюються свіжеприготованою їжею від партнерів сервісу. Спеціальний працівник кухні отримує на планшет сповіщення про замовлення, формує його, і передає кур’єру. Всі кухонні приміщення створюються сервісом “під ключ” для кожного партнера окремо. Саме сервіс Glovo відповідає за забезпечення локації відповідними інженерними комунікаціями, технологічним обладнанням, адміністрацією, і лише потім віддає готове приміщення в оренду ресторану. Контроль якості продуктів щоденно здійснює адміністратор, шляхом перевірки термінів придатності продуктів, товарного сусідство на полицях, тощо. Під час карантину всі працівники кухні проходять обов’язковий температурний скринінг двічі на день. Крім цього, обов’язкове носіння засобів захисту: одноразових масок та їх зміна кожні 2 години, та рукавичок.

«Dark store», або «dark supermarket» – магазин без продавців і покупців, доступний лише для кур’єрів сервісу доставки. Концепт, що поєднує в собі склад і модерний супермаркет. Поміж стелажами курсують професійні «пікери» замовлень: технології дозволяють їм швидко й ефективно збирати замовлені онлайн продукти та товари. Потім уже укомплектовані продуктові набори забирають кур’єри Glovo і доставляють користувачам сервісу.

Glovo – міжнародний сервіс доставки, яким щомісяця користуються понад 2,5 млн людей, а кількість асоційованих партнерів досягає 25 000. Сервіс Glovo вже представлений у 298 містах 22 країн на трьох континентах: Європі, Африці, Центральній та Південній Америці. В Україні сервіс Glovo розпочав роботу в жовтні 2018 року та вже представлений у 22 містах.

Читайте також

Співвласник Glovo: Відкриємо в Україні dark kitchen і dark supermarket в наступному році


До останніх новин До популярних новин Підтримати редакцію

Раз на тиждень

ми будемо відправляти Вам 

найцікавіші новини тижня


Поділіться цією новиною в соціальних мережах


Читайте також

Кейс лідерства: як LG вже декілька років утримує позицію одного з лідерів на ринку електроніки та побутової техніки в Україні

Кейс лідерства: як LG вже декілька років утримує позицію одного з лідерів на ринку електроніки та побутової техніки в Україні

Це підтверджує її статус переможця в головній бізнес-премії країни «Вибір року», яка визначає найкращі бізнеси у своїй...
time icon  
  144
Усі новини ринку