GlobalWebIndex: реклама в соціальних мережах стає все більш ефективною
Хоча багато інтернет-браузерів блокують рекламу на екранах, майже половина користувачів дізнається про продукти і має намір купити їх завдяки рекламі в інтернеті.
Глобальні рекламні витрати повинні вирости на 18% в 2019 році і досягти $333 млрд. В той час як Google займає перше місце, Facebook та Instagram стали другою найбільшою рекламною платформою. Щоб краще розуміти, наскільки ефективна реклама в соціальних медіа, GlobalWebIndex провело дослідження та ділиться своїми інсайтами.
Відсоток людей, які використовують соціальні мережі для покупки товарів, збільшився на 31% в 2019 році.
Користувачі блокують рекламу на сайтах, які вони відвідують. І навпаки, більшість користувачів проявляють інтерес до реклами в соціальних мережах. Реклама на форумах стала ключовим елементів в digital-маркетингу та важлива для пропозиції продуктів і послуг для покупців.
Згідно з дослідженням, 28% користувачів зазначають, що реклама допомагає їм дізнаватися про нові продукти та бренди. Реклама на форумах займає 4-е місце в рейтингу найбільш популярних джерел, де можна дізнатися про бренд. Реклама в соціальних мережах також домінує над рекламою на сайтах. Очікується, що в майбутньому реклама в соціальних мережах буде переважати й над іншими джерелами, хоча ТВ-реклама (35%), усна комунікація (31%) та інші форми все ще популярні.
Щодо різних регіонів, реклама в мережах більш ефективна в країнах Близького Сходу й Африки, традиційні джерела більш популярні в Латинській Америці.Теі хто дивиться на рекламу в мережах, і дізнаються більше інформації про продукт, хочуть знати, чи є бренд соціально-відповідальним. Деякі з них хочуть отримати екологічні товари від бажаних брендів.
Читайте також –
Топ рекламодавців травня в інтернеті: в п’ятірці лідерів Rozetka, Цитрус та Фокстрот