
ОККО відкрила новий АЗК з першим на Київщині сервісом ОККО Drive


Джан Лука Бароне (Gian Luca Barone), партнер Zaha Hadid Architecs, M. Arch, ARB, RIBA (Великобританія) розповів про те, як будуть мінятися торгові центри у майбутньому.
Джан Лука Бароне (Gian Luca Barone), партнер Zaha Hadid Architecs, M. Arch, ARB, RIBA (Великобританія) в складі експертного журі оцінював торгові центри на Shopping Centers Forum&Awards 2018. Property Times опублікувало велике інтерв’ю з експертом. RAU публікує адаптовану версію матеріалу. Тож, якими Джан Лука Барон бачить рітейл-об’єкти майбутнього і якими можуть бути драйвери змін?
Все більше і більше інтегрованими в масштабні багатофункціональні проекти. Сьогодні торгові центри не асоціюються тільки з покупками. Відвідувачі шукають там досвід, що виходить за рамки традиційного шопінгу, люди шукають місця для спілкування, для того, щоб відмінно провести час.
Крім того – електронна комерція і зростання цифрових технологій змінюють очікування споживачів і зрушують традиційні функції магазинів в сторону отримання нового корисного і, найчастіше, розважального досвіду.
Торгові центри повинні задовольняти настільки диверсифіковані очікування сучасних споживачів, включаючи елементи якоїсь додаткової цінності. Відпочинок і розваги, вишукана кухня, заходи і тонко продумане поєднання магазинів грають важливу роль для успіху бізнес-моделі ТРЦ.
Популярність сталого розвитку спонукає девелоперів здійснювати проекти багатофункціонального типу, де клієнти практично в одному місці можуть і жити, і ходити по магазинам, і працювати. Такі проекти також служать для створення додаткового трафіку для роздрібної торгівлі, при цьому максимізуючи інші можливості комерційної нерухомості, генеруючи альтернативні потоки доходів в якості готелів і офісних будівель.
Все більш важливим фактором успішності ритейл-об’єктів стає дизайн. А крім нього, ключову роль (і ігнорувати це більше не можна) отримує інтеграція ТЦ в міську інфраструктуру.
Три кращих архітектурних рішення для торгових центрів, які вже були реалізовані
ТРЦ Westfield White City (Лондон) Джерело: independent.co.uk
1. Центральний атріум з потрійним стелею, що накриває площу багатофункціонального призначення, реалізований в ТРЦ Westfield White City (Лондон). Westfield London став найбільшим торговим центром в Європі після відкриття нових площ в минулому році, що збільшило загальний розмір ТРЦ до 241 550 кв.м.
Galaxy SOHO, Пекін Джерело: sohochina.com
2. Великі, взаємопов’язані простори торгової галереї, що входить до складу Galaxy SOHO, стали однією з найпопулярніших визначних пам’яток Пекіна, Китай. Проект отримав нагороди: Best Public Space Award Китайської дизайнерської асоціації, а також срібну нагороду Архітектурного Товариства Китаю, міжнародна премія RIBA (Королівський інститут британських архітекторів). Також був номінований на престижну премію Lubetkin.
ТРЦ Scotch Hall, Дрогеда, Ірландия Джерело: punchconsulting.com
3. Ідеальна інтеграція з існуючою історичною інфраструктурою, а також унікальне фасадне рішення з виходом на набережну – ТРЦ Scotch Hall в місті Дрогеда, Ірландія. Один з найбільш успішних торгово-розважальних центрів країни. Нагороди: Gold Medal Award 2006 від Британської ради торгових центрів (BCSC), Best Commercial Building of the Year – Louth County Council Design and Conservation Awards 2006, Highly Commended – Opus Architecture and Construction Awards 2006.
Читайте також –