
Що пропонує та чим дивує “безалкогольний” магазин Goodwine care (фотоогляд)


Джан Лука Бароне (Gian Luca Barone), партнер Zaha Hadid Architecs, M. Arch, ARB, RIBA (Великобританія) розповів про те, як будуть мінятися торгові центри у майбутньому.
Джан Лука Бароне (Gian Luca Barone), партнер Zaha Hadid Architecs, M. Arch, ARB, RIBA (Великобританія) в складі експертного журі оцінював торгові центри на Shopping Centers Forum&Awards 2018. Property Times опублікувало велике інтерв’ю з експертом. RAU публікує адаптовану версію матеріалу. Тож, якими Джан Лука Барон бачить рітейл-об’єкти майбутнього і якими можуть бути драйвери змін?
Все більше і більше інтегрованими в масштабні багатофункціональні проекти. Сьогодні торгові центри не асоціюються тільки з покупками. Відвідувачі шукають там досвід, що виходить за рамки традиційного шопінгу, люди шукають місця для спілкування, для того, щоб відмінно провести час.
Крім того – електронна комерція і зростання цифрових технологій змінюють очікування споживачів і зрушують традиційні функції магазинів в сторону отримання нового корисного і, найчастіше, розважального досвіду.
Торгові центри повинні задовольняти настільки диверсифіковані очікування сучасних споживачів, включаючи елементи якоїсь додаткової цінності. Відпочинок і розваги, вишукана кухня, заходи і тонко продумане поєднання магазинів грають важливу роль для успіху бізнес-моделі ТРЦ.
Популярність сталого розвитку спонукає девелоперів здійснювати проекти багатофункціонального типу, де клієнти практично в одному місці можуть і жити, і ходити по магазинам, і працювати. Такі проекти також служать для створення додаткового трафіку для роздрібної торгівлі, при цьому максимізуючи інші можливості комерційної нерухомості, генеруючи альтернативні потоки доходів в якості готелів і офісних будівель.
Все більш важливим фактором успішності ритейл-об’єктів стає дизайн. А крім нього, ключову роль (і ігнорувати це більше не можна) отримує інтеграція ТЦ в міську інфраструктуру.
Три кращих архітектурних рішення для торгових центрів, які вже були реалізовані
ТРЦ Westfield White City (Лондон) Джерело: independent.co.uk
1. Центральний атріум з потрійним стелею, що накриває площу багатофункціонального призначення, реалізований в ТРЦ Westfield White City (Лондон). Westfield London став найбільшим торговим центром в Європі після відкриття нових площ в минулому році, що збільшило загальний розмір ТРЦ до 241 550 кв.м.
Galaxy SOHO, Пекін Джерело: sohochina.com
2. Великі, взаємопов’язані простори торгової галереї, що входить до складу Galaxy SOHO, стали однією з найпопулярніших визначних пам’яток Пекіна, Китай. Проект отримав нагороди: Best Public Space Award Китайської дизайнерської асоціації, а також срібну нагороду Архітектурного Товариства Китаю, міжнародна премія RIBA (Королівський інститут британських архітекторів). Також був номінований на престижну премію Lubetkin.
ТРЦ Scotch Hall, Дрогеда, Ірландия Джерело: punchconsulting.com
3. Ідеальна інтеграція з існуючою історичною інфраструктурою, а також унікальне фасадне рішення з виходом на набережну – ТРЦ Scotch Hall в місті Дрогеда, Ірландія. Один з найбільш успішних торгово-розважальних центрів країни. Нагороди: Gold Medal Award 2006 від Британської ради торгових центрів (BCSC), Best Commercial Building of the Year – Louth County Council Design and Conservation Awards 2006, Highly Commended – Opus Architecture and Construction Awards 2006.
Читайте також –