
Ролики тижня: Moyo, Uklon, Сільпо, Файно Маркет, Comfy


Український ринок побутової техніки та електроніки у третьому кварталі 2018 року виріс на 32% у порівнянні з аналогічним періодом минулого року.
Цей матеріал також доступний російською мовою
Як свідчать дані дослідження GfK TEMAX Україна за третій квартал 2018 року, продажі гаджетів, побутової техніки та електроніки в нашій країні впевнено зростають.
Сектор “Телеком” продемонстрував найбільший приріст у гривні і склав 9,2 млрд грн, що в свою чергу на 37,7% більше у порівнянні з аналогічним періодом минулого року. Але у процентному відношенні лідером у цьому кварталі став сектор “Побутова електроніка” з ростом у 47,3%.
В цілому український ринок побутової техніки та електроніки продовжує демонструвати стрімкий ріст. Єдина категорія, де продажі падають: фотоапарати та супутня техніка. В січні-вересні цього року обсяги реалізованої продукції впали у порівнянні з 2017-м на 14,2%. Більше всього вітчизняні рітейлери сегменту заробляють на продажі телекомунікаційного обладнання – за 9 місяців виручка склала майже 23,4 млрд грн – більше третини загального доходу компаній цієї сфери, що склала з початку року 64,4 млрд грн.
Другий за виручкою сегмент – “Інформаційні технології”, третій – “Велика побутова техніка”.
Більше інформації про ситуацію на українському ринку техніки, електроніки та гаджетів – у таблицях нижче.
Для збільшення зображення натисніть на нього
Читайте також –
Спецпроект: Справа техніки- топ-7 мереж електроніки та гаджетів України за кількістю магазинів