Аналітика GfK: в “чорну п’ятницю” магазини техніки робили знижки в 5-20%

Аналітика GfK: в “чорну п’ятницю” магазини техніки робили знижки в 5-20%

06.12.2017 08:45
  929
Ukrainian Retail Association

«Чорна п’ятниця» в 2017 році стала напрочуд успішною для українських роздрібних продавців побутової техніки та електроніки – продажі зросли на 80%.

Про це свідчать дані щотижневого дослідження GfK Ukraine Point of Sales Tracking.

Як відзначають аналітики GfK, за тиждень 20-26 листопада, на який випала «чорна п’ятниця» цього року, зростання продажів становило 80% (порівняно до попереднього тижня). В 2016 році аналогічний період показав зростання у 30%.

«Через специфіку дослідження Point of Sales Tracking наразі можемо говорити здебільшого про результати роботи традиційних роздрібних магазинів, а аналізувати «кіберпонеділок» та «чорну п’ятницю» в інтернеті будемо наступного тижня», – відзначили аналітики Point of Sales Tracking.

Загальна кількість проданих одиниць товару в період 20-26 листопада зросла на 58% у порівнянні з попереднім тижнем.

В 2016 році в період розпродажів до «чорної п’ятниці» було продано на 24% одиниць товару більше, ніж на попередньому тижні.

На ринку смартфонів продажі «чорної п’ятниці» виросли на 50%. В індивідуальних пропозиціях роздрібних торговців та маркетингових активностях на ринку анонсувалися значні знижки. За даними щотижневого дослідження Point of Sales Tracking, в середньому ціна смартфонів зменшилась на 5%. Найбільша реальна зміна середньої ціни за ринком на одну з моделей смартфонів становила 17% порівняно до ціни попереднього тижня.

На ринку ноутбуків продажі в тиждень «чорної п’ятниці» зросли на 60% порівняно з попереднім тижнем. У минулому році зростання продажів ноутбуків в «чорну п’ятницю» становило 20%. Ціна на найпопулярнішу модель ноутбуку на тижні «чорної п’ятниці» в 2017 році зменшилася в середньому на 10%.

Продажі планшетів збільшилися на 67%, в порівнянні з минулим тижнем. В 2016 році зростання на «чорну п’ятницю» становило 13%.  Ціна на найпопулярнішу модель планшету зменшилась в середньому по ринку на 6%, а маркетингові активності окремих продавців спровокували подвійне зростання продажів цієї моделі.

Продажі на ринку телевізорів зросли на 171%, порівняно з тижнем до «чорної п’ятниці»,  показавши в три рази більше зростання ніж в той самий період минулого року.

Найпопулярніші моделі телевізорів коштували в тиждень «чорної п’ятниці» в середньому майже на 25% дешевше.

В  секторі великої побутової техніки продажі холодильників зросли на 117%, реальні ціни в середньому за ринком падали до 20%. Кількість проданих одиниць найпопулярнішої моделі зросла приблизно в 5 разів. Також в тиждень «чорної п’ятниці» українці купили майже в два рази більше пральних машин ніж попереднього тижня. Середнє зменшення ціни на пральні машини складало 5%. Найпопулярніші за підсумком тижня моделі продавалися в середньому по ринку за зниженою на 20% ціною.

На ринку малої побутової техніки найбільше виросли продажі м’ясорубок – майже в два рази, найбільше реальне зменшення ціни в середньому на ринку дорівнювало 20%. Також майже в два рази виросли продажі пилососів, на найпопулярнішу модель тижня ціни впали на 15%.

Чудові показники продажів в період знижок до «чорної п’ятниці» є результатом не лише реального зниження цін на товари в цей період, а і підвищеної маркетингової активності виробників та продавців саме в цей період.

Читайте також –

Підсумки Чорної п’ятниці: український e-commerce відзначає зростання продажів до 2,5 раз


До останніх новин До популярних новин Підтримати редакцію

Поділіться цією новиною в соціальних мережах


Читайте також

Усі новини ринку