Асоціація рітейлерів України відкрила вакансію бізнес-аналітика ринку роздрібної торгівлі

Асоціація рітейлерів України відкрила вакансію бізнес-аналітика ринку роздрібної торгівлі

30.03.2023 10:45
  1416
rau

Асоціація рітейлерів України – профільне об’єднання гравців ринку роздрібної торгівлі і компаній, безпосередньо пов’язаних з рітейлом – шукає в свою команду аналітика ринку.

До числа членів Асоціації рітейлерів України входить більше 90 українських та міжнародних брендів, до числа партнерів більше 30 компаній – представники B2B сфери та девелопменту. Портал Асоціації RAU.UA щомісяця відвідують більше 250 000 унікальних користувачів. 

В зв’язку з розвитком відділу аналітики шукаємо в команду проактивного та професійного кандидата на посаду бізнес-аналітика. 

Ключові обов’язки: 

  1. Дослідження, збір, аналіз і консолідація великих обсягів аналітичних даних галузі рітейл. Проведення експертних оцінок і опитувань ринку, формування Google-опитувальників, анкет, активне спілкування з учасниками ринку. 
  2. Зведення інформації в аналітичні масиви, таблиці для подальшого аналізу і формування трендів.
  3. Співпраця з компаніями-партнерами, комунікація з їх аналітичними підрозділами по збору аналітичної, статистичної інформації.
  4. Участь у розробці методологій аналітичних досліджень і спецпроектів. 
  5. Адміністративна і організаційна робота по діяльності напрямку “Аналітика” і співпраця із суміжними підрозділами RAU.

Вимоги до кандидата: 

  1. Досвід роботи в сфері рітейлу та / або торговельної нерухомості буде перевагою. 
  2. Знання методик збору, аналізу та систематизації інформації.
  3. Досвід проведення досліджень, опитувань, тестів, експертних оцінок, порівнянь, всіх видів аналізу, читання статистичних даних і т. д. 
  4. Досвід складання та написання методологій. 

Основні ключові напрямки в яких розвивається RAU Аналітика:

  1. Тактичні, статистичні дослідження на щомісячній основі. Консолідація аналітичної, статистичної інформації по ринку. 
  2. Спецпроекти, колаборації з аналітичними, маркетинговими та В2В компаніями (Nielsen, Gradus, Promodo, Work.ua, Robota.ua) по ключовим і актуальним темам ринку за напрямками: комерція, маркетинг, персонал та ін.
  3. Глобальні проекти. Виведення даних досліджень на автоматизований рівень зі щомісячним/щоквартальним оновленням. 
  4. Формування індивідуальних спецпроектів для членів RAU і В2В партнерів (за їх запитом) з розробкою методологій досліджень, конкретних ТЗ за різними напрямками. 

Своє резюме надсилайте Яні Єрмаковій – керівнику напрямку аналітики Асоціації рітейлерів України / y.ermakova@rau.ua


До останніх новин До популярних новин Підтримати редакцію

Поділіться цією новиною в соціальних мережах


Читайте також

Metro Україна доєдналась до масштабного проєкту зі збору використаних батарейок різних типів за ініціативи “Батарейки, здавайтеся!”

Metro Україна доєдналась до масштабного проєкту зі збору використаних батарейок різних типів за ініціативи “Батарейки, здавайтеся!”

 У кожному торговельному центрі незабаром з’являться спеціальні контейнери. Компанії, що є власником бренду...
time icon  
  15
Усі новини ринку