Асоціація рітейлерів України – профільне об’єднання гравців ринку роздрібної торгівлі і компаній, безпосередньо пов’язаних з рітейлом – шукає в свою команду аналітика ринку.
До числа членів Асоціації рітейлерів України входить більше 90 українських та міжнародних брендів, до числа партнерів більше 30 компаній – представники B2B сфери та девелопменту. Портал Асоціації RAU.UA щомісяця відвідують більше 250 000 унікальних користувачів.
В зв’язку з розвитком відділу аналітики шукаємо в команду проактивного та професійного кандидата на посаду бізнес-аналітика.
Ключові обов’язки:
- Дослідження, збір, аналіз і консолідація великих обсягів аналітичних даних галузі рітейл. Проведення експертних оцінок і опитувань ринку, формування Google-опитувальників, анкет, активне спілкування з учасниками ринку.
- Зведення інформації в аналітичні масиви, таблиці для подальшого аналізу і формування трендів.
- Співпраця з компаніями-партнерами, комунікація з їх аналітичними підрозділами по збору аналітичної, статистичної інформації.
- Участь у розробці методологій аналітичних досліджень і спецпроектів.
- Адміністративна і організаційна робота по діяльності напрямку “Аналітика” і співпраця із суміжними підрозділами RAU.
Вимоги до кандидата:
- Досвід роботи в сфері рітейлу та / або торговельної нерухомості буде перевагою.
- Знання методик збору, аналізу та систематизації інформації.
- Досвід проведення досліджень, опитувань, тестів, експертних оцінок, порівнянь, всіх видів аналізу, читання статистичних даних і т. д.
- Досвід складання та написання методологій.
Основні ключові напрямки в яких розвивається RAU Аналітика:
- Тактичні, статистичні дослідження на щомісячній основі. Консолідація аналітичної, статистичної інформації по ринку.
- Спецпроекти, колаборації з аналітичними, маркетинговими та В2В компаніями (Nielsen, Gradus, Promodo, Work.ua, Robota.ua) по ключовим і актуальним темам ринку за напрямками: комерція, маркетинг, персонал та ін.
- Глобальні проекти. Виведення даних досліджень на автоматизований рівень зі щомісячним/щоквартальним оновленням.
- Формування індивідуальних спецпроектів для членів RAU і В2В партнерів (за їх запитом) з розробкою методологій досліджень, конкретних ТЗ за різними напрямками.
Своє резюме надсилайте Яні Єрмаковій – керівнику напрямку аналітики Асоціації рітейлерів України / y.ermakova@rau.ua