Фінал близько: як бренди обігрують “Гру престолів”
Кросівки, косметика, бургери, напої, солодощі та багато іншого. Ситуативний маркетинг на тему “Гри престолів” від світових і українських брендів в соцмережах і наяву.
Дочекалися. Фінальний восьмий сезон “Гри престолів” – серіалу, знятого за сагою Джорджа Мартіна “Пісня льоду і полум’я” – стартує 14 квітня 2019 року. І поки білі ходоки на підході до Вінтерфеллу, а Джон Сноу в любовному “круїзі” з Дейенеріс Таргаріен, міжнародні та українські бренди всіх мастей креативлять що є сил, щоб привернути увагу багатомільйонної аудиторії серіалу. Що з цього вийшло – в огляді RAU.
Oreo представило рекламу печива, випущеного на честь фінального сезону Гри престолів. У короткому ролику печенюшки виклали у формі замків. Сам тизер змонтували в стилі оригінальної заставки з серіалу. Всього для зйомок було використано 2750 печеньок Oreo. Жодна печенька при зйомках відео не постраждала. Але це не точно.
adidas уявили, в яких би кросівках ходили ті чи інші герої серіалу і випустили лімітовану колекцію взуття. На кожній парі – лейбл зі слоганом одного з Великих Домів. На кросівках будинку Старків – “Зима близько”, Таргарієнів “Полум’я і кров” та ін.
Якщо хто сумнівався, то make-up в стилі Game of Thrones теж створили. За знахідкою стоїть бренд косметики Urban Decay, який випустив у співпраці з HBO обмежену капсулу декоративної косметики, що обігрує стилі героїв серіалу. Наприклад, сріблясті тіні для повік називаються «Білі ходоки».
https://www.youtube.com/watch?time_continue=25&v=aWcGQkYeywc
Виглядає наборчик від Urban Decay більш ніж привабливо.
Американська мережа ресторанів швидкого харчування Shake Shack додала в меню дві страви: бургер «Дракаріс» і молочний коктейль «Драконівське скло». Щоб насолодитися трапезою з “вогню і льоду”, потрібно замовити секретну пропозицію вигаданою валірійською мовою. Меню буде доступно протягом обмеженого проміжку часу і, безумовно, must eat для всіх шанувальників серії.
Бренд газованої води Mountain Dew запустив цілу серію активностей до виходу останнього сезону серіалу. В одній з них музиканти намагаються наспівати основний мотивчик Гри престолів, написаний Раміном Джаваді.
https://twitter.com/MountainDew/status/1113062273440899072
В іншій — зобразили на банках список тих, кого хотіла б убити Ар’я Старк. При кімнатній температурі написи зникають і банка стає повністю білою. Щоб дістати одну з лімітованих банок, фанати серіалу повинні написати в соцмережах про те, на що б вони пішли заради трону.
Але герої “Гри престолів” частіше пили вино, тож HBO і тут постарались, запустивши спільне “винце” з виноробною компанією Vintage Wine Estates. Лінійка включила в себе Шардоне за ціною $ 19,99, витримане Каберне Совіньон ($39.99) і купажне червоне ($19,99). Під нього навіть Facebook окремий запустили.
Свою версію лицарського турніру створив пивний бренд Bud. І хоча RAU цю версію всіляко критикувала в черговому огляді свіжої реклами, такий погляд на “Гру престолів” теж має право на життя. У всякому разі 7 млн переглядів на Youtube ролик зібрав.
6 квітня бренд випустив продовження зі сценою воскресіння полеглого лицаря в екіпіровці Bud Light. Судячи з кількості переглядів, полеглим виявилася нова серія відео. Лицаря, до речі, в рекламі намагаються воскресити за допомогою назв італійської пасти.
https://www.youtube.com/watch?v=YnoulvE58W8
Свою лепту в загальний хайп вніс також Twitter, який запустив смайли з ликами головних героїв: з Джоном Сноу, Серсеєй Ланністер і навіть Варісом.
Фанати в коментарях відреагували з гумором.
Напередодні виходу на екрани фіналу “Гри престолів” акцію підтримав також оркестр Колдстрімської гвардії британської армії. Під час зміни варти до нього приєдналися брати Нічного дозору. Те, що відбувається, звичайно ж, зафіксували на відео.
Поки фанати очікували фіналу саги, бренди креативили на тему і раніше. Роком раніше, наприклад, Johnnie Walker випустить віскі White Walker для Гри престолів.
https://www.youtube.com/watch?v=bUdNcVR7B3o
Їх приклад наслідували Diageo і випустили на початку 2019 року лімітовану колекцію односолодового віскі. Можна тільки розвести руками, запитуючи “навіщо”. Втім і так ясно.
У липні 2017 року виконавець ролі Ходора актор Крістіан Нерн став героєм реклами KFC. За сюжетом він обігрує свою знамениту сцену з серіалу, що стала мемом. Тільки в цей раз в ресторан вривається натовп голодних офісних працівників і вимагає у касира курячі крильця з картоплею (chiсken with fries). Як і в Game of Thrones, герой в розгубленості починає повторювати одну і ту ж фразу, таким чином chiсken with fries у нього стає chiсken with rice.
У жовтні 2018-го спільний креатив з HBO запустив такожGoogle. Щоб продемонструвати новий ноутбук з очевидною і не привабливою назвою Chromebook, компанія залучила «білих ходоків», які роблять презентацію і складають план захоплення світу на цьому самому ноуті.
Навіть Greenpeace зняв власну пародію на “Гру престолів”, правда без жартів – ролик повинен був привернути увагу громадськості до проблеми глобального потепління.
Важко повірити, але з грандіозного тролінг-баттлу між Ашан і АТБ минуло вже півтора року. А “Гра престолів” і там засвітилася, коли Ашан посадив свою пташку на трон і написали «АШАН is coming».
https://www.facebook.com/auchan.ua/photos/a.1473728286268335/1758133637827797/?type=3&theater
До виходу 7 сезону RAU також готувала подібний огляд, ознайомитися з ним можна за посиланням. А сюди додамо лише парочку яскравих прикладів. Креатив від української Dominos Pizza.
Жарт від АТБ.
Читайте також