Галина Ободець, EVA: Як перетворити власну торгову марку у популярний бренд
Успішна комунікаційна кампанія дозволила мережі EVA збільшити продажі продуктів власної торгової марки GlamBee у гривнях на 34,1%, а її частка в категорії декоративної косметики зросла на 0,6%.
Мережа магазинів EVA, має у своєму портфелі понад 50 власних торгових марок (ВТМ) і одна з них – це власна торгова марка декоративної косметики GlamBee, яку запустили у 2015 році. Вона набула популярності серед цільової аудиторії, завдяки високій якості та оригінальним продуктам, а також привабливому пакуванню. Ще до початку відкритої агресії росії проти України Галина Ободець, директор департаменту ВТМ мережі EVA ,у своїй колонці на MMR розповіла, як успішна комунікаційна кампанія допомогла вдало просунути власну торгову марку на ринку. Часи міняються, але принципи успіху – ні. RAU пропонує ознайомитись з її головними тезами.
Основні пріоритети
В EVA позиціонують клієнтку власної торгової марки GlamBee як дівчину, котра прагне бути особливою у всьому. Вона завжди із задоволенням користується косметикою будь-де, адже продукти GlamBee приємно діставати із сумочки, тому що вони мають вигляд стильного аксесуару.
Ми приділяємо пильну увагу не тільки якості товарів під торговою маркою GlamBee, але й актуальності представленого вибору, його відповідності сучасним трендам, тому оновили асортимент та додали трендові позиції.
Наші споживачки дуже позитивно сприйняли ці зміни, і багато нових продуктів їм вже дуже полюбилися. Крім того, ми продовжимо випускати лімітовані колекції, щоб порадувати наших клієнток, подарувати максимальне задоволення від використання косметики GlamBee і довести, що з GlamBee для дівчат не існує жодних кордонів.
Нова комунікаційна кампанія
Сучасна ситуація на ринку демонструє, що просто поставити товар на полицю, навіть у власній мережі, недостатньо для формування сильного бренда. Тому рітейлери все частіше вкладають значні ресурси в промо своїх ВТМ, насамперед — в комунікаційні кампанії. Таким шляхом пішли і в EVA.
Нову комунікацію GlamBee представили на початку вересня 2021 року. Амбасадором та обличчям бренда виступила Анна Трінчер, молода співачка й акторка, зірка серіалу «Школа» й учасниця телепроєкту «Голос.Діти». За допомогою такої колаборації в EVA вирішили підвищити поінформованість про бренд і рівень лояльності цільової аудиторії.
Однак в EVA зазначають, що їм важливо було реалізувати кампанію, яка зможе не лише популяризувати бренд GlamBee, але й транслювати його цінності та настрій.
GlamBee репрезентує сучасний спосіб життя молодих жінок. Вони яскраві, динамічні, впевнені у власних силах. Звичайно, людина, яка є обличчям бренда, має відповідати його цінностям, до того ж цільова аудиторія має асоціювати себе з амбасадором.
Масштабна digital-кампанія
У вересні 2021 року відбулася прем’єра кліпу на пісню «По губам», де Анна Трінчер використовує косметику GlamBee. Спеціальний показ для блогерів і журналістів влаштували за участю тіктокерів, що знялися у кліпі Анни. На заході було встановлено брендовану фотозону GlamBee.
Після виходу кліпу та анонсу оновленої комунікації в медіапросторі EVA запустила масштабну digital-кампанію:
- Pre-roll із використанням фрагментів кліпу, де показано продукцію GlamBee;
- відеоролики з майстер-класами з мейкапу;
- регулярні анонси спеціальних пропозицій бренду в соцмережах EVA та електронній акційній газеті;
- реклама та конкурси в TikTok.
Крім того було оновлено лендинг бренду та його сторінку в інтернет-магазині EVA.UA. До карток товарів GlamBee на сайті додали ролики з Анною за відповідними категоріями. У магазинах мережі EVA зони з товарами бренду виділили за допомогою яскравих та стильних POS-матеріалів.
Успіхи комунікаційної кампанії
Кліп на пісню «По губам» Анни Трінчер наразі має близько 4 мільйонів переглядів. Pre-roll з фрагментами кліпу на YouTube з 18 жовтня по 31 грудня 2021 року було показано понад 6 мільйонів разів. Реклама в TikTok набрала 3 мільйони переглядів та 14 тисяч вподобань.
Відеоролик «На всі 100 за 100» на YouTube-каналі EVA, в якому зірковий візажист і популярний блогер Олег Машуковський робить Анні Трінчер «ельфійський» макіяж до Гелловіну й оголошує про розіграш продуктів GlamBee, набрав 18 000 переглядів. Учасниками конкурсу стали 160 осіб.
Але найкраще успіхи кампанії демонструють не кількість переглядів та лайків, а цілком конкретні фінансові результати марки. Порівняно з 2020 роком, продажі продуктів торгової марки GlamBee у гривнях зросли на 34,1%, а частка в категорії декоративної косметики — на 0,6%.
За результатами 2021 року GlamBee вийшла на друге місце в структурі категорії декоративної косметики мережі магазинів EVA, тоді як у 2020 році була на п’ятому місці.
Читайте також –